آفتاب یزد

به نظر می‌رسد این گزارش در آستانه پایان کار دولت، زدن یک تیر با دو نشان باشد از یک‌طرف اصلاح‌طلبان به‌نوعی تسویه‌حساب با حزب کارگزاران سازندگی را شروع کردند و از سوی دیگر ژست انتقاد از دولت دارند.

سرویس سیاست مشرق - ریخت‌وپاش بی‌حساب‌وکتاب دولتی از حساب بیت‌المال به حدی رسیده که اصلاح‌طلبان را در آستانه انتخابات به واکنش وا داشته است. روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد در تیتر اول خود با عنوان «هزینه‌های شورای تدوین، گردآوری و مستندسازی آثار رئیس‌جمهور چقدر است؟» به بررسی یک اتفاق ویژه در نهاد ریاست جمهوری پرداخته است.

افشاگری جدید از ریخت‌پاش‌های اصلاح‌طلبان در دولت روحانی

بر اساس این گزارش؛ نیرو و پرسنل باوجودآنکه پرسنل زیادی در روابط عمومی ریاست جمهوری، شورای اطلاع‌رسانی دولت و خبرگزاری ایرنا وجود دارند؛ به‌صورت ویژه بودجه‌ای در اختیار محمد قوچانی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی قرارگرفته؛ تا شرح زندگی و اقدامات حسن روحانی را به نگارش درآورد!

آفتاب یزد در ادامه گزارش خود با انجام چند مصاحبه با مسئولان سابق دو رئیس‌جمهور ساکن در پاستور نوشته است: چنین تشکیلاتی نه در دوران اصلاحات بوده و نه در دوران آقای احمدی‌نژاد.

آفتاب یزد در ادامه گزارش خبر می‌دهد که در روزهای اخیر دفتر حفظ و نشر آثار روحانی راه‌اندازی شده که دبیری این شورا بر عهده محمد قوچانی است. همچنین در خبر منتشرشده آمده است که، اولین پروژه‌ای که قوچانی به‌عنوان دبیر این شورا در دست اجرا دارد تدوین کتابی با عنوان (احیای امید)‌ است که قرار است بر اساس مصاحبه با چهره‌های سیاسی مطرح، این کتاب در باب روحانی و خدمات وی تدوین شود.

این روزنامه زنجیره‌ای در انتهای گزارش خود با کنایه به اصلاح‌طلبان در نداشتن شفافیت مالی می‌نویسد: مسائلی است که برخی دوست ندارند شفاف بیان شود آن هم کسانی که به عدم تصویب طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس انتقاد وارد می‌کنند اما حاضر نیستند از بدیهی‌ترین مسائلی که جامعهٔ خبری و افکار عمومی باید بداند پرده بردارند چون خودشان نیز می‌دانند اصل موضوع همان گریزگاه‌هایی است که به برخی مرحمتی‌ها جنبه قانونی می‌دهند تا در بزنگاه‌ها مجبور نباشند به دستگاه‌های نظارتی حساب پس بدهند! شاید بهتر باشد نهاد ریاست جمهوری شفاف بیان کند بودجه ‌این شورا چقدر است و مقرر شده دقیقا چه خدمتی به جامعه کند؟

البته به نظر می‌رسد این گزارش سفارشی و افشا گرانه در آستانه پایان کار دولت روحانی، زدن یک تیر با دو نشان باشد از یک‌طرف اصلاح‌طلبان رادیکال و محفلی به‌نوعی تسویه‌حساب با حزب کارگزاران سازندگی به جهت عدم تبعیت از دیکتاتوری خاتمی کرده‌اند و از سوی دیگر با ضربه زدن بر پیکر بی‌جان دولت و گرفتن ژست منتقد خود نوعی اعلام برائت از عملکرد ۸ ساله روحانی نیز داشته باشند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • سید US ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    23 2
    هرجا سخن از اختلاس هست نام اصلاح طلبان تهوع آور می درخشد!!
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    9 1
    خدا کی 1400می رسه دقیقا کی؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    21 1
    این فرد از خود خود خود اصلاح طلبتونه. این بچه بازیا باعث نمیشه حسابتون جدا بشه. بهتون رسیدگی می کنیم. سرمایه های اسراییل منتظر روزهای سخت باشن.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    10 0
    افتضاحات روحانی بصورت کتاب اسباب خنده و مفرح برای نسلهای اینده خواهد بود!
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    10 0
    همیشه طلبکارند دیگه
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    14 0
    یاد جناب معاویه به شر . ایشان در این زمینه از پیشروان بودند . و ایشان بدنبال ایشان
  • حسن خاکپوری IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    5 1
    این خون شهداست که افسادطلبها مکیدن جواب داره ...
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    4 1
    چرا در بین افسادطلب ها اینجور باب شده هرکسیکه مسولیتی دارد در آخر کار برای خود واطرافیانش با راه اندازی دکان ازبیت المال حقوق جورمیکند.
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    6 0
    اسرائیل وآمریکا به اندازه ی یک صدم اصلاح طلبان فسلدطلب به ایران وملت ضربه نزدند.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    3 2
    علی برکت الله،علی برکت الله،علی برکت الله
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    4 1
    گوگولی مگولی های اصلاح طلب هشت سال سکوت کردید فقط خوردید حالا که حس میکنید داره تحول میشه و آخورتون حجمش کم میشه منتقد شدید.... ایول حداقل تا این حد میفهمید
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 1
    بعضى ميگفتنداگرپولدارهابيايندسيرهستندونيازندارندحالانتيجه بانجومى بگيران و...مشخص ميشود.
  • رضا IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    خوبه حالا خود اصلاحاتى ها چنين مطالبى رو عليه دولت مورد حمايت خودشون اعلام كردند ! درست نقطه تفاوت اونها با اصول گراها ! كه اگر رگ كردن شونو بزنى حاضر نميشن يه كلمه عليه ناپاكى هاى رايج در ميان خودشون بگن يا بنويسند !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس