کد خبر 1182882
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
آتش سوزی جنگل

۲۵ هکتار از جنگل‌های مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته در آتش سوخت.

به گزارش مشرق، چند نقطه از جنگل‌های مازندران در شرق و غرب استان ۲۴ ساعت گذشته آتش گرفت و بر اساس آمارهای پراکنده اعلام شده از سوی ادارات کل منابع طبیعی در مجموع ۲۵ هکتار از جنگل‌های استان در این آتش سوزی‌ها سوخت.

بیشتر بخوانید:

همه این آتش سوزی‌ها با تلاش نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، بسیج و سپاه، مردم و با کمک بارش باران اکنون مهار شده، اما آنچه برجای مانده درختان سوخته جنگلی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی منابع طبیعی استان مازندران منطقه ساری، آتش‌سوزی در۳ هکتار از جنگل‌های بخش دودانگه شهرستان ساری، یک‌هزار و ۵۰۰ متر از جنگل‌های لایی رودبار و چمازده شهرستان نکا مهمترین حریق در شرق و مرکز استان بود.

بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی جنگل‌های شمال خاموش شد

علاوه بر جنگل‌های مرکز و شرق استان، در غرب مازندران هم آتش‌سوزی در جنگل‌های نهررودبار کجور تعداد قابل توجهی از درختان پهن‌برگ افرا، راش، بلوط و ممرز را به خاکستر تبدیل کرد.

بر اساس گزارش منابع طبیعی استان مازندران حوزه نوشهر حدود ۲۰ هکتار از جنگل‌های غرب مازندران به دلیل سهل‌انگاری انسانی دچار حریق شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    وسط سرمای زمستون و آتش سوزی جنگل !!! 100% عمدی بوده
  • NL ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    من جنگل های اونجا رفتم یه بار، هر خری میتونه بره تو جنگل آتیش پیک نیک درست کنه و بعد که کارش تموم شد با سهل انگاری تمام حتی یکم آب نریزه رو زغالهای بجا مونده تا فاجعه به بار بیاد! هیچ نظارتی هم وجود نداره !
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    چیمون درسته که این درست باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس