کد خبر 1182320
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
رابطه جنسی فرانسویها با محارم بالای ۱۸ سال قانونی می‌شود

بسیاری از عاملان تجاوز و آزار جنسی کودکان در خانواده‌های فرانسوی اغلب در دفاع از خود ادعا می‌کنند که کودک با رضایت خودش با آنها رابطه جنسی برقرار کرده است!

به گزارش مشرق، دولت فرانسه به دلیل اعتراضات و پرونده‌های تجاوز جنسی به کودکان در این کشور که اغلب توسط محارم (اعضای خانواده کودکان) انجام می‌شود، قصد اصلاح قوانین موجود را دارد.

به همین منظور لایحه‌ای در این کشور تدوین شده است که بر اساس آن، سن رابطه جنسی با محارم (اعضای خانواده) ۱۸ سال است و باید رضایت طرف مقابل را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

چون چشم آبی ان طوری نیست!

پایگاه خبری "local" در این باره نوشت برخلاف کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا که جرایم جنسی غیرقانونی وجود دارد، در فرانسه هیچکس به دلیل رابطه جنسی با کودکان و محارم محکوم نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

خط قرمز برای روابط جنسی در فرانسه چیست؟

در کدهای حقوقی بسیاری از کشورها مشخص شده است که کودکان زیر ۱۵ سال نمی‌توانند از نظر قانونی رضایت جنسی بدهند؛ بنابراین رابطه جنسی با شخص زیر آن سن به طور خودکار، تجاوز محسوب می‌شود، بدون اینکه نیازی به اثبات زور و اجبار باشد.

بیشتر بخوانید:

نگاه شهوت‌آلود چشم و دل سیرها به محارم!

در فرانسه این چنین نیست و تنها در صورتی که دادستان‌ها بتوانند خشونت، اجبار، تهدید یا تعجب را اثبات کنند (همان معیارهایی که برای اثبات تجاوز به یک قربانی بزرگسال مورد نیاز است) می‌توانند شخصی را که با کودک رابطه جنسی برقرار کرده است، محکوم کنند.

به همین دلیل، سالهاست موج اعتراض‌هایی در کشور فرانسه شکل گرفته است تا از تجاوز جنسی به کودکان جلوگیری شود؛ در همین راستا "اریک دوپون مورتی" وزیر دادگستری فرانسه روز یکشنبه گفت مایل است که ۱۸ سالگی را به عنوان سن قانونی برای ابراز رضایت نسبت به برقراری رابطه جنسی با اعضای خانواده تعیین کند.

در این بیانیه آمده بود که در صورت اصلاح قانون و تعیین سن ۱۸ سالگی برای رابطه جنسی رضایتمندانه با اعضای خانواده، دیگر کسی نمی‌تواند ادعا کند که قربانی اذیت و آزار جنسی شده است و خودش رضایت برقراری رابطه را داده است.

بسیاری از عاملان تجاوز و اذیت و آزار جنسی کودکان در خانواده‌ها اغلب در دفاع از خود ادعا می‌کنند که کودک با رضایت خودش با آنها رابطه جنسی برقرار کرده است؛ حال دولت فرانسه با اصلاح قوانین موجود در نظر دارد تا امکان طرح چنین ادعایی را از عاملان اذیت و آزار جنسی کودکان بگیرد.

همچنین در این طرح آمده است که هرگونه رابطه جنسی بزرگسالان با کودکان زیر ۱۵ سال (غیر خانواده) ممنوع خواهد بود.

وزیر دادگستری فرانسه اعلام کرده است که قوانین موجود برای حمایت از کودکان در برابر اذیت و آزارهای جنسی در درون خانواده‌ها احتمالا ماه آوریل اصلاح خواهد شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    23 8
    یکی به فروید بگه داداچ از قبر پاشو ببین نظریه ات آخرش به کجا رسید
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    20 7
    اینها که دلشان سیر و چشمانشان پاک بود . بزنید تو دهن اونهایی که این جملات را برای احمق کردن مردم مسلمان با غیرت به کار می بردند . گول حرفهای زیبای افرادی که برخلاف رای و نظر خداوند عمل می کنند را نخورید . همیشه شیطان سربازهای خودش را در نظر دیگران زیبا جلوه می دهد . با عمل به دستورات خداوند متعال ، و امر به معروف و نهی از منکر ، نگذارید قوانین ضد خداوند گسنرش یابد .
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    12 10
    از ۷۰ سال پیش با بیشرمی فیلمهای مستهجن سکس خانوادگی را ساختند و در فرهنگشان جا انداختند و سالهاست در بسیاری از خانواده‌های غربی این روابط غیر اخلاقی رواج داشته و چیز جدیدی نیست و در وب‌سایت‌های متعلق به کشورهای غربی تا دلتان بخواهد ویدیوهای خانوادگی از این روابط زشت وجود داشته و بهش افتخار هم میکنند، تنها کاری که کردند این عمل زشت را قانونی و جزو حقوق بشر غربی قراردادند!!!! اما چیزی که هست برخی مسئولین ما متوجه باشند با اعمال خلاف دین و قرآن شما، گروهی از سست اعتقادان مملکت را به این راه ترغیب نکنند که متأسفانه نشانه‌هایی از آن در اینترنت منتشر شده است که باید هرطور شده جلو این اعمال شنیع گرفته شود.
  • دهه هشتادی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    7 2
    اینو باید زد تو صورت اونایی که میگن غربی ها انسانیت براشون مهمه و اگر بی شلوار هم جلوشون بری هیچ اتفاقی نمی افته
  • حمید FI ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    3 2
    زیاد نظر ندین. بحث انحرافات جنسی همه جا کم و بیش هست . چه تو جامعه دین دارش چه بی دینش خیلیم برای هم جبهه نگیرین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس