کد خبر 1178733
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
سید جواد هاشمی تهرانی

در حالی حدود ۲ ماه از انتصاب سرپرست هواپیمایی کیش‌ایر می‌گذرد که دبیر بازنشسته مناطق آزاد طی حکمی مدیرعامل این ایرلاین را منصوب کرد.

به گزارش مشرق؛ ۱۷ آذرماه امسال بود که کاپیتان سید جواد هاشمی تهرانی، سرپرستی شرکت هواپیمایی کیش را پس از فرزانه شرفبافی بر عهده گرفت.

امروز و پی از گذشت حدود ۲ ماه از این انتصاب، مجددا مدیرعامل کیش ایر تغییر کرد و دبیر شورای عالی مناطق آزاد که از پنجم بهمن ماه امسال بازنشسته است اما ظاهرا دعوت به کار شده است، محمدرضا حبیبی را به سمت مدیرعاملی کیش ایر منصوب کرد.

در حکم حبیبی آمده است: پیرو ابلاغیه ۳۴/۷۶۲۴۰ مورخ ۹۸/۰۵/۰۵ وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و به موجب ماده ۲۲ اساسنامه شرکت هواپیمایی کیش ایر (سهامی خاص) و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش» منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: تقویت امکانات این شرکت در جهت سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید و توسعه خدمات با کیفیت و نیز استفاده از ظرفیت فضای حمل و نقل هوایی کشور و ایفای نقش فعال بین المللی با بهره‌مندی از سرمایه‌های مردمی و کیشوندان مورد انتظار است.

بنابراین گزارش «محمدرضا حبیبی» دارای مدرک تحصیلی دکتری طب هوایی است. 

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به عضویت در هیات مدیره انجمن هوا فضا، عضویت در هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش، عضویت در هیات مدیره فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام و عضویت در هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان و ریاست دانشکده صنعت هواپیمایی اشاره کرد.

بنابراین گزارش کیش ایر یکی از شرکت های هواپیمایی عضو IATA (یاتا) است، در حال حاضر این شرکت هواپیمایی دارای ۱۱ فروند هواپیما شامل ۷ فروند هواپیمای بوئینگ MD و ۲ فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ و ۲ فروند ایر باس A۳۲۱ است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    2 1
    درست مطابق با قانون منع استخدام بازنشستگان!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس