کد خبر 1180414
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
پرداختی جدید بارسا در این اوضاع بی‌پولی / دمبله باز هم خرج تراشید

بارسلونا که با وضعیت وخیم اقتصادی روبه‌رو است در صورت بازی کردن دمبله در ترکیب کومان باید مبلغی به دورتموند بپردازد.

به گزارش مشرق، مارکای اسپانیا گزارش داد که بارسلونا باید 5 میلیون یوروی دیگر به دورتموند به خاطر «عثمان دمبله» بپردازد. این بازیکن پس از فروش نیمار، در سال 2017 با مبلغ 105 میلیون یورو خریداری شد ولی همچنان برای بارسایی‌ها خرج برداشته است.

دمبله که اکنون 99 بازی برای بارسا انجام داده، اگر یک بار دیگر در ترکیب قرار گیرد، باشگاه آبی‌اناری‌ موظف است که 5 میلیون یورو به دورتموند بپردازد. آنها پیش از این 20 میلیون یوروی دیگر به باشگاه آلمانی پرداخت کرده بودند.

مارکا نوشت که اگر دمبله بتواند 25 بازی در یک فصل نیز انجام دهد، بارسلونا موظف است مبلغی دیگر را به دورتموند بپردازد.

این اتفاقات و پرداختی‌های جدید در حالی است که بارسلونا با وضعیت وخیم اقتصادی روبه‌رو بوده و مشکل بزرگ مالی دست و پنجه نرم می‌کند. از طرف دیگر کوتینیو نیز اگر 10 بازی دیگر انجام دهد، بارسلونا باید مبلغی به لیورپول بپردازد.

باشگاه بارسلونا پس از فروش 222 میلیون یورویی نیمار، برای خرید دمبله و کوتینیو بیش از 280 میلیون یورو هزینه کرد ولی این بازیکنان اصلا نتوانستند برای بارسا افتخار و جام بدست آورند. در این فصل دمبله شرایط بهتری داشته و توانسته عملکرد مثبتی در تیم کومان از خود به نمایش گذارد. باید دید آیا دمبله می‌تواند به همان ستاره دورتموند بدل شود و این پول‌ها را جبران کند یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس