کد خبر 1181623
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
برگزاری مراسم اعتکاف در کل کشور لغو شد

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی کرونا با برگزاری مشروط اعتکاف در شهرهای آبی و زرد موافقت کرد، اما تصمیم نهایی با ستاد ملی است.

به گزارش مشرق؛ حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با حضور وزیر کشور امروز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه برگزار شد و در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف، جشن‌های رجبیه و شعبانیه و همچنین برنامه‌های دعا و استغاثه به درگاه الهی تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: این کمیته مصوب کرد برگزاری اعتکاف در شهرهای آبی و زرد با رعایت دستورالعمل‌هایی از جمله تعیین مکان مجاز با حضور کارشناسان وزارت بهداشت، منع حضور افراد بالای ۶۰ سال و ارائه تست منفی کرونا برای افرادی که پیش از این تست مثبت داشته‌اند و ... برگزار شود که البته مشروح این دستورالعمل‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

حریزاوی تصریح کرد: برگزاری مراسم اعتکاف در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی افزود: برگزاری مراسم جشن اعیاد رجبیه و شعبانیه با رعایت دستورالعمل‌های مطرح شده در گذشته و مشابه شرایط برپایی نماز جمعه و جماعت در شهرها مجاز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مصوبات برای تایید نهایی و ابلاغ به ستاد ملی کرونا ارسال شد تا با حضور رئیس جمهور در خصوص آن تصمیم‌گیری و ابلاغ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس