سعید حجاریان

ژنرال اصلاح‌طلبان به میدان آمده است؛ بهزاد نبوی مدیر ستادی همواره در پشت‌صحنه اصلاح‌طلبان؛ آستین بالا زده و می‌خواهد در میانه معرکه نقش‌آفرینی کند.

سرویس سیاسی مشرق- عجب شب دردناک و غم‌انگیزی بود! متأسفانه برخی دوستان ما چه لطمه‌ای به اصلاح‌طلبان زدند. این بخشی از سخنان منتجب نیا نماینده مجلس ششم از آخرین شب حضور اصلاح‌طلبان افراطی در پارلمان است. این چهره اصلاح‌طلب ادامه می‌دهد: متأسفانه برخی از دوستان ما به لجبازی افتاده‌اند. [۱]

اما آیا مسئله اصلاح‌طلبان با نظام تنها یک لجبازی کودکانه است؟ واقعیت آن است که، آن‌هایی که محصول حضورشان در قدرت تعطیلی و به بن‌بست کشاندن شورای شهر؛ مجلس و دولت بوده و رئیس دولت خودشان را «شاه سلطان حسین بی‌عرضه» خوانده‌اند، تنها به لج بازی نیفتاده و برنامه‌های مهم‌تری در سر دارند.

ساده‌انگارانه است که کارگردان‌های پشت‌صحنه در قتل‌های زنجیره‌ای، ماجراهای خونین در دانشگاه؛ شورش سبز و معمار هر ۹ روز؛ تحمیل یک بحران به‌نظام را فقط ماجراجویان سیاسی بخوانیم که از سر فشارهای روانی و عصبانیت یا حتی لجبازی دست به چنین اقداماتی بزنند!

بهزاد نبوی که به‌تازگی و با یک برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان را برعهده‌گرفته در مصاحبه با روزنامه شرق می‌گوید: اصلاحات قانونی، مثل امید بستن به خدا است، راه‌حل‌های دیگری هم وجود دارد! مانند اینکه دست به دامن نهادهای مدنی (اقدامات خیابانی) شویم.

این سخنان برداشت ساده‌ای از نظریه حسین بشیریه است. متخصص آموزش براندازی نرم به رفورمیست ها در کتاب «گذار به دموکراسی» درباره نقش کودتاهای دموکراتیک می‌نویسد: «در دورانی که گذار به دموکراسی مهم‌ترین دغدغه در سطح جهانی بوده است، انقلاب‌ها و کودتاها به‌عنوان ابزار و وسیلهٔ دستیابی به هدفِ اصلی خصلتی دموکراتیک پیداکرده‌اند. برعکس در دورانی که دغدغهٔ اصلی نوعی عدالت‌طلبی رادیکال و یا مبارزه علیه امپریالیسم بود، انقلاب‌ها و کودتاها عمدتاً خصلتی متناسب با همان آرمان‌ها پیدا می‌کردند».

نگاه بشیریه مبتنی بر فرایند دموکراتیزه کردن کشورهای آفریقایی با نگاهی به درون بومی سازی شده و از زبان رئیس کمپین انتخاباتی اصلاح‌طلبان با هدف «امنیتی کردن فضای انتخابات» بیان می‌شود. نبوی با رمز «پروژه یکدست‌سازی حاکمیت» [۲] به‌نوعی فضا را برای تحرکات بیشتر در آینده‌ای نزدیک داغ می‌کند.

سعید حجاریان نیز پیش‌ازاین با مطرح کردن پروژه راهکار در خیابان به پیشواز بهزاد نبوی رفته است! او در یادداشتی دراین‌باره می‌نویسد: «اکنون جامعه ایران در نقطه اوج سوژه‌گی قرار دارد؛ گاه میل به مشارکت می‌کند، گاه تحریم و گاه خیابان. از طرفی، حاکمیت نیز به انتخابات غیررقابتی و خودمانی میل می‌کند همچون انتخابات مجلس یازدهم. بنابراین می‌خواهم نتیجه بگیرم انتخابات سال ۱۴۰۰ صحنه کشاکش حامیان انتخابات غیررقابتی و جامعه توده‌ای از یک‌سو و شهروندان مستقل و دارای عاملیت از سوی دیگر است. به نظر می‌رسد، انتخاباتی غیررقابتی و پیش‌بینی پذیر را شاهد خواهیم بود.»[۳]

حالا می‌توان بی خوبی دریافت که چرا اصلاح‌طلبان افراطی، عارف و لاری را از صحنه بیرون می‌کنند و ژنرال پشت‌صحنه را به میدان آورده و عالی‌جنابان در ویلای دربند جلسه، پشت جلسه تشکیل می‌دهند تا موج سازی لازم را سازمان‌دهی کنند.

رادیکال‌ها با رو کردن یک شاه مهره رد صلاحیت شده، تنها از بستر انتخابات یک فضای محدود برای ابراز عقیده و نظر نمی‌خواهند. آن‌ها از حالا پازل آشوب خیابانی را قدم به قدم طراحی می‌کنند تا در لحظه لازم بتوانند از آن رونمایی کنند.

افراطی‌ها این شورش برآمده از بستر انتخابات را یک کودتای دموکراتیک می‌دانند که پیش‌ازاین در فتنه ۸۸؛ ده ماه آن را سنجیده و پخته‌اند و فاز دوم آن حالا روی میز بهزاد نبوی آماده اجرا است.

البته اجرای این دست طرح‌ها نیاز به چراغ سبز آمریکایی‌ها نیز دارد. اصلاح‌طلبان هنوز به برداشت‌ها و سیگنال‌های لازم از بایدن دست پیدا نکرده‌اند. سعید حجاریان در یادداشتی در وب‌سایت مشق نو با مطرح کردن عنوان «دولت ایده آل و دولت اتوپیا» مختصات دولت حاضر به خدمت در برابر غربی‌ها را تشریح کرده و می‌نویسد: می‌توان وعده‌ها را، چه پیش و پس از انقلاب با دو شاخص، امکان‌پذیری و عقلانی بودن سنجید. به‌عنوان‌مثال اتمی شدن ایران، بنیادی عقلانی داشت ولی در امکان‌پذیری آن یا به تعبیری پیوستن به باشگاه هسته‌ای جهان اما و اگر وجود دارد، پس ترمز را بکشید! [۴]

پیش از آنکه که بهزاد نبوی رئیس ستاد اصلاح‌طلبان شود؛ آن‌ها در پوشش نرمالیزاسیون و برجامی ها و نا برجامیان برای دشمنان پالس می‌فرستادند. اما حالا وضعیت تغییر کرده و با عتاب و خطاب قرار دادن و قلدرمآبی سخن می گویند!

حجاریان در مقاله‌ای در شماره ۲۸ ماهنامه «اندیشه پویا» نوشت با عنوان «نُرمالیزاسیون مقدمه دموکراتیزاسیون» و مدعی شد «دو سال و نیم از روی کارآمدن دولت اعتدال می‌گذرد. ، قصد دارم کاری را که حلقه فکری دولت باید انجام می‌داد و نداد، انجام دهم. می‌خواهم گفتمانی برای دولت اعتدال که آن را نُرمالیزاسیون تعریف کنم. ما سال‌ها از دموکراتیزاسیون صحبت می‌کردیم اما پروژه دولت اعتدال، نه دموکراتیزاسیون که نرمالیزاسیون است».

حجاریان برای آمریکایی‌ها پیام فرستاد/ پروژه کودتای دموکراتیک اصلاح‌طلبان کلید خورد!

شکست دولت نیابتی روحانی حالا مختصات بازی اصلاح طلبان را تغییر داده است. سخنان چند روز پیش حجاریان به صورت مشخص نه فقط توصیه‌ای به فلج کردن پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، بلکه در سطحی بالاتر، پیامی آشکار برای آمریکایی‌ها است که اگر از کودتای دموکراتیک و تحولات، پیش رو در ایران حمایت کند، به صورت قطعدیگر با دولتی دست و پا بسته و خنثی مانند دولت روحانی روبرو نمی‌شوید، بکه دولتی روی کار می آیدکه حاضر است از تمامی دستاوردهای خود چشم پوشیده و آماده خدمت به شماباشد!

البته اصلاح‌طلبان افراطی یک بار با شعار «باراک حسین اوباما؛ با ما یا آن‌ها» دستان خود را جلوی آمریکایی‌ها دراز کرده و نهایتاً با خوردن سیلی از مردم به عقب باز گشته‌اند.


[1] https://www.khabaronline.ir/news/1285992

[2] https://aftabnews.ir/fa/news/690091

[3] https://www.entekhab.ir/fa/news/599602

[4] https://www.khabaronline.ir/news/148673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 132
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 34
  • گراوند از لرستان 4 IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    21 7
    آقای روحانی بفکر من بدبخت باش
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      56 4
      روحانی بجای رفع تحریم ها و بهبود معیشت مردم بفکر حفظ برجام است !
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      59 9
      فتنه 88 کودتای همین باند ثروت و قدرت بود زیرا از سال 84 دست شون از پُست های مدیریتی و حقوق های نجومی کوتاه شده بود.
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      35 7
      اصلاح طلبان غربگدا در 8 سال گذشته مملکت را به قهقرا بردند و ارزش پول ملی را به یک دهم کاهش دادند و فقط باید سکوت کنند.
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      9 1
      به فضل پروردگار و به امید بیدار شدن و هوشیار بودن مردم ایران که بیش از این فریب ترفندهای اصلاح طلبان تهوع آور منافق را نخورند، پس از سال 1400 شمسی این نحله هم به سرنوشت اسلاف خود که از نهضت مشروطیت تا سلطنت پهلوی به وجود آمدند و نابودشده و به زباله دان تاریخ انداخته شدند، خواهند پیوست!!
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    70 7
    حجاریان ونبوی ها ی اصلاح طلب بدانندکه ملت ارزوی مرگ شماغربگرایان رادارد هرچه زودترازایران بروید که بعداز دولت اصلاح طلبها چندماه دیگر ماملت همه چرندیات شماها راپرونده کرده وانشالله ازدادگاه میخواهیم که شماها رااعدام کند
    • امین IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      6 40
      از طرف خودت حرف بزن
    • مهدی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      1 5
      عزیزم کشور عزیزمان ایران برای همه ایرانی ها هست نه که برای بعضی ها که تصمیم بگیرند که چه کسی باشد و چه شخص های نباشند درودبر تمام ایرانی های باغیرت
    • حمید IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      12 0
      ملت آرزوی تمام شدن غربگرایان را دارند که با دروغ و ریا مملکت را به فقر و فلاکت کشاندید
  • SE ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    79 5
    خدایا شکر که نفسهای اصحالات به شماره افتاده
    • IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      16 1
      حجاریان برای آمریکایی‌ها پیام فرستاد/// ههههه. وطن فروشی بیسواد برای اربابش پیام فرستاد. ضد دین ها هم روزی می میرند و می فهمند که دنیای دیگری و حساب و کتاب دقیقی هست.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    21 4
    باراک حسین اوباما یا با ما یا با اونا، اینو زمانی که دانشجو بودم یکی از اساتید طرفدار فتنه سر کلاس گفت، و افسوس خورد که باهاشون نبود
    • ماریه IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      19 2
      اتفاقا یکی از استادهای ما اینطور گفت از کلاس بیرونش کردیم دخترها با کفش زدن توی سرش دیگه نیومد دانشگاه
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    43 3
    پادوهای غرب فقط مونده پر و پای آمریکا را لیس بزنند. ذره ای شرافت دارید؟
    • سرباز IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      19 2
      ای نامحرمان و نااهلان،،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود و مرگ بر منافق ومرگ بانفوذی و مرگ بر وطن فروش ومرگ بر ضد ولایت مطلقه فقیه،
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    44 3
    شده جونم رو میدم این دفعه نمی ذارم شما نفوذی ها ایران رو چپاول کنید تف به شرف غربگدایان اصلاحاتی نفوذی
  • علی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    32 2
    محاکمه هرچی اصلاح طلب فاسد دروغگوی ریاکارخیانتکار به ایران و اسلام
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    42 2
    برادرم در جنگ شهید نشد.تا مملکت دست شما نوکران امریکا بیفتد....مرگ برفروشندگان عزت مملکت حق ملت تو حلقوم ایناست.از خون شهدا به ثروت ومقام رسیدن
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    32 2
    چه جالب دارند کودتا می کنند راست راست تو مملکت می چرخند بیانیه هم می دهند کسی هم کاری به کارشون نداره تازه رسانه ها هم از کودتایشان تیتر خبری می زنند.... بیچاره آنکسی که شهرت و پول ندارد در این دیار .... خداوند شهدایمان را به مقام متعالی برساند صبرمان جگرسوز دوایی دارد
  • FR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    51 1
    این بار نه سیلی بلکه با اردنگی به اربابانشان خواهند پیوست
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    32 1
    تبر برداشتند و مدام به ریشه خودشون می زنند. بالاخره یه روز در حالی مرگ اینها رو هم می بینیم که نظام همچنان پا بر جاست و خطرناکترین برنامه و کارهاشون آسیب جدی ای به کلیت حاکمیت نتونسته وارد کنه، مثل اون چه که در ارتباط با هاشمی رفسنجانی دیدیم. روزگار بهتری معلم، بهترین قاضی و بهترین دژخیم هست.
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    18 1
    آیا نهادهای اطلاعاتی از ان خبر ندارند اگر خبر دارند؟
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    21 1
    قدیمیها حرف قشنگی میزنند میگن اگه به مرده رحم کنی کفن خود را نسج ماهم همینه دیگه
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    9 1
    اگر به این وضوح آقایان مشغول توطئه علیه کشورند پس چرا جلوگیری نمیشود!!؟
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    6 1
    عجب زن بابایی این یارو یی
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 9
    دست از این شعارزدگی ها بردارین بذارین مثل یه کشور عادی زندگی کنیم
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 0
    که ادعای مصدق تقلبی راداره-حداقل برای یکبار هم شده مثل مصدق عمل کنه وبا ابرقدرتهای شرق وغرب قهرکنه
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    45 0
    بعضی ازاین افراددرحال رفتن ازاین دنیا هستندطمعه انها راگرفته
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    8 0
    اینهاکاراولشان نیست پیام می فرستنداگرنفرستندازکجا بایدتامین شوند
  • ماریه IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    8 0
    واقغا اصلاح طلب ها ضد انقلاب شدن بهتره مواضع خودشان را بیان کنن
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    20 0
    حجاریان ننگ بر خائن
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    15 0
    نمی دانم اصولگراها خوب هستند یا بد ولی از یک چیز مطمین هستم این اصلاح طلب ها خیلی بی شرف و وطن فروش هستن همه شان با هم خدا لعنتشان کند حواسمان را جمع کنیم هر کاری از این نامردهای دروغگو پررو حرام خوار برمی اید
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    5 8
    فقط از اصلاح طلبان ایراد میگیرید یکم فکر کنید یا خوبی هاشونم بگید یا اشتباهات اصول گراها رو هم بگید
  • پیروز IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    31 0
    این عجوزه های پیر همکار ساواک قبل انقلاب ، فهمیده اند که اگر خرداد ماه نتوانند دولتی همراه با خودشان را روی کار بیاورند، عمرسیاسی آنها تمام میشود و باید بفکر سنگ قبرشان باشند
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    17 0
    خدا یا هرچه زودتر برسان رستم دستان را ؟
  • امید IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    12 0
    خدا به راه راست هدایتشون کنه. اگر هم هدایت نمیشن از ریشه خشکشون کنه. خیانت به میهن و مردم هرگز بخشیدنی نیست.
  • نبی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    8 1
    فتنه دیگر جواب نمی‌دهد بفکر کار درست باشید چون اینبار برای فتنه‌گران چنان سیلیها محکم زده می‌شود که توان بلند شدن نیست
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      1 0
      اینا هیچکی براشون مهم نیس دوست عزیز
  • ناشناس IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 5
    از حواشی اصولگراها هم کمی صحبت کنید
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      4 1
      شما حواشی وطن فروشی افسادطلب ها رو ماله می کشی؟
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    7 0
    یکی از سوالات اینست تا امروز هنوز از نظر پزشکان بی طرف ثابت نشده ترور قلابی آنروزهایش که ویلچر نشینی قلابی امروزش هست و اینکه که فرد ترور کننده با دریافت پول از حجاریان پس از آزادی از زندان به یکی از ثروتمندان کشور تبدیل شده است! چرا هیچ وقت شفاف نشده است! عجیب تر اینجاست حجاریان از کجا این سالها درآمد کسب می کند که بتواند هزینه های خودش و خانواده اش را بدهد؟
  • حسن زبیدی IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    8 0
    اینان همان نااهلان و نابخردان فرمایش بنیانگذار انفلاب ( رضوان الله علیه) هستند و هرچه سریعتر باید از بن و ریشه کنده شوند
  • ناشناس IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    9 0
    نمی دانم ما ملت تا کی چوب جاه طلبی یک عده مفت خور غرب زده مثلا روشنفکر رو باید بخوریم از سال 88 با آشوب و بلوا و گرا دادن به غرب سخت ترین تحریم ها رو برای ما مردم از غرب گدایی کردن تا شاید با شورش و بلوا کار جمهوری اسلامی را یکسره کنند امیدوارم اینبار هم تیرتان به سنگ بخورد و خودت و دارو دسته وطن فروشت نابود بشین
  • انقلاب IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    13 1
    اصلاح طلبان به سر کردگی نبوی وحجاریان هیچ غلطی نمی توانند بکنند همان طوری که باباشون امریکا هیچ غلطی نتوانسته بکنه
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 0
      کاملاً درسته ، چون همه غلطها رو منِ بدبخت دارم میکنم ،
  • امیر IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    7 1
    براصلاح طلبان وطن فروش بی خاصیت غربگدای ،دیگه همه متوجه خیانت ووطن فروشی این هاشده اند،شورای نگهبان ومردم وقوه ی قضاییه دیگه گذشت نمی کنند وبرخوردشدیدمی کنند، برن انگلیس پیش وزیرارشاد،انقلاب باخون هزاران شهید به دست اومده همه باجون ودل مخصوصاسپاه پاسداران محافظ انقلابندتاانقلاب مهدی انشاالله
  • Mmmrrr IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 0
    ثقیفه دوباره تشکیل شده امیدوارم نابود بشید
  • محمد IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    10 0
    این گردن شکسته سیاسی وافلیج مغزی غلط کرده
  • Mmmrrr IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 0
    از ترورهای اول انقلاب تا فتنه و برنامه های الان . به کجا چنین شتابان
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    9 0
    عروس عروسى داره دامادًخبر نداره اين داستان اصلاح طلبان ما است كه كدخدا به ده راهشان نمى دهد واينها از رو نمى روندً
  • جواد IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    باسلام انقلاب از روزی که باپیروزی به رهبری امام استارت خورد هردوره عده ای که جلوی انقلاب ایستادند وسهم خواهی داشتند یا راه را به بیراه می‌خواستند بکشانند ازاین اتوبوس بیرون انداخته شده اند چون برای این انقلاب خونه‌ای پاکی ریخته شده است همین حافظ انقلاب بوده هست وخواهد بود وحال نوبت گروهی دیگر از ایادی میباشد. وهرچه مکر کنند دست خدا بالاتر هست.
  • سید IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    5 0
    انشالله نسل هرچی اصلاح طلبه وربیفته
  • اکبری IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    اصلاح طلبان رفیق غرب آمریکا هستن
  • احمد کاظمی IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    6 0
    معرکه و ناهنجاری مال کسانی است که بی منطق هستند و از انسانیت و دین بدورند البته هیچ غلطی هم نمی‌توانند بکنند اربابان غربیشان هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند همه بدبختی‌های این مردم با عزت از آنها است.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    5 0
    مرگ بر امریکای جنایتکار
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    5 0
    لعنت خدا و ملائکه و رسولش بر اینها خدایا به حق محمد و آل محمد شر اینها رو از سر این مملکت کوتاه کن خدایا مرگ اینها رو برسون
    • ساسان IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      0 1
      همهاینها در اصل انقلابیند ولی برای قدرت یکدیگر را تخریب میکنند ومردم را سعی میکنند به طرف خود بکشند مردم هوشیارند سباست خوب وبد نمیشناسد واقعا شما الان نمیدانید قدرت دستکیااست اگر دست اونا بود که سیاستهای خودشان را بدون مشکل اجرایی میکردند پس نیست اگر به ایجا رسیده ببینید اهرمهای قدرت کجاست که اینگونه شده
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 0
    چرا مسولین اصلاح طلب از دست ملت بر نمی‌دارند
  • ابراهیم IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 0
    با سلام، روزی درختان جنگل پیغام فرستاند برای درخت پیر و قدیمی وسط جنگل گفتند تبر نامی آمده از اول جنگل شروع کرده به قطع کردن یکی یکی در ختان. درخت پیر گفت این تنهایی هیچوقت نمی تواند یک درخت راقطع کند ببینین همراه آن کیست. دوباره درختان برای پیرشان پیام فرستادند که تبر تنهاست البته یک دسته چوبی کوچک هم بعنوان دسته همراه اون هست. درخت پیر گفت تبر هیچ کاری نمی‌توانست انجام بدهد این دسته هست از جنس خودمان که دارد مارو قطع می‌کند. عزیزان غرب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ما هرچه داریم میکشیم از خائنین و ستون پنجم های داخلیست. جناح هارا بگذارید کنار اونا بفکر مردم نیستند. ببینید مقام معظم رهبری این سیاس فرزانه چه می‌گویند. بگفته علامه حسن زاده آملی خطاب به مردم که گوشتان به مقام معظم رهبری کسی که دنیا شکارش نکرد باشد چرا که ایشان گوششان به امام زمان (ع) هست
  • بیژن RO ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 0
    نمایندگان مجلس ششم همانانی هستند که بدنبال نوشاندن جام زهر دیگری به رهبری وپذیرفتن رفتن زیر بار ذلت آمریکا بودند.
  • حسن IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 3
    همتون از یه قماشین.
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      2 0
      پس چرا به جای رای به انقلابی ها رای به اصلاحات و اصول گرا داده می شه اگه همه از یک قماشن ؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    دولت فقط وفقط دنبال برجام ننگین است و بس حال به هر قیمتی که باشد
  • شهرود جعفری IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 0
    اصلاح طلبان چه خارج نشین وچه داخلی . این روز ها و روز های آتی و یا ماه های آتی و هر چه قدر رو به جلو بریم . عرصه و زمان براشون تنگتر و دردسر تر می شود . آمریکا مجبور است به هر چه تمام بشه تحریم ها را لغو و به 5*1 بپیونده . و از طرف دیگر در داخل مردم از اصلاح طلبان به تنگ آمده اند . افرادی روی کار خواهد آمد که دلسوز نظام هستن و دلسوز خون شهیدان و امام و آرمانهای امام و هشت سال دفاع مقدس هستن . بس جایی برای اصلاح طلبان و غربگدایان نمی ماند . عرصه و میدان خیلی تنگتر شده . حرکت آرام آرام رو به تسویه حساب های که در طول سال ها انجام داده اند شروع خواهد شد باید به مردم جواب بدن آن جنایت های که کرده اند . مردم زخم خورده است از دست اینها.
  • ناشناس IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 0
    به وطن فروشان نباید مجال داد
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    5 1
    تنفر از اصلاح طلبان در خون و رگ مردم به جریان افتاده است و دوست دارند. واژه اصلاح طلب را از ذهن خود قی کنند ، این به اصطلاح سرکردگان و پدر خونده های اصلاح طلب هم منتظر محاکمه در افکار عمومی و روانه شدن به زباله دان تاریخ شوند و البته برخی اصولگرایان ، این بار مردم فریب این جماعت مردم فریب را نخواهند خورد
    • IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 3
      از ذهن خود قى كنند ؟!! اى لعنت بر اون ادبياتت ! عاخه اين چه طرز حرف زدنه ؟!
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    زززرت با تشدید زیاد بکپ داداش
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    اینها اگه ژنرالشون این است که وای به حال بقیه شون
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    منظورم اصلاح سر بود نبوی جوووون
  • داود IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 1
    بسم الله اربابانتان برنامه ریزی را شروع کردند ولی بدانید نمیگذاریم 88تکرار شود به خیابان بیایید و وحشی بازی دربیارید سالم به خانه برنمیگردید گرفتاری امروز مردم از نفهمان 88شروع شد که پالس ضعف به دشمنان ایران فرستادید و جرات کردند با ایران درگیر شوند و تحریمهای امروز نتیجه نفهمی امثال موسوی و خاتمیست.
  • احمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 0
    وقتی نظرات را می خونی جای یک تحلیل خالیه ، اونم اینه که پس سهم ما مردم در بوجود آمدن این اوضاع چیه، مگه ما نیستیم که با علم به پاکدامنی و صداقت و دلسوزی رهبری گوش به حرفش نمی دیم، مگه ما نیستیم موقع رای دادن میریم بطرف کسی که با اشاره، قول آزادی غربی و کمر به پایین رو میده! مایی که دنبال رفاه بدون زحمت حاضریم به شیطان هم کولی بدیم ، پس بیایید انصاف داشته باشیم ،ایراد در مسئولین نیست،در انتخاب ماست.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    6 0
    تمام این اصلاح طلبان را لطفاً دستگیر کنید تا دل مردم آرام بگیرد و امید به آینده بهتر داشته باشد
  • همصدا با مردم IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 0
    اصلاح طلبها به جز حمایت ار ژن برترها و پر کردن شکم و جیب خود به چیز دیگر فکر نمیکنند مانند آن در دوره هاشمی بنام خصوصی سازی چه خیانتها به ملت شد و بعد از خاتمه جنگ میلیاردها دلار از ایران به دبی جهت سرمایه گذاری به نفع یک گروه خاص روانه دبی شد و جوانان بیکار شده در موضوع خصوصی سازی را جهت کار روانه کشور ژاپن شدند و حال شاهد آخرین نمونه از اصلاح طلبها دولت کلید شاهدیم چه بروز ابن ملت با تحمیل تورم و کشاندن کارخانجات باقیمانده به تعطیلی چه فجایع ابی را به بهانه تحریم به ملت و نظام‌ وارد کرد
  • بابک IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 0
    بخدا هردولتی بر ایران باشد از این فعلی بهتر است
  • احمد دلاوری IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 0
    اینها همان خائنان در لباس دموکرات . آزادی خواه و این حرفها هستند
  • سردار IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    این ها را باید مجازات کرد... مردم یک نفسی بکشند
  • محمد IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    این بار حماقت است که اصلاحات از ایجاد آشوب جان سالم به در ببرد
  • ناشناس IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    این هم ترفند دیگر اصلاحات است تا دیروز همه باروحانی بودن وهر کاری که دوست داشتن کردن ومردمو بیچاره کردن حالا میگن روحانی خوب نبود ما بیاییم مملکت رو آباد میکنیم دیگه مردم گول نمی‌خورن مردم در ۱۴۰۰دولتی جهادی و انقلابی می‌خواهند
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    اینها چی میخوان چرا اینا بارک واصل نمیشن خدایا خودت زودتر ملت ایران را از شر اینا خلاص کن
  • علیمرد IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 2
    درود خدا بر حجاریان
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    بیا عزیزم من سند م ب اسم کسی نیست
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    بله دقیقا اصلاح طلبها مهره آمریکا هستند آمریکا و غرب هر برنامه ای برای این مملکت داشته باشن با هماهنگی اینها انجام میدن و آنها هم با ارسال سیگنال های لازم وضعیت این کشور را گزارش میدن تا متناسب با ابن وضعیت آمریکا بتواند علیه ملت ما اقدام کند
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    به خدا قسم اگر این بار فتنه رو دادند با تبر تکه تکه شان می کنم
  • شهروند IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 0
    داد از دست این جماعت غرب پرست وطن فروش، که خسارات بزرگی به این مملکت وارد کرده است، خدایا اگر قابل هدایتند، هدایت وگرنه آنها را ریشه کن بفرما
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    همان طور که گداهای سر چهار راه دست از عمل خود بر نمیدارند ، غرب گداهای لیبرال هم دست گدایی خود را در مقابل آمریکا و اروپا عقب نمی کشانند .
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 1
    اصلاح طلبان ترسو هستند.....ولی احمدی‌نژاد.....میتواند.....
  • سوخته IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    وطن فروش همیشگی معرکه . تنفر من از چهره نفاق او
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    گرفتاری ما مردم حاصل کار این وطن فروشان و نادانی و خودخواهی بیشتر اصولگراهاست
  • علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    محمود میاد جمعش می‌کنه
  • فردین کیانی IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    باسلام خدمت دوستان عزیز چرا دستور صادر نمیشود که حزب اصلاح طلب غرب زد از هم. بپاشد شاید یه کمک از در رنج این مردم کم بشه
  • احمد IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    رانت فساد بدبختی ،تعطیلی وتقسیم کارخانجات بین فک و فامیل ،حالا دوباره به فکر بدبختی وبیچارگی مردم با وعده ای سرخرم وادامه فلاکت برای چند سال دیگر هستند ،انشاء الله که مردم ما بصیرت پیدا کرده باشند وبا ادعای قر ودمبیل دوباره این وضعیت نکبت بار ادامه پیدا نکنه ویک مدیر کاردان و جهادی سکان مملکت را بدست بگیرد
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    تا زمانی که این ملت چشم گوش خود را بسته نگهدارن همین میشود النگ .النگ . از دست شیر بفتیم دست پلنگ به نظر من این افرادی که چندین سال است خود را خادم ملت و اسلام میدانن هر دو طرف شان تاریخ مصرف شان سر آمده چرا با خاطری خوش کنار نمیکشین میدان را به افرادی به مراتب از شما دانا تر و شجاع تر دلسوز تر و انقلابی تر نمیدهید کار را به انجای رسانده اید که مردم فکر که نه باور دارن خودتان را مالک این انقلاب و ملت و مملکت میدانید بخدا هستن جوانانی که از شما ولایی تر انقلابی تر وطن پرست تر مگر این کشور سیاسیونی دیگر ندا رد که فقط شما مدعی آن هستید با آرمانهای امام و انقلاب بازی نکنید ۶۲۸۴
  • DE ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    4 0
    حجاریان برای آمریکایی‌ها پیام فرستاد/ ای امریکا ای امریکا ما عبدتیم ذلیلتیم علیلتیم کفش لیستیم ای کدخدا ای کدخدا ما را نکن از خود جدا ما کنه ایم چسبیده ایم از مردمان رمیده ایم لطفی بحال ما بکن به عهد خود وفا بکن تحریم بکن تحریم سخت و صفت بکن تو از بیرون فشار بیار ما از درون فشار میدیم وقتی ملت تسلیم شدند شیتیل تو را هم میدیم.// جمش کن عقب مانده معلول ذهنی گنده تر و قدر تر از تو لُنگ انداختند تو در مقابلشون پشه کورک هم نیستی.
  • عباس FR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 1
    متنی فله ای پر از حبو بغض و کینه
  • انتی ویروس IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    4 0
    اینا چرا هنوز زنده هستند؟ ینی این حرفا و توطئه علنی علیه کشور تو ایران جرم نیست؟
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    بگیرن دارش بزنن این خود فروخته ها را
  • عرفان IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    امید وارم این بار مردم در انتخابات سر عقل بیایند وبه وعده رأی ندهند. انشالله.. فقط و فقط باید اقتصاد از داخل قوی شود وگرنه دوباره تحریم وتحریم تمام...
  • نصرت آله ترکاشوند IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    این روبه صفتان چه ازجان انقلاب می خواهند چقدرپروشدندوطلب کار چرااین حزب لعنتی روزا منحل نمیکنند
  • ناشناس IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    اصلاح طلبها. کور خوندنذباز هم موفق نمی شن وبرای همیشه آبرو شون هم می ره
  • کرمانشاهی IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    بهتره اصلاحات روی کمک آمریکا حساب باز نکند چون مردم ایران پیمان با شهدا دارند تا آمریکا و دوستدارانش را زیر پا بگذارند.
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    ایا پیران هنوز دست ازسراین مملکت بر نمیدارن ایا باز حجارها ونبویها جلو درب ایستاده تا جوانی وارد نشود من ازدورترین منطقه ایران خدمت غاصبان کرسیها عرض میکنم شماها دیگر جای ندارید تا بیشتر ابرویتان نرفته ازجلودرکنار روید اربابتان هم کاری نمیتواند انجام دهد
  • نوروز GB ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    ما دیگه کی هستیم اگه به دیگران رحم نمی کنیم به آینده خودمان رحم کنیم اگر تنها چند اصلاح طلب خائن به ملت هستن باکی نیست اما......
  • مرتضی IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    4 0
    مهم ترین امتحان الهی قبل از ظهور حضرت مهدی عج همین است. فتنه سامری صفتان زمان ما. انشاءالله با بصیرت و اطاعت از رهبری از این فتنه هم بیرون خواهیم رفت. ان معی ربی. خدایا شکایت دارم، نه پیامبر دارم و امام من در غیبت است دوستان کم و دشمنان زیادند. برسان فرج مولایمان را ما که ندیده عاشق تو و فرستاده تو شدیم پس به حق خودت ما را یاری کن.
  • علی ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    دولت ودارودستهاش از نمره منفی ۲۰تانمره ۰ به خودتان نمره چند میدهید خجالت بکشید شرم کنید دیگر بس است
  • Rasool DE ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    2 0
    اگر این گرین کارتی های سر کار میان از بیلیاقتی و ندانم کاری طرف ماست.
  • ترابیان US ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    3 0
    پیرهای خرفت افساد طلب مثل سعید حجاریان ،محسن آرمین ،بهزاد نبوی ،تاجزاده و امثال او این آررو را به گور خواهند برد
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    2 0
    اینها حالا بعنوان اصلاح طلب آمده اند در حقیقت منافقینی هستند که از طرف مردم طرد شده اند، و با عنوان جدید اصلاحات برای تخریب کشور و منافع شخصی وارد میدان شده اند.
  • ا IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    بعد از ۸سال گشنگی دوباره اسیر حرفهای صد من یه غاز رسانه ها نشید تا کی بدبختی و گرسنگی وای بر مردم ساده لوح
  • ایرانی IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    3 0
    این ملت باخدامعامله کردن اسلام حقیقی خواستند وبه خواست خداهرکی بااین ملت درافتاد برافتاد. خاینین به وطن هم بزودی ازصحنه محومیشن به لطف الهی
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    برجام مرده ودیگه هرگز برنمیگرده
  • احمد IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    اصلاح طلب خخخخخخخخخ
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    3 0
    مرک بر سعید حجاریان
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    امام علی علیه السلام با خوارج چگونه رفتار کرد ؟
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    ای کامنت ها را که بخونید متوجه میشید که انگار داده باشن به ماشین در به هدف مطالبی چاپ بشه واقعا اینجوریه که ما اصول گرا ها واقعا در جا میزنیم ..
  • ایرانی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    واقعا چرا سازمانهای اطلاعاتی و قضایی کشور باتوجه به آگاهی از اهداف ونیات پلید امثال حجاریان و بهزاد نبوی در مورد ایجاد آشوب واخلال در کشور این افراد برخورد نمیکنند؟؟
  • مهدی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    زودتر به جای ریاست جمهوری نظام رو نخست وزیری کنید چون مردم از این نزاع ها خسته شدند
  • مهدی رشیدی ن ه IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    عزیزم کشور عزیزمان ایران برای همه ایرانی ها هست نه که برای بعضی ها درودبر تمام ایرانی های
  • مهدی رشیدی ن ه IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    درود بر اصلاح طلبان درود بر احمدی نژاد و درودفراوان بر تمامی مردم کشورعزیزمان ایران مردم کشورم در رنج و عذاب هستند کس های هستند که به الله نان شب ندارن بخورند اگه هم داشته باشند نان رو هم قسطی میگیرند بدترازهمه کشورهای عربی ماها رو مقصره میکنند با لجبازی به هیچ جا نمیرسیم به جز اینکه درجا بزنیم فقط باید یک صدا هم دل باشیم تا کشور عزیزمان در اوج قرار بگیرد ❤
  • مهدی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    اگر وضع مالی مردم خوب باشه و صفره هاشون کمی نه زیادها، کسی دنبال اصلاحات و این بازی ها نمیره
  • رضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    هر کسی که از ولایت فقیه عقب تر وجلو تر باشد برای ما مهره ای سوخته است چه دولت های فعلی وچه دولت های قبلی(احمدی نژاد)ما فقط نیروی کار آمد وپر تلاش ومتواضع در برابر رهبری میخواهیم .
  • میثم محمدخانی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    با سلام و احترام ، در این جریانات پیچیده که سر و ته ندارد.بنظر بنده خود ما مردم باید اطلاعات و سواد رسانه ای خود را بالا ببریم تا بتوانیم حق از باطل رو تمیز دهیم و گول این سیاست مدارها رو نخوریم و انتخاباتی درست و به حق داشته باشیم
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    اصلاح طلبکاران خود را صاحب مملکت میدانند.به نیروهای انقلاب میگویند،شما بروید جنگ کنید و اداره ی امور را به ما بسپارید.ما هم با همکاری کدخدا و عمو بایدن تومملکت ...شکر میرزیم.
  • سید IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    واقعاً چرا این کاسه لیسان غرب عبرت نمی گیرند ، آخر نوکری و نوکر شدن تا به کجا ، والله که یک جو غیرت هم خوب چیزی هست که آدم داشته باشه ، چرا اینقدر از مردم خودتان فراری و عاشق بیگانه هستید یا اصلا‍ مگه شما داعیه دمکراسی ندارید خب باید چند بار آزموده شوید ، تا به این رویهٔ نوکری ببگانه ادامه میدهید رای ملت همان است که تاکنون تجربه کرده اید ، چند بار باید روزهایی مانند ۹ دی از ملت پس گردنی بخورید بخدا خجالت هم خوب چیزی هست ، آقا اگه به دمکراسی پایبند هستید با توجه به خواسته های ملت و عزت کشور آبرو مندانه فعالیت کنید ، آیا تاکنون کم فرصت بدست آورده اید ، ۲۴ سال دولت های هاشمی ، خاتمی ، روحانی آیا فرصت کمی بوده که خود را به ملت ثابت نمایید هر چند ۸ سال دولت موسوی را هم شما ها چشم و چراغش بوده اید بفرمایید چه گلی به سر این ملت و مملکت زده اید که با پر رویی تمام همچنان طلبکار هستید ،،،،، والعاقبة للمتقین ......
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    روحانی یک اصولگراست بیخودی نچسبونید به اصلاح طلب ها
  • مسعود IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    فقط دکتر محمود احمدی نژاد ،نه هیچکس دیگر
  • مجتبی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    نمی دانم چرا اندیشکده های عبری ، غربی به این استاد و تئوریسین بزرگ کشور یک کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه های خویش عطا نمی کنند ، تا همه از او فیض ببرند ...
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    اینها حرفهای اصلاح طلبهای غربزده است چقدر هم ترسیدن
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    راهکارهای خیابانی اگر بد بود اصلا از آن استفاده نمیشد!!! انگار انجام یک کار توسط یک طیف، حُسن و توسط طیف دیگه اشکال تلقی میشه!!!
  • ایرانی اصل DE ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    اصلاح طلبان یک عده اقلیتی هستند که به هیچ اصول و قواعد انسانی قائل نیستند وافتخار اینها مزدوری و وطن فروشی محض برای آمریکا و اروپا است
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    چرا سریع میگید به امریکاییها پالس دادن مگه میشه
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    1 0
    مردم‌فهیم‌ایرا‌ن‌خادم‌و‌خائن‌را‌خوب‌می‌شناسندانحصار‌طلبان‌با‌کارشکنی‌می‌خواهند‌برای‌خور‌رای‌جمع‌کنند‌ولی‌کور‌خوانده‌اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس