کد خبر 1183002
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
مژدهی: فکری باید تاکتیک استقلال را تغییر دهد

پیشکسوت استقلال گفت: فکری اگر می‌خواهد از این شرایط خلاص شود باید تاکتیک استقلال را تغییر داده و تیمش نمایش‌های بهتری را به اجرا بگذارد.

به گزارش مشرق، عباس مژدهی اظهار داشت: اینکه استقلال نتوانسته از نظر فنی انتظارات را برآورده سازد موضوع درستی است اما این دلیل نمی‌شود از محمود فکری انتقادات تندی انجام داد.

وی افزود: محمود فکری همواره به صدرنشینی استقلال در لیگ برتر می‌بالید و آن را پاسخی برای منتقدان می‌دانست اما این صدرنشینی را از دست داد تا انتقادات بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

اکبرپور: استقلال بی برنامه بازی می‌کند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فکری می‌توانست و می‌تواند با آرامش بیشتری جواب منتقدان را بدهد و به حل مشکلات استقلال کمک کند. او باید به دور از حاشیه برنامه‌هایش را برای بهبود استقلال دنبال کند.

مژدهی تصریح کرد: استقلال هنوز به ترکیب ثابت نرسیده و این اصلا برای استقلالی که ادعای موفقیت دارد خوب نیست، او باید از مدت‌ها قبل یازده بازیکن اصلی‌اش را مشخص می‌کرد.

وی تاکید کرد: فکری اگر می‌خواهد از این شرایط خلاص شود باید تاکتیک استقلال را تغییر داده و نمایش‌های بهتری را تیمش به اجرا بگذارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: خط دفاعی استقلال بزرگ‌ترین معضل بازی‌های اخیر این تیم است و باید راهکار مناسبی برای این منطقه در نظر گرفته شود تا این قدر مثل بازی‌های اخیر راحت دروازه آبی‌پوشان باز نشود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 1
    جناب مژدهی فکری تاکتیک نداره که بخاد عوضش کنه-کسی که دفاع چپ و هافبک دفاعی شو بازی نمیده از تاکتیک که هیچ از فوتبال هم هیچ سررشته ای نداره
  • علی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    ما میگیم نر تو میکی بدوش وقتی سواد مربیگری و فوتبالی نداره چه تاکتیکی را عوص کنه گلابی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس