کد خبر 1179441
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری

حجت الاسلام علی اکبری گفت: ۲۲ بهمن روز ابراز سپاس و قدردانی از کسانی است که برای تحقق پیروزی انقلاب جان دادند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علی اکبری، رئیس ستاد ائمه جمعه کشور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یزد، با بیان اینکه ۲۲ بهمن در حکم عید غدیر و عید ولایت الهی  است، گفت: ۲۲ بهمن یوم الشکر ملت ایران و روز ابراز سپاس و قدردانی از پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار و روز قدردانی از کسانی است که برای تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند.

او ۲۲ بهمن ماه را روز تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) و شهدا دانست و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در طول عمر  ۴۲ ساله خود،   هر ساله در روز ۲۲ بهمن عاشقانه و توفنده همچون سال‌های ابتدایی انقلاب به میدان می‌آیند تا ضمن تجدید پیمان، در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

حجت الاسلام علی اکبری ادامه داد: ملت ایران با دو بال شکر و صبر، دشمن را ذلیل کرده و به شرف و عزت رسیده است.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن یزد را منطقه‌ای نخبه پرور و نخبه خیز دانست و با اشاره به سابقه درخشان یزد در انقلاب اسلامی گفت: مردم یزد در سلحشوری و روحیه انقلابی  متفق هستند و نام و یاد چهره ماندگار و نام آشنای انقلاب شهید آیت الله صدوقی (ره) برای همه مجاهدان الهام بخش است.

او ادامه داد: امسال به خاطر کرونا امکان برگزاری راهپیمایی میلیونی و دشمن شکن فراهم نشد، اما جمعیت پرشور و نشاط مردم به شکل  دیگری با انقلاب و رهبری تجدید بیعت و اعلام وفاداری کردند.

حجت الاسلام اکبری مسیر پیش روی ملت ایران را روشن و پر افتخار دانست و افزود: اگر ملت ایران با همان بصیرت انقلابی در صحنه باشند، روزهایی از اضمحلال دشمن را خواهند دید و روزهایی بهتر و باشکوه‌تر از پیشرفت علمی و اقتصادی را برای ملت خود رقم خواهند زد.

رئیس ستاد ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: پیام ۲۲ بهمن برای مردم ایران پیام وفاداری و استقامت و برای ملت‌های منطقه پیام الگودهی و  الهام بخشی است.

او پیام ۲۲ بهمن برای دشمنان شماره یک بشریت را پیام عزت و صلابت مردم ایران دانست که دشمنان را بیش از پیش خشمگین خواهد کرد.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: پیام ۲۲ بهمن برای مسئولان نظام خدمت عاشقانه و مجاهدانه است و مردم از دولت توقع دارند که بیش از پیش انجام وظیفه کرده و نسبت به مردم خادم باشند.

رئیس ستاد ائمه جمعه کشور  در پایان از طرح تحول قضائی و موضع گیری‌های انقلابی مجلس و برنامه ریزی مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم قدردانی و حمایت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس