مخالفان نتانیاهو مقابل دادگاه رسیدگی به اتهامات او تجمع می‌کنند - کراپ‌شده

خشم رژیم صهیونیستی از موضع وزیر خارجه آمریکا درباره حاکمیت این رژیم بر بلندی‌های جولان، واکنش نتانیاهو را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با لحنی چالش‌طلبانه به اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا درباره بلندی‌های اشغالی جولان سوریه پاسخ داد.

وزیر خارجه آمریکا دیروز از تایید موضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق کشورش درباره به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان خودداری کرد.

دفتر نتانیاهو امروز در بیانیه‌ای کوتاه که روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت منتشر کرد، مدعی شد: ”بلندی‌های جولان تا ابد جزء اسرائیل باقی خواهد ماند. موضع اسرائیل در قبال این مسئله کاملا روشن است، بلندی‌های جولان در هر سناریوی احتمالی متعلق به اسرائیل خواهد بود.“

آنتونی بلینکن دیروز در گفت‌وگو با شبکه خبری سی ان ان در سخنانی محافظه‌کارانه گفته بود: ”از نظر عملی تصور می‌کنم سیطره بر بلندی‌های جولان در این شرایط برای امنیت اسرائیل اهمیت دارد، پرسش‌های حقوقی چیز دیگری است که با گذشت زمان در صورت تغییر اوضاع در سوریه آن را بررسی می‌کنیم، ولی به هر حال با چنین شرایطی فاصله زیادی داریم. “

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس