توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»

با اینکه رسانه‌های غربی اعتراف کرده‌اند که بایدن دقیقا در حال پیمودن مسیر ترامپ علیه ایران است، اصلاح‌طلبان در نقش «کاسبان تحریم» در مسیر اقدام مقتدرانه ایران سنگ اندازی می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق - همزمان با نزدیک شدن به ضرب الاجل ایران در توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی، حساب کاربری وزارت خارجه آمریکا در توئیتر به نقل از «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور در پیامی به زبان فارسی و با خط نستعلیق نوشت:«آمریکا بازگشته است، دیپلماسی به کانون سیاست خارجی ما بازگشته است».

این اقدام فریبکارانه در حالی است که رسانه های غربی اذعان دارند که بایدن در مواجهه با ایران، دقیقا در حال بکارگیری رویکردی است که پیش از این توسط ترامپ اجرا می شد.

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نیز پیش از این توئیت فارسی منتشر کرده بود.

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

در روزهای گذشته شبکه الجزیره در گزارشی اعلام کرد که توقف اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران می‌تواند اهرم فشاری علیه واشنگتن برای برداشتن تحریم‌ها باشد.

علاوه بر این چندی پیش نشریه «کانتر پانچ» طی یادداشتی به قلم «لارنس دیویدسون» تحلیلگر آمریکایی و استاد دانشگاه وست‌چِستر، به بررسی مخالفت دولت جدید آمریکا به ریاست «جو بایدن» در قبال ایران پرداخته و تحلیل کرد که آنها نیز رویکردی مشابه سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور علیه ایران اتخاذ کرده‌اند.

روزنامه ایندیپندنت نیز در گزارشی نوشت که اظهارات «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و مقام‌های دولت وی درخصوص شرایط بازگشت واشنگتن به برجام نشان می‌دهد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و بایدن هردو سیاست‌های مشابهی را در قبال ایران در پیش دارند.

در روزهای گذشته، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه سی.بی.اس گفت:«آمریکا برای برگرداندن ایران به میز مذاکرات «برنامه جامع اقدام مشترک»(برجام)، تحریم علیه این کشور را لغو نمی‌کند».

مقامات جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند که با توجه به آنکه واشنگتن طرفی بوده که توافق را نقض کرده و کاهش تعهدات تهران در واکنش به اقدام غیرقانونی آمریکا انجام شده،بنابراین هر گامی از سوی تهران بعد از لغو تحریم‌ها صورت خواهد گرفت.

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

در روزهای گذشته پایگاه خبری آمریکایی فارین پالیسی در گزارشی نوشت:« با بازگشت آمریکا به برجام(بدون لغو تحریم ها) ایالات متحده هم می‌تواند تاثیر مخرب تحریم‌های اقتصادی را حفظ کند و هم از گذر دیپلماسی پایدار نتایج مطلوب سیاسی کسب نماید. همچنین دولت بایدن در موقعیت بسیار قوی‌تری برای آغاز گفت‌وگوهای بعدی قرار خواهد گرفت.»

اینجا بود که فلسفه بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب، بیش از پیش عیان شد. ایشان- 19 دی 99- فرمودند: «این بحث را مطرح می‌کنند که آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد؟ جمهوری اسلامی هیچ اصرار و عجله‌ای برای بازگشت آمریکا به برجام ندارد، بلکه مطالبه منطقی ما رفع تحریم‌ها و بازگرداندن حق غصب‌ شده ملت است که این وظیفه آمریکا و اروپایی‌های دنباله‌رو آن است».

مقام معظم رهبری در ادامه تأکید کردند:«اگر تحریم‌ها برداشته شد بازگشت آمریکا به برجام معنا می‌دهد البته مسئله خسارت‌ها که جزو مطالبات ما است در مراحل بعدی دنبال خواهد شد، اما بدون رفع تحریم‌ها بازگشت آمریکا به برجام حتی ممکن است به ضرر کشور هم باشد... عمل کردن جمهوری اسلامی به همه تعهدات خود در شرایطی که طرف مقابل به همه تعهدات خود عمل نمی‌کند، بی‌معنی است. البته اگر آنها به تعهدات خود بازگردند ما نیز برمی‌گردیم، همچنان‌که بنده از ابتدای برجام گفتم اقدامات باید به‌صورت متناظر و «کار و تعهد آنها در مقابل کار و تعهد ما» باشد که البته این، اولِ کار انجام نگرفت اما اکنون باید انجام شود».

با اینکه رسانه های خارجی صراحتا اذعان کرده اند که اقدامات مقتدرانه و منطقی ایران در توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی، می‌تواند اهرم فشاری علیه واشنگتن برای برداشتن تحریم‌ها باشد و از سوی دیگر این رسانه ها اعتراف کرده اند که بایدن دقیقا در حال پیمودن مسیر ترامپ علیه ایران است، افراطیون اصلاح طلب در نقش «کاسبان تحریم» در مسیر اقدام مقتدرانه ایران سنگ اندازی می کنند.

در همین رابطه «مصطفی تاجزاده» از محکومین فتنه 88- خیانت نابخشودنی که تنها در یک قلم، قطعنامه 1929 را به مردم ایران تحمیل کرد- در توئیتی نوشت:«...نباید اجازه داد جناح اقلیت با تکرار اشتباه احمدی نژاد، فرصت بایدن را نیز به تهدید بدل کند و دوباره جهان را علیه ایران به اتحاد برساند».

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

همچنین «علی بیگدلی» از فعالین اصلاح طلب در روزهای گذشته در مطلبی نوشته بود:«به نظر می‌رسد پافشاری درمورد اینکه آمریکا اول تحریم‌ها را بردارد و بعد ما به تعهدات برجامی برگردیم، راه به جایی نخواهد برد...آمریکایی‌ها به این فکر افتادند که اگر بخواهند تحریم‌ها را بردارند تا ایران هم به تعهداتش عمل کند، کار بسیار سختی است چون برگرداندن آن کار مشکلی خواهد بود. مخصوصا تحریم‌های ثانویه».

بیگدلی در ادامه نوشت:«از طرفی مجلس تا حدودی عجولانه وارد قضیه شد و طی اختلافاتی که بین دولت و مجلس وجود داشت، به اینکه به نحوی هم آمریکا را غافلگیر کند و هم دولت را تحت فشار قرار دهد، عمل کرد، درحالی‌که نتیجه مطلوبی به‌دست نخواهد آمد...به نظر می‌رسد بدون واسطه، باید وارد یک دیپلماسی موثر شد، همانطور که در زمان اوباما انجام شد و این کار را به سامان رساند. چون فشارهای خردکننده اقتصادی که معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده، سخت شده است».

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

«صادق زیباکلام» فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در هفته های گذشته در یادداشتی نوشته بود:«برخلاف انــتـــظارات جـــو بایدن رئیس‌جمهور جدید ایالات‌متحده در نخستین سخنرانی رسمی خود هیچ سخنی پیرامون ایران بیان نکرد...اتفاقا سکوت او خیلی هم تصمیم ناپخته‌ای نبود. چرا که اگر بایدن سخن از نرمش و گفت‌وگو می‌گفت و شاخه زیتون به سمت ایران می‌گرفت، مسئولان در این ایام پشت تریبون حاضر می‌شدند و در حقیقت از کنار آمدن آمریکا تفسیر می‌شد و ای بسا این اتفاق باعث سخت‌تر شدن مواضع ایران هم می‌شد».

زیباکلام در ادامه نوشته بود: «اگر برعکس او با تندی درباره ایران صحبت کرده بود، در آن صورت این بار تندروها، میانه‌روها و دیگران را به باد انتقاد و حمله می‌گرفتند که مشاهده کردید هیچ تفاوتی میان بایدن و ترامپ وجود ندارد و شما همه چشم امیدتان به بایدن بود و حالا دیدید که او ادامه‌دهنده همان سیاست‌های ترامپ است. بنابراین هرگونه که بایدن ظاهر می‌شد، تندروها بهره‌برداری خاص خودشان را می‌کردند».

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

همچنین «یوسف مولایی» مشاور سابق «عباس آخوندی» وزیر مستعفی راه و شهرسازی در اظهارنظری مشابه گفته بود:«اروپایی ها اخیرا مواضع تندی گرفتند و از اینکه برجام باید با نیازهای امنیتی جامعه جهانی منطبق باشد، سخن گفته‌اند. همین‌طور بحث موشک‌ها و محدود کردن فعالیت ایران در این حوزه را مطرح و خواستار بازنگری شده‌اند... فلذا تحت این شرایط به نظر نمی‌رسد در کوتاه‌مدت تحول خاصی صورت بگیرد و دو طرف سر مواضع خود ایستادگی کرده و نهایتا آمریکا که به آن صورت نیازی ندارد و تحت فشار هم نیست و این ایران است که به لحاظ تحریم‌ها تحت فشار است یا باید مواضع خود را تعدیل کرده یا فشارها را تحمل کند».

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

«فریدون مجلسی» دیپلمات سابق که مدت هاست خانواده اش ساکن آمریکا هستند نیز در روزهای گذشته گفته بود:«امروز شاهدیم هریک از طرفین برجام مدام توپ را در زمین دیگری می‌اندازند و خواستار آن هستند که قدم اول را طرف مقابل بردارد؛ سیاستی که دقیقا به اندازه قهر کردن، در عرصه بین‌المللی است. این رویه برای نشان دادن غرور در پیش گرفته شده است. در ادامه این رویه ملت آمریکا بیشتر در رنج و عذاب خواهد بود یا ملت ایران؟ به‌طور قطع دولت و حکومت هر کدام از کشورها که ملت آن در سختی است، وظیفه دارد برای رفع مشکلات ملت پا پیش گذارد. گذشته از این رویه منتظر اقدام طرف مقابل بودن، شاهد سکوت بایدن و تاخیر او در بازگشت به برجام هستیم».

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

«قاسم محبعلی» از مدیران وزارت خارجه در دولت اصلاحات در روزهای گذشته گفت:«با وجود فشارهای زیاد اقتصادی و تحریم‌هایی که آمریکا و حتی دیگر طرف‌های برجام بر ایران وارد کردند، ایران هوشیاری به خرج داده و تاکنون برجام را حفظ کرده، اکنون که اتحادیه اروپا از یک سو و رییس جمهوری جدید آمریکا از سوی دیگر برای رفع تحریم‌ها و برگشت به برجام اعلام آمادگی کرده‌اند، برخی از دوستان جریان خاص، گل به خودی می‌زنند».

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

در هفته های گذشته «فائزه هاشمی» از فعالین فتنه ۸۸ و از حامیان دولت روحانی در مصاحبه با سایت اصلاح طلب انصاف نیوز گفته بود: «دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود؛ به خاطر فشارهایی که ترامپ به ایران می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد. شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می‌کرد، بالاخره ما مجبور می‌شدیم یک تغییر سیاست‌هایی را داشته باشیم».

هاشمی در این اظهارنظر صراحتا اعلام کرد که از شکست ترامپ ناراحت است چرا که رویکرد وی در «فشار حداکثری علیه مردم ایران» می توانست به نتیجه برسد!

توئیت فارسی «جو بایدن» و تحرک ویژه «کاسبان تحریم»/ چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟!

این اظهارنظر تأمل برانگیز واکنش های زیادی در پی داشت، اما  اشخاصی همچون «محمد خاتمی»، «سعید حجاریان»، «مصطفی تاجزاده» ، «بهزاد نبوی»، «عباس عبدی»، «علیرضا علوی تبار»، «مجید انصاری»، «عبدالله رمضان زاده»، «معصومه ابتکار»، «علی مطهری»، «محمدرضا خاتمی»،   «علی شکوری راد»، «آذر منصوری»، «علی تاجرنیا»، «حمیدرضا جلایی پور» و...هیچکدام اظهارات فائزه هاشمی را محکوم نکردند.

برخی اینگونه تحلیل کردند که افراد مذکور با فائزه هاشمی هم نظر هستند اما به دلیل عدم صداقت با مردم و نفاق، از بیان صریح این مسئله امتناع کرده و در عوض در مقابل اظهارنظر فائزه هاشمی، با سکوت، رضایت خود را از این طرز تفکر نشان دادند.

 اینکه رسانه های خارجی صراحتا اذعان کرده اند که اقدامات مقتدرانه و منطقی ایران در توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی، می‌تواند اهرم فشاری علیه واشنگتن برای برداشتن تحریم‌ها باشد و از سوی دیگر این رسانه ها اعتراف کرده اند که بایدن دقیقا در حال پیمودن مسیر ترامپ علیه ایران است، افراطیون اصلاح طلب در نقش «کاسبان تحریم» در مسیر اقدام مقتدرانه ایران سنگ اندازی می کنند.

گویا طیف تندرو اصلاح طلب از تحریم مردم ایران لذت می برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 192
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 101
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    خود فروخته های که بدون جیره ومواجب برای دشمن کار می کنند وطن فروشان بی دین .
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      24 9
      دوستان سرچ کنین کلیپ من بایدن هستم رو ببینین ۲دقیقه و ۱۱ثانیه بیشتر نیست
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      48 13
      اصلاح طلب ها دشمن مردم ایران و یار غار آمریکاست
    • US ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      35 8
      مردم بدانید نیّت و هدف اصلاح طلبان تهوع آور از پیش کشیدن بحث مذاکرات فقط و فقط نجات جبهه خودشان از فروپاشی حتمی است که چشم انداز آن از هم اکنون در پیش دیدگان شان خودنمایی می کند! ایشان به شدت و به طور رقت انگیزی به مذاکره با آمریکا نیازمندند تا شاید چند صباحی مرگ سیاسی ـــ اجتماعی فرقه شان را به مصداق از این ستون تا آن ستون فرج است، به تعویق بیندازند! اگر هوشیار باشیم دیگر ترفندها و فریب های ایشان ثمری برای شان نخواهد داشت!
    • ایران IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      34 9
      « پذیرفتن ذلت » در برابرِ « برداشته شدن تحریم ها » ؟!!!! « پذیرفتن سلطه » در برابرِ « به دست آوردن راحتی زندگی » ؟؟؟ ( که این مدل از آسودگی و راحتی زندگی اهدایی بی ارزش هم ، کوتاه مُدته و پس از مدتی این راحتی رو هم از ما می گیرند ) . هرگز ، هرگز ، هرگز . اگه قرار بود این مدلی زندگی کنیم ، پس اساسا" چرا انقلاب کردیم ؟؟ پدران و مادران مون که پیش از انقلاب داشتند به همین سبکِ درخواستی آمریکا و صهیونیزم و کلا" غرب زندگی می کردن !!! ما ایرانیان انقلاب کردیم چون « آزاده » ، « ستم ستیز » و « دشمن تاریکی » هستیم . انقلاب کردیم چون فرهنگ اسلامی و هویت ملی و چندین هزار ساله ی ما ایرانیان در حال حل شدن در « فرهنگ اهریمنی حاکم بر غرب » بود ( گسترده شدن تاریکی بر جهان ) . مرگ بر ستمکاران . مرگ بر اهریمن . مرگ بر صهیونیزم
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      23 5
      این جماعتِ اصلاح طلب ، نمایندگان پروژه ی جهانی سازی ، در ایران هستند ( مجریان پروژه ی حل کردن ایران در نظم نوین جهانی غربی ) . مراقب این ستون پنجمی ها باشیم .
    • محمدازبوانات فارس IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      14 2
      درود به شرفدمرد
    • GB ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      4 13
      جان ناقابلم فدای اصلاحات
    • عرفان IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      شما خوبید ، واقعا اصلاح طلب ها هم گلی به سر مردم نزدن
    • دکتر حسینی US ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      1 1
      سلام و عرض ادب ، داشتن اختلاف دیدگاه سیاسی خیلی طبیعی هست و نمیشه توقع داشت تمام مردم یک طرز تفکر سیاسی رو بپسندند . اما رعایت ادب نیز لازم است.
    • نقاب بر چهره IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      4 2
      لعنت بر بایدن و ترامپ!
  • DE ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    73 13
    / چرا اصلاح‌طلبان از تحریم مردم ایران لذت می‌برند؟! تا بتوانند ندانم کاری و بیعرضگی و رانتخواری و سوء مدیریت و در پیتی بودن افکار خود را تقصیر تحریمها بگذارند.مثلا چون امریکا ما را تحریم کرده |ست باید تمام رفقا و برو بچ اصلاح طلبها اتوبوسی تمام منابع مالی و اقتصادی ایران را غصب کنند لابد این هم یکی از بند های برجامشون هست.// اصلاح طلبان: ما زنده به آنیم که آمار نگیرند!! موجی سواریم که آسودگی از آن عدم ماست.. اصلاح طلب ناسا برو کشکت را بسا ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛ موجیم که آسودگی ما عدم ماست
    • محمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      9 23
      عحب استدلال قوی و منطقی. واقعا نیزان سواد نویسنده رو نشکن میده. چقدر با سواد!
    • نور IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      28 4
      حالا فهمیدیم اینا چه قشری هستن چرا مردم به سرانشون رای دادن؟ چرا حافظه کوتاه مدتشون تشخیص نداد8سال همش شد برجام که مردم بیچاره از نیازهای اولیه هم محروم بشن؟ چرا....
    • DE ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      19 6
      اصلاح ژلبان به این دلیل از تحریم لذت می برند که همه کارتلهای اقتصادی خصولتی و راههای تحریم زدایی با هزینه های گزاف ذر اختیارشان است و براحتی پولشویی میکنند و قانون هم به انها کاری ندارد. با این وضع چرا خوشحال نباشند؟
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      2 2
      دمت گرم!! شعرت خیلی باحال و وصف حال اصلاحاتچیا بود، با اجازت در جای مقتضی استفاده میکنم!!
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    62 12
    واااااااای من دوست دارم تک تک اینا رو خفه کنم!
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      25 4
      بقیه مردم هم حس مشابه شما رو دارن
    • GB ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      3 1
      ای کاش خودشان بفهمند و ساکت شوند
  • یاور انقلاب IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    28 2
    متاسفانه همه غربگداها طرفداری غرب رامیکنند بوی گند گفتارهایشان فضا را الوده میکنید . شرم بر شما باد .
    • قلی IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      11 0
      چرافکرمکنیدهمه مردم باشماموافقند چرااقازاده هادررفاه باشن ایرادنداره ولی مردم بایدبخاطرلجبازی عده ای تندرودرعذاب باشن
  • عباس IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    9 25
    تا دیروز که همه خوشحال بودید عمو بایدن میخواد بیاد . کلی هم هزینه تبلیغاتی کردید ' حالا شد شیطان. اونا با تحریم میخوان مردم ایران رو از خواب بیدار کنن ، ملت ایران با سطح هوشیاری پایین فقط زنده هستن ' زندگی فقط برای ۳۰ درصد از ایرانیهاست .
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      5 2
      منظورت از شما خوشحال بودین اصلاحاتچی هاست دیگه؟؟! چون شعار ما سگ زرد برادر شغاله بوده و هست که دود از غربگداها در آورده بود!!
    • ممم IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      شما شدین مردم کل جامعه ما شدیم خواص اندکی از جامعه یه امار بگیر بوی تعفن ریست و دار دسته غرب گدا ها در اومده همه از شما توبه کردن
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    42 2
    امروز میگویند موشکی فردا میگویند اعدام همجنس بازان پس فردا میگویند خودمختاری استان ها. تحریم های آمریکا علیه ایران هرگز لغو نخواهد شد. آمریکا هنوز اجازه نمیدهد تحریم های سازمان ملل علیه عراق لغو شود که زمان صدام تصویب شده بود. آمریکا فقط زمانی در برابر ایران کوتاه خواهد آمد که مانند زمان پهلوی منابع طبیعی را غارت و فرهنگ ملی را محو و لیست سیاستمداران را سفارت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس معرفی کند.
  • مهری GB ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    30 2
    خدا لعنت کنه آمریکا وعیادی مذدور داخلی که رنج مردم زیاد میکنن بوضوح فائزه هاشمی
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      1 0
      اصلاحطلب ها هیچ تفکری را به رسمیت نمیشناسند واین امر برای مردم یک کشور که دارای افکار و نظرات متنوعند نمیتواند عادلانه باشد
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    18 0
    اگر تحریم نباشه اسلاحتلبان هم نخواند بود
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    20 2
    لازم است که برای همه این افسادطلبان پرونده های قضایی با اتهام خیانت به کشور، اسلام، مردم تشکیل بشه وهمه شان مجازات بشوند. اعدام سران مفسد وفاسد و ریاکار ومصادره اموال همه رانتخواران وابسته به این جریان نجس و نحس.
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      7 0
      لازم است اما اجرا نمی کنند
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    15 2
    همه باید در مقابل شیطان بزرگ بایستیم و شیطانکهای داخلی هم تازگی پر رو شدن
    • GB ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      6 0
      42 ساله ایستادید دیگه مگه غیر از اینه؟
  • علی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    17 0
    دراین هشت سال روحانی لیبرالها قدرت بسیاری قوی کسب کردن البته با قدرت لیبرالی روحانی خون مردم خوردن تا قدرت بگیرن .
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    13 1
    خدا لعنت کند وطن فروشان ونو کران بیگانه را
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    23 1
    لعنت خدا بیاد به این اصلاح طلبهای وطن فروش.لیبرال هایی که جز ثروت و غرب گرایی هیچ هدفی ندارند
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    33 5
    گوش های بایدن ببینید انگار گوش های شیطان هستند ،
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      27 1
      این عکس اولی من رو یاد ضحاک انداخت که با دادن مغز جوونهای ایرانی به مارهای روی شونه هاش حیات خودش رو تضمین میکرد...حواسمون باشه مغزهامون خوراک مار نشه...
    • سیروس IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      8 1
      اره، راست میگی
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      8 0
      مغز جوانان ایرانی ، کنایه از « تسخیر شدن ذهن ایرانیان ، به ویژه جوانان ایرانی » در زمان باستان بسیار دور ، توسط جریان اهریمنی حاکم ، و به وسیله ی ترفندهای روانشناسی جمعی است ( که مار کبرا بر روی دو شانه و یا بر روی تاج سر ، نماد و نشانه ی این جریان بود ) . آنان به روانشناسی بسیار بسیار اهمیت می دادند ، چون با تسخیر ذهن جوامع ، می توانستند آنها را برده ی خود کرده ، آنها را دچار استحاله ی فرهنگی کنند و بر آنها مسلط گردند . اکنون نیز همان جریان اهریمنی ، البته به صورت پنهانی و در سطح جهانی ، فعال است . بر بیشتر رسانه های جهان تسلط دارند ، چون ابزار کار آنها برای تسخیر ذهن هاست .
    • A IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      3 0
      عزیر جان کدوم مغز مونده که خوراک مارضحاک بشه خدایی شما تو این مملکت زندگی نمیکنید به نظر شما مردم بیچاره طاقت این همه بدبختی را دارن
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      0 0
      گوش های شیطانو کجا دیدی؟چی میزنی که باعث میشه گوشهای شیطانو ببینی؟
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    9 0
    به گوشهاش دقت کردین ؟مثل گوش خود شیطان شده تصویر بردار عجب لحظه رو شکار کرده واقعا همین ماهیت سیاستمدارهای امریکایی هست
    • صفر IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      5 0
      دقیقا_فقط کامنتهارونیگامیکردم ببینم کی به گوشهاش اشاره میکنه
    • کشاورز IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      0 0
      داداش چراحرف خنده اورمیزنی اون نقاشیه پشت سرش
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    8 0
    اینان همان اذناب دشمنند که در جنایت دشمن علیه مردم ایران شریکند اینان نمک خورده نمکدان شکسته ومیشکنند وگر نه کدام انسان وطن پرستی از چنایت دشمن علیه ملت خود حمایت می کند
  • یه آدم عادی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 0
    مرگ بر منافق
  • باز نشسته IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 1
    لدت هم داره
  • رضا یعقوبی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    8 1
    اگر آمریکا به برجام برگردد وجه شیطانی صفتش بین مردم ایران کمتر میشود. ولی اسرائیل میخواد گاو شیردهش آمریکارو از دست نده
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    7 1
    خدا لعنت کند فاسدهای فساد طلب انسان نمای دزد هر چه خوردید و بردید حرامتون باشه الی الابد بشه سرطان تا 70 نسلتون رو بگیره از سرانتون تا زیردستاتون سربازان اسراییل در داخل
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    7 2
    لحظه شماری می کنیم تا از ننگ نامه پرتکل الحاقی خارج بشویم جاسوسان آمریکایی وصهیونی را نیروگاه های هسته ای کشور اخراج بشوند
  • NL ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    25 3
    لعنت به این نون حروم خواران بی وطن
  • داریوش IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 2
    خیانت اصلاح طلبها در قضیه برجام برای ما ملت با پوست و استخوان حس شد خصوصآ در مورد خود تحریمی ۴ ساله خرید و یا فروش تسلیحات جنگی با علم اینکه چنین ماده در برجام پیش بینی نشده بود آقایان به جهت پاچه خواری به غربیها چنین ماده را اضافه و بنوعی پیشکش آمریکا و اروپا کردند که حتی اصرار چین و روسیه جهت جلوگیری از این اقدام پاچه خواری ظریف راه بجایی نبرد و ۴ سال اضافه خاک تو سر ما ریختند
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    10 3
    یعنی خاااک تو سرت زیبا کلام
  • شهروند IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 0
    خدا همه غرب پرستان وطن فروش را لعنت کند.
  • سید فروزان CH ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 4
    صادق زشت کلام اشاره به ساقه زیتون میکند ، بهتر است از شبکه زیتون بگوید که خودش و اصلاح طلبان کارگران این شبکه هستند
  • مهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    4 5
    مهم نیست که زود تر برمیگردد مهم این است که چه افرادی برای کمک به ملتشان حاضر هستند کوتاه بیایند و همش نگویند مرغ ما یک پا دارد
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    7 1
    به امید روزی که زبان فارسی،زبان بین الملل وزبان علم ، ادب باشد
  • FR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    7 1
    اصلاح طلبان تهوع آور به چه زبانی بگویند همان براندازان هستند؟!
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    24 2
    تو کلیله و دمنه یه حکایت داره میگه گرگ و روباه و خر برای قضاوت پیش شیر رفتند شیر حق را به خر داد گرگ و روباه اعتراض کردند گفت به این خاطر که چرا با خر دهان به دهان شده اید حالا حکایت این روزهای ماست نمیدانم چرا دهن به دهن با زیباکلام وامثال او میشویم این ها نادانانی هستند که نه از برجام ونه از هیچ چیز درس نمیگیرند( من که وقت خودم را صرف امثال این اشخاص نمیکنم چون لایق یک ثانیه وقت گذاشتن هم نیستند )
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    8 0
    گربه را رضای خدا موش نمیگیره .تاجزاده و زیبا کلام و دیگری دنبال منافع شخصی و بیم اون دارن که مبادا تحریمها رفع و ثروت شون کم ارزش بشه.چطور اصلاح طلبان مخالف رهبری بودن و فقط تو این مورد موافقند.و‌فکر میکنند مردم گوش درازن ی مشت خودخواه
  • سید IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    7 1
    چون بچه هاشون اونطرف هستند و درصد خوشون رو دریافت می‌کنند سر گور ملت کرده
  • امین IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 5
    حرف این و اون مهم نیست باید با تاکتیک حساب شده از مذاکره نترسیم وحق خود را بستانیم
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    8 0
    ماردوش ذحاک ()) بایدن ())))))
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      5 0
      بلانسبت ضحاک
  • مجید IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 3
    علتش ما مردم نجیبیم که هر بلایی سرمون بیارن منتظر بلای بعدی هستیم انسانهای کاملا آرام و راضی. کاش من جای این دولت بودم خدا شانس بده همه جوره راضییم!
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 4
    فکر نکنم روسیه اجازه بده مشکل حل بشه
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    8 1
    مفلوک ها عامل بقایشان در خارج از مرزهای ایران است، بدبخت تر از اسلاحتلب جماعت داریم؟
  • حقیقت IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    7 1
    درود به قالیباف باید هرچی آمریکا گفت به برجام نزدیک بشویم ما باید از برجام دور شویم زودتر تحریمها برداشته میشه افرین
  • ج ر IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    9 0
    خاک برسر تان که سگ کاسه لیس امریکا ی جنایتکار شدهایدشما از رنج مردم لذت می‌برید طنز فروشان خاین
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 0
    لعنت بر وطن فروش خائن
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 3
    بعضی هاچقدرنانجیب هستندراضی نیستند غارت گران سرمایه ملت ایران خواب خوشی داشته باشند
  • رضا ظاهری IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    10 0
    لعنت به وطن فروشان فاسد ماسختی شو میکشیم بازم اونا خیانت میکنن
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 1
    این اسلاحاتیها تا ایران را به فنا ندهند ارام نخواهند نشت.اینها نون این خانه را میخورندودر خونه امریکا واجنبی واق واق میکنند ودم تکان مدهند. اق دای هاشون ازش میخواند.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 2
    مردمو چی فرض کردید؟؟؟ کی می گفت تحریم نعمته؟؟؟
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    7 1
    خود فروختگان
  • ابوالفضل IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 0
    لعنت به این امریکایی ها
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      5 0
      و آمریکا پرستان داخلی
  • محمد CA ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    9 1
    چقدر این اصلاح طلبهای بیسواد و خائن به ایران و ایرانی کشور را می‌خواهند به لبه پرتگاه ظعف بکشانند فائزه هاشمی و تاج زاده ها و زیباکلامها... که سواد که هیچی ندارند و طرز صحبت کردن آنها هم فقط جیغ زدن هست من در تعجبم چرا نظام قدرت در ایران یک شبه ترتیب این مفصدان سیاسی را نمی‌دهند تا ما مردم در سایه قدرت رهبری بتوانیم به یک پیروزی در برابر کشورهایی چون آمریکا برسیم و کشور را از کنج رینگ که از نظر اقتصادی گیر کرده نجات دهیم.
  • س م IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    8 1
    تمام مشکل کشور همین اصلا طلب هامیبا شنداینان به فکر ملت نمی باشند
  • شهرود جعفری IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 0
    اولاند به این وطن فروشان فرست نباید داده بشه . افرادی حزب الله و انقلابی باید سر کار بیاد .دنبال اقتصادی شکوفا و رو پای خود بایستیم و به خود و خودباوری ایمان داشته باشیم. فرست به غرب گداها نباید داد . تبعیض و ناعدالتی‌های جامعه را اصلاح کرد . کار و مسئولیت را به افراد دلسوز نظام سپرد . و بصیرت و آگاهی مردم در انتخاب اصلح در سطح بالا قرار بگیره و افرادی صالح و دلسوز نظام به انتخابات گزینش بشه . تمامی فیلتر ها باید رعایت شود تا افرادی کار آمد بر سر نظام آید.
  • خدایی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    4 0
    کافران و غارتگران هستی این ملت افسادطلبان تشنه قدرت هستند
  • سعید IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 1
    دیگه پا اینا باید از اداره کشور قطع بشه اینا ادمای ترسو و بی عرضه هستن هم نون مردما بریدن هم هسته ای را نابود هم عزت ایران را له کردند
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 0
    خدا لعنت کند وطن فروشان را
  • رضا IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 0
    سلام ظاهرا اصلاح طلبان و ثروتمندان از تحریم سود می برند و تنها مردم عادی هستند که از تحریم رنج می برند
  • آذرابادگان IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    4 0
    این سرزمین همیشه دست نشانده شرق وغرب است وای برما یاصاحب الزمان
  • مهدی IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 1
    بیشترین تحریم ها بر علیه ملت ایران در دستان اصلاح طلبهاست
  • حجت اله صالحی US ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    4 7
    اتفاقا نزدیک به ۸۰درصد مردم با نظر خانم هاشمی موافق هستند.
    • محمود IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      1 1
      باز خودتو ایرانی جازدی پیرس... تروریست تیرانا یی فیک
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 1
      ۸۰ درصد مردم ایران خودشان زبان دارند نیاز به سخنگویی شما ندارند
  • برزو نریمانی IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 1
    درود والا امنیت نظامی را که برادران سپاه به درستی انجام دادند امنیت سیاسی واقتصادی را هم دولتمردان اگر انجام دهند معیشت مردم حل میشه بیشتر مشکلات اقتصادی ما از دولتمردان هست ما باید مشکلات اقتصادی را با همکاری وهمیاری حل کنیم اکثریت مواد غذایی ما تولید داخل هستند اگر صادر نکنند هیچ گرانی وجود ندارد اگر خودرو سازها هم مدتی تعطیل شوند مشکل خودرو هم حل میشه به امید بهتر شدن اوضاع اقتصادی مردم پروژه های عمرانی را باید تقویت کرد
  • حسین IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 1
    مرگ بر بایدن
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 1
    این اصلاح طلبان ذات درستی ندارند مخصوصاً زشت کلام و سنگتراش و ...
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 1
    این اصلاح طلبان ذات درستی ندارند
  • حسن خطیبی نسب IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 0
    مردم شریف ونجیب ایران روزی دمار از روزگار فائزه هاشمی وهمفکرانش که عامل اصلی تحریمها هستند در خواهد آورد وآنروز دیر نخواهد بود زنده باد ایران مقتدر
  • احمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 0
    کلا مجیز گوتر و بیسوادتر از این زشت کلام فکر نکنم تاریخ به خودش دیده باشه،یه موجود نوکر صفت و بیسواد که مثل کودک لجباز میمونه،مملکتی که استاد دانشگاهش این باشه مشخصه که هرگز پیشرفت نخواهد کرد،
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 1
    یعنی من مطمئنم اگه این بایدن کل تحریمهاروهم برداره این دولت بی عرضه هیچ کاری نمیتونه بکنه واوضاع مردم روز به روزبدترمیشه
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    9 0
    مرگ بر ترامپ و بایدن
  • اکبر IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 1
    ممنون مشرق خوب دستشونو رو کردی
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      7 0
      مرگ بر منافق مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • امیر IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    6 0
    فشارحداکثری رو نه ترامپ کنه بایدن بلکه فقط یه دولت طرفدار تفکر هاشمی ودخترش به ملت مظلوم ایران وارد کردن حتی دارو که تحریم نبود رو دولت تحریم کرد تا ارزهای دولتی رو درجایی که سود بیشتری داره هزینه کنه!!!وگرنه چطور آیفون ۱۲یک روز بعد از رونمایی تو ایران ریجستر شده و نزدیک یک ملیون گوشی وارد شده ؟؟؟؟و....فشار حداکثری تا پایان دولت ادامه داره شاید قبل انتخابات برای رای آوردن ظریف جونشون کم بشه اونوقت می فهمید کی فشار می آورده به ملت پیاز رو کیلو چهارصد از کشاورز خریدن بالای شش تومن تو بازار می فروشند مگه پیاز وارداتی هست؟؟
  • انسان DE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    تا امپریالیسم هست یک عده سر و یک عده پا تن میباشد
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    شما که میخواین با امریکا تصفیه حساب کنین بد نیست اول بداد ما مردم داخل برسبن که داریم زیر دست و پا له مبشیم اقای رییسی خواهشا این دزدان مملکتی که فرزندانشون هر کدوم مافیایی هستند براخودشون رواول محاکمه شون کنین !!!! اینان که سفره های ما مردم رو خالی کرون نه وگرنه امریکا که چهل ساله دستش کوتاهه !!! البته چنان نمونو چنین نیز نخواهد ماند خواهشا دردنامه ام را نشر بدید
  • ایران IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    4 0
    می‌خوام که آمریکا و نوچه هاش بر نکردن به درک اسفل السافلین . ما مردم ایران دیگه ذره‌ای به سیاست آمریکا و هم پیمانهایش اعتماد نداریم . هر غلطی میخواهد بکند آب از سر این ملت گذشته. دیگه کاری نبوده که بر سر ما نیوورده باشه خدا لعنتشون کنه .
  • عباس GB ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    4 0
    من . نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب. ولی الان دربین مردم اصلاح طلب ها مقصر وضع موجود شناخته میشن.
    • DE ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      1 0
      صحیح است..... ولی الان دربین مردم اصلاح طلب ها مقصر وضع موجود شناخته میشن. زیرا اصلاح طلبها که قبلا کارگزارنتی ها بودند بیش از 35 سال است کل منابع درآمد و کل گلوگاههای اقتصادی .... دولت و مجلس ...دستشان است. احمدینژاد هم آنقدر مرد بود که بارها گفت من اصولگرا نیستم آنها از من پشتیبانی کردند .البته فقط 4 سال اول را که هنوز احمدی نژاد بود و مشایی نشده بود. حالا چرا بعضی ها به اصولگراها گیر میدهند خدا میداند دستور از کجا میگیرند.
  • دادار IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    4 0
    فائزه که کلا شبیه مانیست
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    7 0
    مرگ بر آمریکا
  • صادق IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 0
    عجب عکسی! خودتون فهمیده بودید؟
  • US ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    9 0
    این مقاله نشان می دهد اصلاح‌طلبان کاسبان تحریم هستند
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    5 0
    باید بایدن را بلایی به سرش بیآوریم که خودش هرروز التماس ودرخواست برای مذاکره برای رفع تحریم کنه
  • شیخ IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    این امریکاییها چرا خفه نمیشن، گویا اگر حرف نزنن میمیرن
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    فقط عمل فهمیدی یا بازم باید گفت؟
  • وطن پرست DE ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    می خواهید هر توییت بایدن رو بازنشر بدید؟
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    ساده نباشید، دارن نوسان گیری میکنن!
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    بنظر میرسد دغدغه امریکا فقط برجام نیست. هدف قدرت دفاعی ایران است. گویا در دراز مدت امیال اشغال ایران را دارد. ب عده ای امتیاز میدهد و انها را با خود همسو میکند. مگر کره شمالی ب بمب هیدروژنی دست نیافته، کجا کسی شنیده که قصد حمله ویا باج گیری و غیره را داشته. لطفا نیت امریکا را موشکافی کنید.
  • Kjbr1965 IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    کاسب تحریم شرکت های رانتی هستند که با توافق کاسبی شان کساد میشود نه طرفداران برجام . اجاره نمی‌دهند بلکه می‌گیرند.مخالف برجام هستیدپس گوشت ۱۵۰تومان و مرغ ۳۰تومان ونارنگی۶۰تومانی نوش جانتان
  • پژمان IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    تنها راه نجات دنیا محو اسراییل است فدایی رهبر
  • مجید IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    اگز چهارسال بعدی ترامپ دوباره بیاد اونوقت چی میشه فرض بر اینکه ما قبول کردیم دوباره سانتیفیوژر هارو جمع کردیم ترامپ نه یکی مث ترامپ باید برجام از سوی امریکا انجام بشه بدون پرچیده شدن سانتیفیوژرها باید ماهم در مجلس خودمون تصویب کنیم اگر هر رئیس جمهوری اومد زد زیر برجام غنی سازی ۹۰درصد بدون بازگشت
  • حسن IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 1
    عجب تیتری؛ راستی چرا اصول گرایان از بازگشت آمریکا به برجام این قدر در هراسند. اگه این ملت حتی دو روز از نفع برجام منتفع شوند کما اینکه تا قبل از لغو شدن برجام بهره مند بودند، بازم به خاطر ملت ارزش داره دولت تلاش بکنه آمریکا به برجام برگرده.
    • DE ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      خخخخخخخ بیخیال حالا تو جواب بده چرا غربگداها و ستون پنجم دشمن و اصلاح طلبها و ملی گراها طرفداران شاه بهایی ها .... دول جنایتکار غربی ...ضدانقلاب از بازگشت امریکا به برجام ترکمنچای خوشحالن تاحالا گذاشتند راجع به این مطلب فکر کنی؟ یواشکی برو یه جا تنهایی فکر کن چرا خوشحالن
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 1
    دستای مخملی ... چی ... برو بابا ...... خودتی
  • منصور IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    بزرگ ترین دشمن مردم ایران که همه دیدن با دعوت مردم به بازار بورس بورس را قتلگاه فقیر فقرا کرد
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    حالا دیگه بایدن گوشش اونجوری شده هنه چیز مملکت ما اوکی میسه !!!
  • سپهبدسلیمانی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    نون اینکارو خوردن براشونم اصلااهمیت نداره چی بسرمردمشون بیادتنها خواست این خائنین ثروت وقدرت...تااینقدرفشارب مردم بیادک باآشوب وفتنه نظام سرنگون بشه واین قماش ب امیدحمایت غرب سکان کشور رو بدست بگیرن وبشن نروژ خاورمیانه ونامی از ایران باقی نمونه
  • ساسان اشنایی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    اصلاح طلب یا بله قربان گو راحت طلب بی عزت، عامل رنج ملت،
  • مهدی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    درود برشما فقط وفقط جمله رهبری. سوال کاری هست که دولت امریکا برعلیه ایران وایرانی نکرده باشد؟ دیگه چه کاری مونده واقعا؟ بعدهم ترامپ میگه درکنار ملت ایران ایستاده ایم زردک باختی خودتو جر دادی اما باختی تبریک میگم
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    نه اصولگرا ونه اصلاح طلب
  • یزدی IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    دشمن داعش را تقویت کرده ومیکند ماخوابیم بایدبا امکاناتی که داریم ملت راتقویت وجوان هاراجذب کنیم تادراینده پشسمان نشویم
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    عذر می خواهم یکسری احمق فکرمی کنندماهرچه بیشترسرخم فروبیاریم اونا به مالطف می کنند نه اوناجریح می شن وباز به یک بهانه دیگه ماراتحت فشارمی دارن اینا نفوذیوخاين هستندوزرمی زنن مافقط باید ازدرون قوی بشیم ازنظرعلمی اقتصادی فرهنگی نظامی امنیتی اجتماعی و....اونوقت می تونیم حقمون بگیریم وگرنه باید مثل همه کشورهای دیکرمثل حتی کره جنوبی و ژاپن برده باشیم
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    چرااصلاح طلبان ازتحریم ایران لذت می برنندبدلیل غیرت مردانگی و ایرانی را ندارنداگرداشتندجلودولت را می گرفتندنان ایران را می خورندارتحریم هم لذت می برند
  • جواد IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    لعنت الله علی قوم الظالمین
  • ولی شیری ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    خانم هاشمی خیانت شماخاندان هاشمی مرایادخیانت بعضی ارصحابه پیامبربعدازپیامبردرحق اسلام وامام علی (ع) میاندازد طلحه وزبیر
  • هادی IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    تاج زاده...
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    ننگ به جریان اصلاحات و هر که مثل آنها بیندیشد
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    اگه ما اعلام کنیم تا ۳ماه اینده به سلاح هسته ای دست خواهیم یافت یک ماه نشده امریکا تمام تحریم ها را بر می دارد تا زمانی که ما از موضع ضعف وارد می شویم خوب امریکا چه نیازی دارد که تحریم ها را بردارد متاسفانه دولت مردان ما بزدلند وترسو . هنوز هم فکر می کنند که ما کدخدا خواندن طرف انها دلشان می سوزد از این خبرا نیست پس بیایید موضع خود را تغییر دهید
  • علی CA ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    اصلاح طلبان از تحریم میگن یا اصولگرایان ؟
  • محمد رضا IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    حمله حمله باتمام قوا حمله عربستان و اسرائیل و بزنیم اونم چپ و راست دنیا میاد دستمان و میبوسن حمله دستمان روشه د‌کمه فشار بدیم تمام کودک کوشارو نابود میکنیم
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    کاربر که گفتند : آیا بقیه مردم هم همان حال و حس شما را نسبت به اصلاح طلبان دارند ؟ جواب: لطفا بفرمایید اصلاح طلب ها بیان داخل مردم تا متوجه بشین... البته با کوجه و تخم مرغ کندیده!
  • سوخته IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    کسی که حرام لقمه است از تحریم مردم خودش راضی میشود
  • US ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    علت فشارها نه هسته ای است نه حقوق بشر نه تروریسم نه این جناح و آن جناح. علت فقط دشمنی وجودی نظام ایران با اسراییل است. سیاست را از ترکیه یاد بگیرید
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      3 0
      کدوم سیاست منظورت سیاست کشور گشایی و درست کردن امپراطوری عثمانی هست
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    هر چند اصلاح طلبان افرادی ساده لوح هستند اما با توجه به رهبری عزیز فرمایشات ایشان در زمینه رفتار هسته ای بزودی ارامش به ایران باز میگردد و شر این بلا کوتاه می شود حتی هم اکنون ارامش به ایران وارد شده و دیگر جرات تهدید نمیکنند.
  • یک وطن دوست IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 0
    اصلاح طلبا به ویژه فایزه هاشمی خائن دارو ندارشون از این انقلاب ومردم بوده حالا شاخ شدن برا همین مردم وانقلاب باید مراقب بود
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    مراقب باشید،. مردم گفتار و رفتارِ شما را زیر نظر دارند، امروز حرکت و گفتار در جهت و همسو با دشمن نا بخشودنی است، صف آرایی امروزِ غرب، در مقابل ایران، به گونه ای است، که بخوبی می‌توان دوست و دشمن را از هم تمیز داد.
  • یحیی خوشوقت IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 0
    کشورعزیزم ایران بایدمقترانه روی حرفهایش ایسادگی کنداول برداشتن تحریم هاوعذرخواهی ازمردم ایران نهدولت روحانی ملت ایران عزیزم ایستادگی نمودنند
  • طوبی IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    عکس اول بسیار جالبه... شیطان وارد می شود
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    آمریکا واروپا موز را کردند کیلویی خداتومان ... خداوند خودش امور شیعیان را اصلاح کند نه بایدن
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    توی عکس اول فکر میکنی گوش های بایدن درازه
  • ففف IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    مرگ بر آمریکا. ما نسل کوروش کبیر با اصالت هستیم
  • h DE ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    سلام.همان ۵۵نقطه معروف ترامپ رو همین بازرسی های سرزده برای امریکا به ارمغان آورده.حالا مونده شناسایی ایران مث عراق صدام توسط بازرسان
  • امین IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    خدا وکیلی یکم مرد باشیم و بدانیم آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    هرکس بهر عنوانی به این ملت بزرگ و با غیرت و شرف ایران خیانت کرده و یا مترصد خیانت هستند خداوند از صحنه سپهر خود محو نماید آقایون اصلاح طلبها علنا دارند کشور را دو دستی تقدیم امریکا میکنند امریکا از درون پوسیده به زور خودش را سرپانگهداشته آقایون میخواهند امریکا را شیر کنند و خودشان را ذلیل نشون بدهند خاک تو سرتان اخردعاقبت مملکت و انقلاب را ببین بدست چه نا اهلهای افتاده است
  • IN ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    آقایی که باپرچم انگلیس روباه صفت نوشتی جانم ناقابل فدای اصلاحات /////واقعا که جانت ناقابل ///لطفا در همون کشور آمال وازرزوهات بمون وخفه بمیر چون همونجور که خود گفتی خیلی ناقابل و حقیری
  • IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    امریکا واروپا دشمنان قسم خورده ملت ایران هستند وهیچوقت اسایش وامنیت وپیشرفت ملت ایران را نمی توانند ببینند کور شود انکه نتواند دید
  • مرادی IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    بانوفایزه هاشمی مثل شیرحرفتوزدی درودبرشما
  • کورش ق IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    باسلام خوب وقتی جواب داده سگ زردم دنبال همان راه میره دیگه .ملت ما عین شیر ایستادن اونا هیچ غلطی نمیتونن بکنن.
  • حسین IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    اصلاح طلبان نون وابشان شده اجرای برجام میسپارمتان به دست صاحبمان مهدی فاطمه
  • حامد IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    بقول امام خمینی ره آمریکا یک شیطان بزرگ است. از شیطان چه انتظاری دارین...
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    اصلاح طلبان فعلا با گرانیها و مسکلات به وجود اورده به ظلم زیادی کردن. تو سیاست غرب هم که از قبل بوده سیاست دروغ. ولی از همه این ظلمهایی که این دوره اصلاح طلبان کردن چی. شاید هدف اصلاح طلبان این باشه که کشور رو به آشوب بکشن.
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    اصلاح طلب ها مثل آمریکا فریبکار و دروغگوست.
  • علیرضا IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    جالبه که ما تنها کشوریم که این شرایط اضافی برجام را علاوه بر NPT پذیرفتیم که قول گشایش اقتصادی و رفع همه تحریم ها بودند ولی در عمل داشته هایمان مثل نیروگاه اراک را با دست خودمان خراب کردیم و هر روز هم وضع بدتر میشد و این دولت اصلاحات هم عملا اجازه گرانی میداد و شاید هم لذت هم می برد
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    اصلاح طلبان امثال زیباکلام تاجزاده وسایر کسانی که درمورد برجام صحبت میکنند فقط دنبال نفع آمریکا هستند . آنها حاضرند موشکی وحضور منطقه ای ایران وهسته ای را تقدیم کنند وبعد تامدتها فریاد برد برد سردهند . وبعد که دم خروسشان ازتوبره بیرون زد ازیک طرف سپاه ومردمی که شعار مرگ برآمریکا واسراییل سرمیدهند وروزنامه کیهان واز طرف دیگر خیلی کم رنگ به بدعهدی طرف مقابل هم اشاره ای کنند . ودوباره میگویند مااخلاقا پیروزیم زیرا به ونیا فهماندیم مابرسر پیمان خود ایستاده ایم . اینها خائنان وطن فروشند که دستگاههای اطلاعاتی باید خیانت آشکارآنهارا ثابت کنندودستگاه قضا آنها رامحاکمه ومجازات نماید .
  • خلیل خلیلی هستم IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    به این دلیل لذت می برنداصلاح طلبها چون حوقق بگیروجیره خوارکشورهای بیگانه هستنداینهاقسم خورده انهاوازافرادانهاهستندولی اینهاخودشانرابه منجلاب کشیدندوازچشم مردم دورشدند
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 0
    این چجور تحلیلیه اصلاح طلبان طرفدار تحریمند؟
  • ناشناس IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 0
    آمریکای بایدن،ترامپ واوباما هیچ فرقی با یکدیگر ندارند آنهایی که سنگ بایدن را به سینه می زنند می خواهند دوباره هشت سال دیگر کشوررا رادررکود نگه دارند تا شاید بتوانند عده ای رابه خیابانها بکشند تنها راهی که برای نجات اقتصاد و بهبود معیشت مردم وجوددارد انتخاب یک رئیس جمهور کارآمد متعهد شجاع و باایمان است .
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    ممنون مشرق که مردم رو آگاه می کنی
  • پیمان IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    تحریم ها با مقاومت مردم و هوشیاری مسولین و رهنمودهای کارگشای رهبری بی اثر شده است
  • ق ر IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 1
    در کشور مانند یزیدیان کم نداریم .
  • علی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 1
    قبلانا که شماها به کاسبان تحریم معروف بودید !! چی شد حالا که روزنه هایی از امید داره به روی این ملت زجر کشیده و قربانی تعصبات کور و احمقانه بعضی ها داره باز میشه ، جا زدی و بر آن شدید که گروهی که اصطلاحاً اصلاح طلب می خوانیدشان ( که البته ملت تا حالا خیری از اونا هم ندیده ) را میخواهید بدنام کنید .
    • DE ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      0 0
      خخخخخ میخوان اصلاح طلبها را بدنام کنند. این جُک بایستی در کتاب ثبت رکوردها گینس ثبت بشه .اصلاحطلبی مخصوص ایران نیست امریکا در تمام کشورهای دنیا گروهی وابسته و غربگدا را برای غارت کشورها دور هم جمع میکنه اسمشون را میگذاره رفرمیست ها یا همون اصلاح طلبها چون دیگه کودتای نظامی و آوردن یک عروسک بعنوان پادشاه جواب نمیده. آمریکاییها هزاران بار گفته اند اصلاح طلبها از خودشون هستند. بخاطر همین طبق دستور جورج ویروس عمل میکنند.
  • رضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 0
    خف بشید و ما ملت دل سوز نمیخواهیم مرد شجا میخواهیم که شما شجاعت ندارید چون امریکای هستید ما رهبرمان مجلسیان سپاه مان ارتشیان و قوقضای را داربم و ما ملت با ذلت زندگی نمیکنم نگ خدا بر شما که خجالت نمیکشید یکبار نابودمان کردید و امروز باز روی حرف رهبری دارید حرف میزنید باید امریکا زانوع بزند در مقابل ایران چون ما شجاع هستیم و ما ملت دیگر قول شما را نخواهیم خورد خودتان از خودتان خجالت بکشی یا امریکا قبول میکند یا ما تا اخر لازم باشد با دنیا میجنگیم ما را اقایو خانما که نظر دادید امریکا تحریم نکرد شما با بی کفایتی و بی نظارتی به ملت توهین کردید فرماندار خوزستان میاد بجای کم کاریش برداشته میشه و ریس استاندارد ایران میشه دست شما رو شده دیگر بس است زند با مجلس رهبری عزیز سپاه ارتش و قوه قضای ما جگیدیم شما لذت ببرید نه نخواهیم گذاشت ما پشت رهبری هستیم ما بسحیها که در ۱۳ سالگی در جگ بودم و چهار بار جانباز شدم هنوز ۴۸ سالمه پس ما هستیم زند باد رهبرم امام خامنه ای عزیز دستو فرماید مرد شجاع دستور فرماید جانمان را فدا کنیم در ره ملت
  • علی اکبر IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 1
    فعلا که شما کاسبای تحریم هستید همین أقای بایدن به محض روی کار آمدن ورود مسلمانان یکسری کشورها که ترامپ ممنوع کرده بود لغو کرد در مورد جنگ یمن هم داره تلاش میکنه متوقف بشه همش 1ماه نیست اومده روی کار داره واقعا با دیپلماسی کار میکنه ولی شما نمیخوایید مردم در آرامش باشن لعنت بر هر کس که أرامش مردم رو نخواد
    • ایران IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      2 0
      مرگ بر آمریکای اهریمن ، که وقتی نمی تواند با زور و قلدری به خواسته های اهریمنی خود برسد ، روش و استراتژی اش را عوض می کند و از درِ دوستی ( فریبکاری ) وارد می شود تا به خواسته های اهریمنی اش برسد . اما نمی داند که « انسان ایرانی » به پشتوانه ی « هوش و عقل بالای خدادادی اش » و « تجربه ی هزاران ساله اش در مبارزه با اهریمن » ، فریب هیچ یک از این بازی های آمریکا را نمی خورد .
  • هیچ IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    مهم ابن است که چه کسانی گرای افزایش تحریم ها را به دشمن می دهند. مشغول کردن کشور به بازی برجام برای فرار از پاسخگویی است. التماس بصیرت
  • حمید US ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 0
    مرگ بر بایدن و ترامپ هر دو
  • حسن IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 0
    ترامپ وبایدن هر دوتاشون خر یه طویله هستن
  • علی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    اصلاح طلب ها خیلی هاشون، همون منافق ها و ساواکی های زمان شاه هستند، که اول انقلاب خودشون رو به عنوان دوست،چسبودن به انقلاب. که زمینه رو برای نابودی انقلاب فراهم کنند،که تا الان به یاری خدا، هیچ غلطی نتونستن بکنن، اما تا زمانی که مردم هوشیار باشن، و حرف رهبر حکیم و فرزانه را گوش کنند. مردم هوشیار باشید، اینها با مذاکره با (آمریکای آدم کش و قاتل خون هزاران آدم بی گناه)،، ما مردم رو بدبخت و بی پول کردند، هیچوقت کشور اینجوری نبود که اصلاح طلب ها تو چند سال تونستن اینجور نابودش کنن
  • مستمری بگیر بدبخت IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 0
    برا ما مردم عادی فرق نمیکنه کدوم ... میخاد تو آمریکا دولت و قدرتو در دست بگیره. و چه خری میخاد ریس جمهور امریکا باشه .سگ زرد برادر شغاله.
  • Sn IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 0
    هر خائنی اصلاح طلب نیست هر اصلاح طلبی خائن نیست . خیانت در ذات آدماست .تا وقتی که آدمای بی سواد و بی عرضه دزد و اختلاسگر تو راس هرم باشه حالا از هر طیفی که باشه مهم نیست مملکت بهتر از الان نمیشععععععع
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      2 0
      درود بر ژرف اندیشی و بینش عمیق ات
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    آقا اجازه من بگم جواب سوالاتون. بگو عزیرم:به خاطر اینکه اصلاح طلبان آدم نیستند خدا لعنتشون کنه مردم را بدبخت کردن
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    ایران به خاطر نظرات مختلف و دیدگاه های کارشناسی نشده وسلیقه ای بازیگرخوبی نیست
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    ایران با زیر آب زنی برجام و انجام ندادن اقدام عملی در بهبود تعاملات اقتصادی بویژه با شرکتهای بین المللی که آمریکاییها نیز سهامدار یا مدیریت آن شرکتها را در اختیار دارند و چند عملیات سیاسی غیر معقول باعث کنار کشیدن آمریکا از برجام شد، چون با این کارهای ایران آمریکا عملا از بر جام هیچ نفعی نمی برد، ،،،
  • هاشم IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    گور پدر آمریکا و جاده صاف کن های داخلیش گمشید شما هم هی آمریکا آمریکا
  • هادی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    سلام ودرودخدابررهبرانقلاب اسلامی وتمام افرادی که دوستاروطن وخدمت خالصانه به مردم هستندومرگ برمنافقان وطن فروش ،نون به روزخور
  • سید علیجان رحیمی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    به نظر من باید ایران پروتکل الحاقی را لغو و بازرسان آژانس را اخراج و با قدرت برنامه هسته ای را ادامه دهد چرا اسرائل،پاکستان ،آمریکا ۰۰۰ هسته ای پیشرفته و حتی بمب داشته باشند ما نداشته باشیم اگر خوبه بای همه اگر دهد برای همه و دولت روحانی و دارودسته خنثی و ترسو و غربت گرا هستند به زودی در انتخابات شکست میخورند و دولت بعدی خوب خواهد بود
  • مرتضی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    اینگونه اظهار نظر درباره نظر مخالف ،مشکلی را حل نمی‌کند .بلکه هر روز شکاف بین توده‌های مردم را بیشتر می‌کند .بنده ساعتهای متعددی به حرفهای آقای تاج‌زاده در اینستاگرام گوش داده ام . به نظرم بهترین روش، ایجاد میزهای مناظره بین افکار متفاوت و اعتماد به خرد جمعی در حل مسائل کشور است . متاسفانه خیلی از کسانی که به افراد مختلف از طیف های متفاوت حمله میکنند ، حتی دوتا سخنرانی این آقایان را به طور کامل گوش نکرده‌اند. بنده تصور میکنم معجونی از افکار طیف‌های گوناگون ،بهترین مسیر برای حل مسائل کشور است.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    آقای نویسنده اصلاح طلبها هبچ وقت سنگ اندازی نمیکنند چرا جو میدین اصلاح طلبها همیشه دنبال برجام و لغو تحریمها هستند . در ضمن خواهشا تندرویی نکنید اجازه بدین کارها درست بشه هزارا بار گفته شده مردم معیشت میخوان کمر مردم شکسته هزاران فساد بخاطر نداری صورت میگیره خواهشا بسه تندرویی نکنید . هنیشه ترامپ آشغال و اسراییل جنایتکار و آدمکش مخالف برجام بودند . ان شاءالله هم برجام زنده میشه هم توافق خدا بخاطر کاسبان تحریم و دلالها و گرون کردن مابحتاج عمومی بلا نازل میکنه خدایا این بلاها دامن مسببان گرانی و سنگ اندازان را بگیره طلاق و دزدی و خلاف و خودکشی و ..... بخاطر نداری دلار باید 5000 تومن برسه حقوق مردم با دلار 5000 تومنی هم نمبخونه مسکن و ماشین و .....20 برابر گرونه به نفع عموم کار کنید
  • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    البته بیشتر اصولگراها لذت میبرند تا مردم تحریم باشند
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    از نظر من کاسبان تحریم اصول گراها هستند که با سنگ اندازی جلوی پای دولت و دشمنی با غرب به آمریکا و اسراییل و وهابی ها بهانه کافی میدهند که همچنان هم دولت وهم ملت بی گناه را زیر سخت ترین تحریم ها و فشار ها قرار بدن تا خودشان به بهانه دور زدن تحریم ها دلالی کنن و بیشترین ‌سود را از فقر مردم و از جیب مردم و ذخایر بیت المال به جیب بزنن
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    هدف بایدن از(برجام پاره وآتش زده شده)-1-استفاده ازاین شرایط به نفع خودش برای مذاکره با ابرقدرتهای شرق وغرب جهت اتحاد علیه ایران(که ابرقدرت شرق هم خیلی تمایل نشان خواهند داد،چون دوباره کارت استفاده ایران رابرای رفع تحریمهای خودشان و...خواهندداشت.2-تحت فشار قراردادن ایران تا دوباره(غنی سازی 40درصد،بالستیک قاره پیماوکلاهک هسته ای...را بتن کنند)ولی اینبار قدم به قدم -3-رفع تحریم یمن که فشار ازروی عربستان واسرائیل برداشت شود-4-استفاده ازبرجام برای روی کار آمدن دوباره دولتهای اصلاح طلب وشیفته ابرقدرت شرق وغرب درایران ورسیدن به اهداف نفوذ و...ازطروق ابرقدرت شرق وغرب درتمام مسائل داخلی سیاسی،فرهنگی،حقوق بشری،نظامی....باکمک نیروهای خودی داخلی-4-تمرکز برمسائل خاورمیانه،کارت برجام وابرقدرت شرق برای پوشاندن تمام مشکلات اقتصادی،ورشکستی،کرونا،فروپاشی ومسائل داخلی آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس