کد خبر 1179226
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری شاگردانش مقابل مس رفسنجان گفت: برای ما این سه امتیاز مهم بود که خدا را شکر به دست آوردیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*برای ما این سه امتیاز مهم بود که خدا را شکر به دست آوردیم و زحمت زیادی هم کشیدیم. با تیمی بازی داشتیم که پدیده لیگ هستند و در حمله برنامه‌های خوبی دارند.

بیشتر بخوانید:

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان

*تیم مس بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که می‌توانند کارساز باشند، اما خیلی خوب آنها را مهار کردیم و در خط حمله هم برنامه داشتیم با نفرات بیشتری حمله کنیم.

*به خوبی بازی کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم. کنترل بازی در دست ما بود و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و این برد را به همه هواداران تیم‌مان تقدیم می‌کنم.

*ما باید به هر شکل ممکن این ۳ امتیاز را می‌گرفتیم تا شرایطمان را در جدول بهتر کنیم و به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. خوشبختانه بازی منطقی انجام دادیم، هم موقیعت خاصی به حریف ندادیم و هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. جا دارد از کانون هواداران باشگاه هم تشکر کنم که طرح‌های موزائیکی زیبا و قشنگی را در هفته‌های اخیر طراحی و اجرا کردند.

*رادوشوویچ در این بازی خوب کار کرد. او دروازه‌بان باتجربه‌ای است و چند سال است با تمام مشکلات در پرسپولیس کار کرده است. خوشحالم که بخشی از مشکلات بوژیدار حل شده است و در مجموع از او راضی هستم.

*قهرمانی نیم‌فصل هم بخشی از قهرمانی است که در شخصیت تیم تأثیرگذار است. ما به قهرمانی آخر فصل هم فکر می‌کنیم و برای آن مبارزه می‌کنیم و می‌جنگیم.

*فرصت‌سوزی مهاجمان؟ اگر بازی را نمی‌بردیم باعث ناراحتی و حسرت می‌شد. این موضوع ایرادی ندارد، چون در برخی بازی‌ها از این اتفاقات رخ می‌دهد. البته اینها نشانه‌هایی است که ما باید تمرکز کنیم و از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم.

*خوشبختانه مهاجمان ما مشکل روحی ندارند. آنها بازیکنان با کیفیتی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. ما خوشحالیم که این نفرات را در اختیار داریم. در این بازی و در بازی قبل فرصت‌هایی از دست رفت، ولی به حضور آنها افتخار می‌کنم. مهاجمان ما امروز خیلی دویدند و تلاش کردند و با تمرکز زیاد در موقعیت گل قرار گرفتند که این جای تقدیر دارد.

*بخشی از گلزنی روی شروع مجدد و ضربات آزاد است. ما در تمرینات روی این مورد کار می‌کنیم و در این بازی و بازی قبل هم این اتفاق رخ داد. با توجه به قدرت سرزنی که سیدجلال حسینی دارد، او از فرصت‌ها خیلی خوب استفاده کرد.

*شاید ما در برخی صحنه‌ها اعتراضاتی داشتیم، ولی در مجموع آقای حاج ملک قضاوت خوبی داشت.

*چیزی که من از طریق رسانه‌ها شنیدم این است که به زودی خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رخ می‌دهد. اگر این تیم (پرسپولیس) سهامی شود خیلی از مشکلاتش در بحث مدیریت حل خواهد شد. اینکه باشگاه از روی دوش دولت خارج شود اتفاق خوبی است. از اینکه سهام پرسپولیس بین مردم تقسیم شود استقبال می‌کنیم، البته من امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس