عکس/ یوم الله ۲۲ بهمن در تهران

سردار رحیمی گفت: راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوع خود اقدامی بی سابقه و نو بود.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه مانند چهار دهه گذشته مردم گرانقدر ایران اسلامی نشان دادند که همچنان به آرمان‌های امام راحل خود پایبند هستند و همواره گوش به فرمان رهبر عالیقدر خود می‌باشند، بیان داشت: به حول قوه الهی و با هماهنگی‌ها و تدابیر صورت گرفته مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال در پایتخت در کمال امنیت، آرامش برگزار شد.

ببینید:

عکس/ یوم الله ۲۲ بهمن در تهران

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی خودرویی و موتوری با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در نوع خود اقدامی بی سابقه و نو بود، عنوان کرد: با تدابیر صورت گرفته تلاش کردیم که علیرغم حضور حجم انبوه موتور سیکلت سواران و خودروهای دیگر مشکل ترافیکی و حادثه‌ای دراین زمینه را شاهد نباشیم.

رئیس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: برای برگزاری این مراسم باشکوه و بزرگ از چند روز قبل تدابیر لازم اندیشیده شد و با هم افزایی و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود تلاش کردیم که این مراسم در اوج امنیت و آرامش و نظم و انضباط ترافیکی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ما به برکت ایثار و مجاهدت‌های بزرگ مردانی، چون شهید سلیمانی سردار دلهاست، افزود: نیروی انتظامی همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و در این مسیراز هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد ورزید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    4 0
    سلام راهپیمایی دیروز نشان داد که به فرموده خمینی حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی به قیمت به خطر انداختن سلامت مردم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس