روحانی نمایه - کراپ‌شده

رئیس‌جمهور گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۶۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن فراهم شده و مراحل ساخت واحدها در ریل طبیعی خود افتاده است.

به گزارش مشرق، دویست و پنجمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح یکشنبه برگزار و در این جلسه وزیر راه و شهرسازی که به نمایندگی از طرف رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویر احمد و منطقه زلزله زده سی سخت سفر کرده بود، گزارشی از وضعیت زلزله زدگان ، میزان آسیب و خسارات ، روند امدادرسانی و مداوای مصدومان و اسکان موقت خانواده هایی که خانه هایشان آسیب دیده و همچنین برآورد خسارات وارد شده و برنامه ریزی برای کمک به ساخت منازل تخریب شده، ارائه کرد.

مراحل ساخت ۲۶۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است/ توانستیم درآمدها و هزینه‌ها را مدیریت کنیم

تاکید بر ضرورت تسریع در جبران خسارت های زلزله سی سخت و اسکان موقت آسیب دیدگان

پس از ارائه این گزارش، رئیس جمهور بر ضرورت کمک رسانی فوری به زلزله زدگان، جبران خسارت ها و همچنین تسریع در اسکان موقت کسانی که منازلشان در این زلزله خسارت دیده است با توجه به فصل سرما در این منطقه، تاکید کرد.

مراحل ساخت ۲۶۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است/ توانستیم درآمدها و هزینه‌ها را مدیریت کنیم

طرح اقدام ملی مسکن گام مهم این دولت برای تامین مسکن دهک های پایین و متوسط درآمد است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در ادامه با اشاره به گزارش وزیر راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن، این طرح را گام بزرگ دولت تدبیر و امید برای تامین مسکن دهک های پایین و متوسط درآمدی جامعه عنوان کرد و با  اشاره به روند خوب طی مراحل این طرح ملی و زیر بنایی اظهار داشت: امیدواریم بخشی از واحدهای در دست ساخت این طرح تا پایان این دولت تکمیل و افتتاح شود.

ابراز امیدواری به تکمیل و تحویل بخشی از واحدهای در دست ساخت تا پایان این دولت

دکتر روحانی تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن از طرف دولت را نقطه قوت این طرح عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این طرح با استقبال و مشارکت خوبی از سوی متقاضیان مواجه شده و امیدواریم با برنامه ریزی های درست، مسکن همه ثبت نام کنندگان در زمان مقرر آماده و تحویل شود.

مراحل ساخت ۲۶۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است/ توانستیم درآمدها و هزینه‌ها را مدیریت کنیم

رئیس جمهور با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۶۰ هزار واحد فراهم شده است و مراحل ساخت واحدها در ریل طبیعی خود افتاده است،افزود: توزیع استانی طرح ها نیز متناسب با نیازبوده و پروژه های اجرایی در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد در ماه های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیریت درآمد و هزینه بودجه سال 99 در شرایط جنگ اقتصادی و  فشار حداکثری حاصل شد

در این جلسه همچنین وزیر امور اقتصاد و دارایی گزارشی از میزان تحقق درآمدهای مشخص شده در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ به ویژه از محل وصول مالیات، فروش اوراق و درآمد حاصله از صادرات ارائه کرد.

وزارت اقتصاد با فروش اوراق مشارکت، مردم را در پروژه های توسعه ای کشور سهیم و نقدینگی را هدایت کند

براساس این گزارش وزیر اقتصاد با اشاره به مالیات وصولی از مالیات دهندگان بزرگ و همچنین وصول مالیات های معوقه، از تحقق بخش عمده درآمدهای مشخص شده در بودجه سال جاری خبر داد.

رئیس جمهور در این رابطه تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته در سال جاری بویژه تمهیداتی که در بودجه سال ۱۳۹۹ دیده شده بود، توانستیم درآمدها و هزینه ها را مدیریت کنیم و این مهم در شرایط جنگ اقتصادی و فشار حداکثری دولت ترامپ حاصل شد که به اعتراف خود آنها، به شکست این سیاست انجامید.

دکتر روحانی با اشاره به تحقق اهداف بودجه سال جاری در حوزه اصلی درآمدها و هزینه ها، اظهار داشت: برنامه اقتصادی کلان دولت در سال جاری که بودجه نیز در ذیل آن است، براساس واقعیت ها و ظرفیت های اقتصادی کشور تدوین شد و در اجرا نیز محقق گردید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    7 0
    مسکن ملی یا افتتاح انتخاباتی باقی مانده مسکن مهر مسئله این است
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      4 0
      البته این نوعی ایجاد تعهد ،برای دولت بعدیست.خدا را شکر سال دیگه اینوقت =روحانی رفتــــــــــــــــــــــــــــــــــه. :))
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      1 1
      چه حافظه تاریخی قوی داری ماشاله، انگار این بره میخواد چی فرق کنه ؟! طبق روال هر رییس جمهور بدتر از قبلی.. باید بگی خدا رحم کنه
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    برو بورس رو نگاه کن ببین چه کردی...............
  • احمدخواجوند IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    خدارا شکر ترازش خونده (مغایرت نداشت)
  • ش. AE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    بعد از هشت سال آخرین چهار ماه باقی مانده شما جناب ریس جمهور و هیئت دولت تونستید مدیریت کنید خرج و دخل رو واقعا نوبرشو آوردین
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      1 0
      تخم مرغ کیلو ۳۵ هزارتومن مرغ از سفره پرکشیده روغن ته کشیده مشترک گرامی شما ۸۰ درصد بسته اینترنت را مصرف کرده اید اونقدر غم انگیز نیست که ببینی اعضای این دولت برای انتخابات ۱۴۰۰ خیز برداشتن
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      1 0
      آقای رییس جمهور، همین مسکن ملی واسه قشر ضعیف مثل من که یک متر جای زندگی توی این سرزمین پهناور اجدادی ندارم، ثبت نام کردم با توجه به شایسته سالاری در سیستم کارشناس محترم که خیلی با سواد بوده درخواست بنده رو رد کرده نوشته بعلت مجرد بودن! حالا بچه م ۱۲ سالشه !! بعد از چندبار تماس و پیگیری میگن دیگه مهلت ش گذشته و نمیشه کاری ش کرد!! بنازم به این سیستم کارآمد و کارشناسان شایسته تون که هنوز تشخیص مجرد و متاهل بودن رو نمیدن.
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    سلام آقای رئیس جمهور صب بخیر
  • DE ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    11 0
    توانستیم مخارج ها و درآمدها را مدیریت کنیم.قبلا یک نفر اکثرا مرد خانه کار میکرد و ۵ نفری میخوردند و زندگی میکردند ما آنرا مدیریت کردیم طوریکه ۵ نفر کار میکنند یکنفر میتواند بخورد و زندگی کند.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    بخاطر مدیریت عالی در دخل وخرج دولت است که ارز 25 هزار توام شده و سفر های مردم خالی شده اند
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    نام دکتررر روحانی شما رو یاد چی میندازه؟؟ بله درسته ابر استاد مدیریتتتتت تت تت ت
  • m.a IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    اونی که میاد داخل توئیتر میگه عباس آخوندی کار خوبی کرد خونه نساخت که روستاییا از روستا بیان شهر, دقیقا چیه؟چه موجودیه؟نون توی چی میزنن؟نی تو خون مردم؟مکیدن خون مردم تا کی؟
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    عجب مدیزیتی واقعا خسته نباشید بعدا شاید واقعیت این هشت سال را بهتر ببینید شما مدیریت نکردید مدیریت بازی کردید بنفشها
  • لیلا IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    جناب روحانی فکری به حال مسکن مازنان سرپرست خانواده بااین اوضاع گرانی ومعشیت مان هم باشیدتاکی بایدتحمل کنیم ودروغ بشنویم
    • لیلا IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 0
      جناب روحانی لطفامشکل من راحل کنیدوجواب قانع کننده ای به من بدهیدمازنان سرپرست خانواده چکارکنیم پس چراکمیته هیچ اقدامی برای حل مشکل مانمی کندچرابسته های معیشتی وحمایتی به مانمی دهندخواهشاجواب دهید
  • هادی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    کی میخواین شروع بکنین شما که 4ماه بیش نیستید به قول آذری ها ( هرکی میخونه ملانصرالدین نمیشه) اون احمدی نژاد بود ، تونمیتونی خونتونو بکوبی دو تا واحد بسازی ازتو تاریخ بشریت احمق ترندیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس