استراماچونی: امیدوارم روزی محبت هواداران استقلال را جبران کنم/9 میلیون پیام از طرف ایرانی ها داشتم

سرمربی سابق استقلال از محبت هواداران این تیم در فضای مجازی تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد تا روزی به ایران برگردد.

به گزارش مشرق، سایت «توتو مرکاتو» ایتالیا به مناسبت دربی میلان به سراغ آندره ا استراماچونی سرمربی سابق اینتر و استقلال رفت و از او مصاحبه گرفت.

در این مصاحبه سرمربی ایتالیایی در بخشی از صحبت هایش درباره تجربه حضورش در استقلال صحبت کرد که به شرح زیر است:

* استراماچونی و شبکه های اجتماعی؛ شما یک پست در اینستاگرام گذاشتید و تعداد زیادی از ایران دنبال کننده دارید. ارتباط شما با فضای مجازی چگونه است و این ابراز محبت ها را چگونه ارزیابی می کنید؟

به صورت عملی من در شبکه های اجتماعی حضور ندارم. اما شرایطی اخیرا برای من در خارج از کشور بوجود آمد تا مجبور شدم یک شبکه رسمی به نامم داشته باشم تا مانع از ایجاد شایعات از سوی خودم باشم. به نظرم هواداران ایرانی که بیش از 9 میلیون کامنت برای من گذاشتند و این یک رکورد جهانی به شمار می آید، باعث افتخارم هستند. امیدوارم روزی فرا برسد که شرایط بازگشت به ایران باشد تا از آنها داخل زمین تشکر کنم.

بیشتر بخوانید:

رقابت استرا با زنگا بر سر نیمکت تیم رومانیایی

*ایران و در باشگاه استقلال؛ خاطرات بزرگی برای مردم به جای گذاشتید؟

آسیا، لیگ قهرمانان آسیا و جام های داخلی آنها یک فضای کاملا دور از رقابت های فوتبال اروپا هستند اما آنجا فوتبال دیوانه وار و زیباست. ورزشگاه ها در ایران همیشه پر هستند. فضای فوتبال ایران همیشه من را به یاد فضای فوتبال ایتالیا در دهه 80 و 90 می انداخت. تجرباتی به همراه استقلال کسب کردم و موفقت هایی را در زمین بازی بدست آوردم که روی من به عنوان یک مربی و انسان تاثیر گذاشت.

* ایتالیا یا خارج؛ آیا شما را دوباره روی نیمکت مربیگری می بینیم؟

ایتالیا کشورم است و یکی از زیباترین رقابت های فوتبال را دارد. به همین خاطر همیشه اولویتم حضور در تیم های ایتالیایی است. وضعیت کنونی دنیا به دلیل شرایط کرونایی عادی نیست. فوتبال زندگی ام است اما در شرایط کنونی می خواهم در کنار خانواده ام باشم. به همین خاطر در شرایط کنونی باید تمام گزینه ها را با درنظر گرفتن ارزش های شخصی و خانوادگی بررسی کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    12 0
    بهترین مربی خارجی که به ایران آمد اما برخی نتوانستن موفقیتهای ایشون و ببین چه خودی و چه غیر خودی از همان ابتدا استقلال زیبا بازی کرد اما در نتیجه گیری ناموفق بود اما تا شروع به نتیجه گیری شد دشمنان کاری کردن کارستان اما بدونن در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه این قانون خذاست
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    استرا می خوای ما رو سکته بدی؟
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    6 0
    برگرد استقلال سالها قهرمان کن
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 0
    #استرا باید برگردد
  • مهرداد IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    5 0
    بهترین مربی خارجی که به کشور ما اومد و در مدت زمان کوتاه حضورش تحول عظیمی در سبک فوتبال استقلال بوجود آورد که اگه حسودان فراریش نمی دادند، تاثیرات تفکراتش در فوتبال ملی هم نمایان می شد.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 1
    تنها راه برگشتن استرا اینه که فکری رو بندازین بیرون بعدش همه بریم زیر پیجش درخواست بدیم بیاد
    • پژمان ترشیز IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      1 0
      استرا مربی کار بلدی بود شکی نیست با امکاناتی ک کشورش داشته کارش خوب یاد نداشته باشه ولی این لحن ک فکری بندازن بیرون در شخصیت هواداری استقلال نیست مشکل روابط بین المللیمون هست که استرا نمیتونه بیاد فکری هم در حد و اندازه امکاناتی که در اختیارش بود خیلی کار خوب و جهادگرانه ای انجام داده
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    اگه فکری میرفت عالی بود استرا رفته بجاش یه مربی ا لیگ دو اوردن بجاش
  • حسین خان IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    تو خوابمون برمیگرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس