اسدبیگی

سؤال این است که چه رابطه مخفیانه‌ای میان جریان اصلاحات و خاتمی با امید اسیدبیگی وجود دارد؟ آیا اسدبیگی عابربانک اصلاح‌طلبان بوده است؟

سرویس سیاسی مشرق - در حالی که کارگران هفت تپه برای خریدن اقلام ساده در زندگی خود با مشکل روبرو شده و فجایعی چون خودسوزی چند کارگر قلب همه را جریحه دار کرده بود! در آن سو باند مفاسد اقتصادی در حال تاراج اموال عمومی بوده و تنها حمایت ویژه رئیس قوه قضائیه باعث شد مالک جوان مجموعه هفت تپه امید اسدبیگی پایش به دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به‌عنوان ابر متهم ارزی باز شود.

مافیای اشرافی برای زمین زدن عزم توانمند مبارزه با فساد این بار یک جنگ روانی متوسل شده است. هر روز که به وعده خلع ید هفت تپه نزدیک‌تر می‌شویم؛ سنگ اندازی‌ها نیز از سوی صاحبان منافع بیشتر می‌شود؛ اما کارخانه هفت تپه آنقدر برای آنها استراتژیک محسوب می‌شود که رئیس مافیا خود وارد صحنه شده و دست به ابتکار عمل می زند.

در آخرین تحرک از این جریان صفحه منتسب به محمد خاتمی در فضای مجازی با یک صحنه پردازی جالب توجه به حمایت از مالک خود خوانده هفت تپه آمده و با ساخت یک فیلم پر زرق و برق به گونه‌ای فضا را طراحی می‌کند که کارگران عاشقان سینه چاک اسد بیگی هستند.

سؤال این است که چه رابطه مخفیانه‌ای میان جریان اصلاحات و خاتمی با امید اسیدبیگی وجود دارد؟ آیا اسدبیگی عابربانک اصلاح طلبان بوده است؟

حمایت علنی محمد خاتمی از متهم اقتصادی/ اسدبیگی چه سر و سری با اصلاح‌طلبان دارد؟

فیلم منتشر شده در صفحه اینستاگرامی خاتمی

حمایت اصلاح طلبان رادیکال از متهم اقتصادی

امید اسد بیگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هفت تپه را باید در فهرست بزرگ‌ترین متهمان اقتصادی چند دهه اخیر قرار داد. جوانی پر ادعا که در دادگاه هم به نماینده دادستان اهانت می‌کند. اسد بیگی احتمالاً می‌داند که پشتش گرم است و محافل مافیایی از او حمایت خواهند کرد!

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده نیشکر هفت تپه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به صورت علنی برگزار شد. امید اسدبیگی با سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز و معاملات غیر مجاز ارزهای دولتی، متهم شده است.[1]

حمایت علنی محمد خاتمی از متهم اقتصادی/ اسدبیگی چه سر و سری با اصلاح‌طلبان دارد؟

نکته جالب توجه آنکه حسین سرتیپی که پیش از این وکالت پرونده حسین فریدون، برادر رئیس جمهور را به عهده داشته! در یک اقدام نمادین و یک سیگنال قابل توجه به عنوان وکیل امید اسدبیگی در این جلسه دادگاه حاضر شده می‌گوید: «ارز بی کیفیت به آقای اسدبیگی دادند!» نماینده دادستان در پاسخ به این ادعا اظهار می‌کند: «اسدبیگی با سود حاصله از فروش همین ارز بی کیفیت، هفت تپه را خرید!»

اما ارتباطات اسد بیگی با محافل فاسد اقتصادی فقط به چند کار چاق کن دولتی خلاصه نشده و پروموشن صفحه اینستاگرامی منتسب به خاتمی و اصلاح طلبان بدون تعارف پشت اسد بیگی قرار گرفته تا تلاش‌های آخر را برای حفظ او در هفت تپه را انجام دهند. احمد نادری نماینده تهران در مجلس با انتقاد از حمایت رئیس دولت اصلاح طلبان از متهم یکی از مهمترین پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی نوشته است: «چگونه است که لیدر اصلاح طلبان، از آش و شور اعتدال دفاع می‌کند؟».

حمایت علنی محمد خاتمی از متهم اقتصادی/ اسدبیگی چه سر و سری با اصلاح‌طلبان دارد؟

هشتگ سلطان رشوه پس از این واقعه باعث واکنش کاربران شبکه‌های مجازی شده و بسیاری به انتقاد از اصلاح طلبان در این باره پرداخته‌اند؛ اما این اولین بار نیست که محافل رادیکال غرب گرا متهم به آلودگی در پرونده‌های اقتصادی کلان می‌شوند!

یکی از کاربران توییتری با یادآوری پرونده بانک سرمایه نوشته است: «اسد بیگی که هیچ حالا وقت آن است؛ خاتمی پاسخ دهد؛ رابطه‌اش با پرونده احسان دلاویز چه بوده است؟ و خرج دفتر خاتمی را چه کسی می‌دهد؟»

حمایت علنی محمد خاتمی از متهم اقتصادی/ اسدبیگی چه سر و سری با اصلاح‌طلبان دارد؟

ماجرای رابطه متهمان بانک سرمایه[2] با دفتر محمد خاتمی شگفت آور است. احسان دلاویز از متهمان اصلی این پرونده که از 17 سالگی در دفتر رئیس جمهور رفت و آمد داشته و با کمک اصلاح طلبان برای پروژه‌های نفوذ اقتصادی آموزش دیده است.

محافل مافیایی اصلاح طلب دلاویز را از شهرستان به تهران کشانده و با ایجاد ارتباطات پیچیده او را از یک پادو دست چندم به اختاپوس سمی در دست اندازی به بیت المال تبدیل کرده‌اند!

احسان دلاویز را عمدتاً به خاطر سرمایه‌گذاری در سریال‌هایی چون «شاهگوش» و «شهرزاد» و فیلم‌هایی چون «دراکولا» و «لامپ ۱۰۰» می‌شناسند، اما او که دوست صمیمی «سیدمحمد امامی» (دیگر متهم بانک سرمایه) و «محمدهادی رضوی» (داماد محمد شریعتمداری و متهم اول فساد بانک سرمایه) است، علاوه بر سینما در پتروشیمی و صنعت نفت هم دستی بر آتش داشته است.[3]

در دادگاه رسیدگی به اتهامات محمدهادی رضوی و دلاویز در کنار 30 متهم دیگر بانک سرمایه، نماینده دادستان در قرائت بخشی از کیفرخواست صادره برای این متهمان با استناد به گزارش‌های بانک مرکزی اتهام هادی رضوی دایر بر مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور را محرز دانست و گفت: «در حالی که کشور گرفتار تحریم، تعطیلی کارخانه‌ها و مواجه با محدودیت منابع است افرادی مثل هادی رضوی با پرداخت حق حساب به مدیران بانک بدون رعایت بهداشت اقتصادی این مبلغ را از بانک به یغما برده‌اند».

نماینده دادستانی تهران سپس در خصوص احسان دلاویز، متهم ردیف دوم این پرونده، با اشاره به اینکه نامبرده از دوستان مشترک هادی رضوی و محمد امامی است، گفت: «دلاویز رابطه قابل توجهی با هیئت مدیره وقت بانک سرمایه بخصوص آقای بخشایش داشته و هادی رضوی برای افزایش اعتبارش در بانک سرمایه ۲ میلیارد تومان به دلاویز پرداخت کرده است»[4]

پرونده اسد بیگی همانند؛ ماجرای ارتباط دلاویز و برادرانش در پرونده‌های مختلف فساد اقتصادی به زودی توسط قوه قضائیه رسیدگی خواهد شد، اما حالا وقت آن است چند سؤال مهم از حلقه رادیکال اصلاح طلبان پرسید! سطح ارتباط میان شاه مهره‌های جوان در مفاسد کلان با دیکتاتور اصلاحات چگونه است؟

و البته سوال مهم‌تر آنکه رسیدگی به پرونده محفل اصلاح طلبان با دانه درشت‌های اقتصادی چه زمانی خواهد آغاز خواهد شد؟ احتمالا ورود سراسیمه خاتمی به هفت تپه نشان داد، پول‌های کثیف در انتخابات آنقدر مهم است که رئیس دولت اصلاحات خود به میدان آمده تا با هر ترفندی مانع از قطع سرچشمه‌های آن شود، حتی اگر رسیدن به این منافع و پول‌های پنهان به قیمت جان کارگران هفت تپه تمام شود!


[1] https://www.alef.ir/news/3990414078.html

[2] https://www.mizanonline.com/fa/news/537539

[3] https://www.mashreghnews.ir/news/961967

[4] https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/02/24/2011091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 38
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    38 3
    ممنون مشرق برای این روشنگری
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      25 3
      هرجا سخن از فساد است نام اصلاح طلبان تهوع آور می درخشد
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      6 1
      زمانی که رئیس کتابخانه ملی بود برای کاری به دفتر ایشان در بزرگراه آفریقا مراجعه کردم. معمولا ساعت 10 صبح می آمد. بعد از یک ماه انتظار و مراجعات مکرر باز هم حاضر نشد ملاقات کند و به رئیس دفترش پیغام داد فلانی آمد بگو کاری ازم بر نمیاد ! بعد که رئیس جمهور شد رفتارش را با قبل مقایسه کردم فهمیدم با یک ...طرف بودم.
    • SE ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      7 0
      همه مفسدین اقتصادی و حامیانشان را باید گردن زد
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      شفافیت و دولت الکترونیک که نباشد فساد ایجاد می شه از دهه هفتاد هر دولت که سرکار اومده گقتند فاسد بود ما موندیم کی سالهمه ن
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    19 3
    ماندگار در تاریخ
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      20 2
      با رأی اشتباه به تکرار خاتمی فتنه‌گر و حامی سینه چاک مفسدین کشور را به چاه تدبیر و امید!! انداختیم
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      13 1
      ان شاالله محاکمش کنن این طرفدار بهایی ها رو
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    24 1
    اگر میخواهند کشور پابرجا بماند،سالها دشمنان خارجی و داخل،کشت وکشتار وقحطی راه نیندازند،بایداصلاح طلب ها را با تمام قدرت به تمام جرایم اقتصادی و امنیتی با قاطعیت رسیدگی کرد.
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      4 7
      اصولگرایان تو دوره احمدی نژاد چه گلی به سر این مملکت زدند
  • مسعود IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    24 1
    اصلاح طلب = افساد طلب
  • محسن IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    20 0
    محمد خاتمی سر کرده باند ثروت و قدرت و مفسدین اقتصادی است.
  • قنبر IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    17 0
    این افسادطلب ها نه از خدا می ترسند نه از مردم
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      0 8
      با تمامی این فحاشی ها در یک رای گیری ازاد مردم اصلاح طلبان را انتخاب می کنند،خودتن هم به مسئله واقفید والا اینقدر تخریب نمی کردید.
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      2 0
      راست میگه تو انتخابات مجلس رأی آوری افسادطلبان رو دیدیم. خداییش با این همه رو سنگ پا میخوایم چیکار.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    17 0
    بامید خدا. وطن فروش ها در کشور ما رسوا هستن
  • جواد IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    14 1
    کاراصلی اصلاح طلبان تشویق مردم به نارضایتی ازنظام کمک کردن به مخالفان وفاسدان. باراولشون نیست ک ازمفاسدطرفداری میکنن دیگه شده براشون عادت یااصول. اخر ونهایت هدف اصلاحات زدودن دین ازانقلابه وتهی کردن ملت از معنویت درکنارشم تاراج میکنن سرمایه وطن هرچی ادم بی دین ولیبرال صفته متاسفانه فاسدازاب درامده. ادم انقلابی ومتدین هرگزخطانمیکنه اگه واقعامومن وانقلابی باشه هرگزفسادنمیکنه
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    8 0
    تو قزوین هم یکی از این تازه به دوران رسیدها با پشتیبانی رادیکال های اصلاح طلب چه برو بیا داره الان عضو هیات مدیره یکی از باشگاههای مطرح فوتبال پایتخت هست.از مقامات عالی اجرایی استان هم همه جوره مورد تفقد قرار گرفته .اینم رسیدگی کنید
  • تکه های پازل دشمن IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    11 0
    اینها هیچ سروسری با هم ندارند بلکه همگی تکه‌های یک پازل هستند که با گذشت زمان خودشون رو نشون میدن
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    10 0
    بعد از از دست دادن دانشگاه آزاد به عنوان منبع درامد، رفتن سراغ هفت تپه و غیره
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    9 1
    این مسیر ادامه بدهید به دم افعی فساد در ایران نزدیک شدید ت را بخدا ادامه بدهید زیر این لحاف افعی های زیاد خوابیدنن
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    9 1
    سر افعی را باید له کرد ته فساد تو ایران افسادطلبها است
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    6 1
    همین ها بیانیه به رهبرانقلاب نامه میدهند و بیانیه منتشر میکنند که آقا وضع مردم در تنگناست بریم مذاکره کنیم!! هرچی جیب هاشون پرتر و شکمشون چاق تر باشد بیشتر دم از حمایت از محرومان میزنند
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    6 0
    افعی فساد را نابود کنید تا این افعی های فساد ریشه کن نشود اقتصاد کشور درست بشو نیست
  • ناشناس IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    11 0
    ارز ۴۲۰۰ رو به کی دادن صدتا اسدبیگی ها درست شده چرا با فشار کسانی که ارز ۴۲۰۰ گرفتن و محاکمه نمی کنید تا اسد ها درست نشه سرش ون الان قطع کنید فردا دیر میشه
  • بط IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    3 0
    حالا سران اصلاح طلب اینقدر خائن وباعث ترویج فساد درکشورشدند وبرعام خاص مشهود است چرا کاندید می شوند ؟
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    1 6
    بابا جان شما که آبرویی ندارد و هرچه از این اراجیف بنویسید نمی توانید برای خود آبرو خریداری نمایید
    • محمد IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      4 0
      هر چه بدبختی داریم از این اصلاح طلبان فاسد فاسق است.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    2 7
    خجالت نمیکشید برای چنددلارکف چرک دست به سیدمحمدخاتمی تهمت میزنید
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 4
    چطورخودت تنها این متنها رامینویس همه مثل همند
  • آراد IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    3 0
    افساد طلب ها با ارز دولتی و فروش از طریق نوچه هاشون و واگذاری سوری کارخانه های سود ده و مهم ی جورایی خودشون مالک شدن و از طریق نوچه هاشون مدیریت میشه منبع درآمد همیشگی بدون پرداخت یک ریال از خودشون جور کردن تا از اصلاح طلب های فاسد حمایت کنند
  • سیدمحمد فاطمی نیا IE ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    1 4
    فکر نکنم این اتهام به سیدمحمد خاتمی بچسبد؛ ولی اگر خاتمی به فرض محال از اسدبیگی حمایت کرده باشد،باید عرض کنم خاتمی هم تو زرد از آب در آمده است.ولی من ۹۹ و ۹۹صدم درصد این موضوع را باور نمیکنم.چون دقیقا مثل این است که بگوییم یَخ، گرمِ سوزان است.!!! ولی پای این موضوع از آنجایی که نویسنده این مقاله مشخص نیست میلنگد. مشرق نیوز محترم اگر سندی دارد افشاء کند.
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      3 0
      همینطور که دنبال مدرکی ی سر به دکترم بزن شاید کرونا داری بجای ریه زده به چشمات
  • فرشته غلامی IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    2 0
    مابایدانقلابی عمل کنیم دیگه بسه مسامه خدایابه امیدخودت انقلاب هرروزپیشروترباشه
  • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 4
    فقط بلدی چرت وپرت بگی دیگه هیچی
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 1
    همه اینها درست.ولی با وجود رو شدن هزاران باره فساد عمیق و همیشگی و ثابت شده خیلی از بانکهای کشور در تمامی اختلاسها چرا کسی این غده متعفن چرکین یعنی نظام بانکی ربوی و فاسد را نمیکنه؟
  • اشنا IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 1
    چهل سال است رای اشتباه میدیم بجای اینکه بگیم جای شهدا خالی باید بگیم خوشا بحالتون که نیسین ببینین اخرش چی شد۰
  • یک جانباز IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    4 1
    واقعا ثابت شده خائنین به ملت و مملکت که گروه چپاولگر را بنفع غرب روی کار آوردند و در حمایت غربیها هستند و همه شناخته شده و انواع جرم آنها نیز شناخته شده است در مدت سی سال فساد کردند و سالها طول میکشد حق مردم را از حلقوم آنها بیرون کشند امیدواریم دولت انقلابی آیند تمام قد پشت قوه قضائیه قرار گیرد و همه آنها دستگیر و محاکمه شوند
  • محمد IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 3
    شما که نظر مردم رو نمیزارین و هر چی خودتون دلتون میخاد میگین و خودتون هم تائید میکنید...خودتون به کارهای خودتون خنده تون نمیگیره...کاری ندارم خاتمی خوب یا بد...از رسانه میلی تون گرفته تا فضای مجازی تون اون بنده خدا رو می کوبید...یه بار شده این همه تهمتی که به اون میزنید بزارید بیا از خودش دفاع کنه....عاقلان خوب می دونند
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 0
    اقای رییسی لطفا از مسکن مهر شهر ساری در مازندران دیدن کنید واز این مدیران خدا نشناس بپرسید این ویلاها واین ماشینهای ندل بالا واین ثروتهای انچنانی از کجا اورده اند؟؟؟ در حالیکه ۱۳ سال از شروع پروژه میگذرد وهمچنان یک مخروبه باقی مانده
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 0
    من نمی دونم طرفداران اصلاح طلبان یا همان افساد طلبان چطوری روشون میشه و میان کامنت میزارن /بابا برید بمیرید مردم دیگه شماها رو شناختن اگه رهبر القاعده زنده باشه وبیاد به اون رای میدیم اما به اصلاح‌طلبان هرررررررررررررررررررررررررررررررررررگز
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 0
    اینا خیال میکنن چقدر عمرمیکنن
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 0
    وقتی که عاملان فتنه 88 مجازات وبعضی ازاینها اعدام میشدن دیگه الان محمدخاتمیدچنین غلطی نمیکرد
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      0 0
      ربطی نداره
  • DE ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    3 0
    اسدبیگی چه سَروسِری با اصلاح‌طلبان دارد؟اسد بیگی ته جیبش به سر جیب اصلاحات وصل است .اصلاحات از این مهره ها هزاران دارد همه جا پخش هستند در سیاست و اقتصاد و تولید و ارز ...35 سال کشور دست اصلاحات است همه جا را اصلاحات مالی کردند بوی تعفنش بلند است.برای ساقط کردن اصلاحات مبارزه با اراذل و اوباش مخصوصا دیوثان اقتصادی را زیادتر کنید.
  • ح ر IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 0
    جناب رئیسی باید در قوه قضائیه بماند و انقلابی دیگر در انقلاب بکند و ریشه این پول پرست هارا از بیخ و بن بخشکاند که واقعا کمر به ریشه کنی انقلاب بسته اند و داد ملت را به آسمان هفتم رسانده اند.
  • م IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    از‌اصلاح‌طلبان‌ومفاسدشان‌واشرافی‌گری‌آنها هرچه‌بگویند‌کم‌گفته‌اند‌‌کسانی‌که‌در‌لباس‌ دوست‌قصد‌مصادره‌انقلاب‌‌وعقب‌نشینی آن‌از‌اصول‌استقلال‌طلبی‌و‌ظلم‌ستیزی‌‌‌وپیشرفت ‌را‌دارند‌مردم‌باید‌هوشیار‌باشند‌که‌ما‌با‌دنیا جنگ‌نداریم‌اما‌کسانی‌هستند‌که‌در‌داخل‌باید با‌آنها‌جنگید‌تا‌مردم‌نفس‌راحت‌بکشند. کسانی‌که‌گاهی‌رنگ‌سبز‌وگاهی‌بنفش‌و گاهی اصلاح‌طلب‌وگاهی‌‌اعتدال‌گرا‌وگاهی‌‌ادعای مدافع‌ایرانی‌بودن‌دارند‌وگاهی‌از‌همنشینی با‌بهائیان‌لذت‌می‌برند‌.ادعای‌ایرانی‌و دلسوزی می‌کنند‌وآرزو‌می‌کنند‌که‌خطر‌ناک‌ترین‌دشمن ایران‌وملت‌در‌انتخابات‌آمریکا‌پیروز‌شود ‌گاهی‌خود‌راژن‌برتر‌میدانند‌وملت‌را‌ژن‌نا‌مرغوب. تاکی‌وکجا‌می‌خواهند‌رنگ‌عوض‌کنند‌خدا‌عالم است‌اما‌بدانند‌اینجا‌ایران‌تشیع‌است‌وامامی پاک‌وحاضر‌مواظب‌اعمال‌آنهاست‌ودر موقع‌خود‌ووقت‌مناسب‌‌آنها‌را‌رسوای‌عالم می‌کند.البته‌اگر‌به‌تشیع‌اعتقاد‌داشته‌باشند.
  • DE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    3 0
    اینقدر الکی الکی نگید و ننویسید پولهای کثیف اصلاح طلبان .پولهاشون از پولهاییکه دست مردم رد و بدل میشه خیلی پاک تره چون اصلاح طلبکارها با رعایت پروتکل های بهداشتی به محض دریافت میلیاردها تومن اسکناس آنها را چند بار با ماشینهای قوی پولشوئی میشویند و خشک میکنند اطو میکشن دسته و بسته میکنند.پس پولهاشون پاستوریزه شده و تمیزه . ولی متاسفانه پولهای دست مردم بدون شستشو دایم در حال گردش است. و این بهداشتی نیست.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 1
    خاتمی پاکترین نفر که توی سیاست ایران وجود دارد
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    2 0
    بر وطن فروش
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 0
    اف بر سیدمحمد خاتمی (رئیس جمهور اسبق) و بر اختاپوس های اقتصادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس