کد خبر 1183205
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
قتل مادر توسط فرزند در همدان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پسر جوان به علت داشتن مشکلات روحی، مادر خود را در یکی از محلات شهر همدان به قتل رساند.

به گزارش مشرق، سرهنگ رضا زارعی، جانشین رئیس پلیس استان همدان در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت گزارش قتل، بلافاصله تیمی از دایره جنائی پلیس آگاهی همدان در صحنه وقوع این جنایت حاضر شدند.

کارآگاهان به پسر این خانواده که سابقه شرارت و درگیری داشته مشکوک می شوند، ابتدا پسر جوان با اظهارات ضد و نقیض قصد انکار نقش خود در وقوع این جنایت را داشت که با هوشمندی و کار فنی و تخصصی پلیس، نامبرده در نهایت به قتل مادرش اعتراف کرد.

بر اساس بررسی های اولیه، متهم به علت مشکلات روحی و اختلاف خانوادگی با مادر ۷۰ ساله خود درگیر و در نهایت موجب سقوط مقتول از پنجره و مرگ وی شده است.

سرهنگ زارعی خاطرنشان کرد: قاتل حدود سه سال پیش با برادر خود نیز درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل می رساند اما با رضایت اولیای دم پس از تحمل چند سال حبس از زندان آزاد شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    17 1
    وقتی مسئولان زندان به اجبار از اولیای دم رضایت میگیرند نتیجش میشه این الان کجا هستن اون مسئولان؟
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    16 0
    این پسر حتما معتاد است ادم های معتاد از اینکارها می کنند مشکل اصلی اعتیاد است خدا لعنت کند انهایی که با حرفهای به ظاهر قشنگ ولی در باطن کثافت کاری کردن اعتیاد جرم نباشد و امار اعتیاد را در مملکت بالا بردن معتاد یک مجرم مریض است
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    11 0
    آزادی قاتلان از زندان جنایت است.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    6 0
    مشکلات روحی ور جوانان زیاد شده البته اعتیاد جدیدا مشکلات روحی شده
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    2 0
    اعتیاد بیمار میکند اما بیماری نیست ویروس یا میکروب داره بیماری نیست جرم هست وشروع جرمهای بعدی اصلا نباید بگن بیماری هست که قبحش بریزه مثل الان که به زور برای قاتلین رضایت میگیرن کسی که جانی هست کسی که بقول خودتون مشکل روانی داره رو اگر ثابت شد باید بفرستید بیمارستان روانی نه ازاد بشه قاتل حضرت علی رو هم نبخشیدن بلکه با شمشیر قصاصش کردن چرا به زور براشون بخشش میگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس