۲۰۲۱/شهید ایرج رضایی: همه کارهایمان برای کسب رضاى خدا باشد

شهید ایرج رضایی در وصیت‌نامه خود آورده است: بدانید که همه باید در راه خدا فدا شویم و همه کارهایمان برای کسب رضای خدا باشد.

به گزارش مشرق، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ایرج رضایی:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا در حالی قلم بدست گرفته‌ام که هر لحظه به یاد تو هستم و همه امیدم تو هستی.

خدایا کمکم کن تا همانند دیگر شهدا آنهایی که همه چیز را فدای تو کردند تا رضای تو را کسب کنند باشم، خدایا مومنم به وحدانیت تو و به رسولانت و ائمه اطهار(ع)، پس ای خدا آنها را به فریادمان برسان.

خدایا اگر بناست زنده بمانم این نوشته نسخه درمان بیماریم باشد و اگر بناست مرا بمیرانی با مردانت محشور گردان. من خون و جان ناقابل خویش را برای ادای حق و فریضه دفاع از مسلمانان می‌دهم و در انتظار روز عظیم شهادتم هستم.

خدایا تو را به عزیزترین مقربان درگاهت گناه ما را ببخش و از ما درگذر. به من قدرتی ده تا رسالت خود را تا آخر درست انجام دهم. خدایا شرایط پذیرفته شدن را نداریم ولی به لطف و کرمت ما را بپذیر و خوف از روبرویی با دشمن را از ما بگیر و شهامت و شجاعت را جایگزین آن بگردان.

از عزیزان و دوستان و آشنایان و اقوام مرا حلال کنند، دست از امام برندارید جبهه را تقویت کنید؛ خانواده من گریه نکنید که با گریه شما دشمن شاد می‌شود. بدانید که همه باید در راه خدا فدا شویم و باید عاشق راهی که به خدا می‌رسد، باشیم و همه کارهایمان برای کسب رضای خدا باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    روحشون شاد و راهشون پررهرو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس