کد خبر 1177372
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
موسوی: کسی از پرداختی‌ها در استقلال خبر ندارد

مدافع استقلال تهران گفت: در آستانه پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر قرار داریم اما به آن صورت پرداختی به بازیکنان وجود نداشته و اصلاً کسی از پرداختی‌ها در استقلال خبر ندارد.

به گزارش مشرق، سیداحمد موسوی در پایان دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران که در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: در مسابقه امروز، نساجی بسته بازی کرد و معمولاً این تیم‌ها مقابل استقلال همین گونه ظاهر می‌شوند و در نتیجه کار سخت می‌شود.

وی افزود: مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند، راحت‌تر هستیم و خوب بازی می‌کنیم و نتیجه هم می‌گیریم و مشکل مقابل تیم‌هایی است که دفاع مطلق می‌کنند.

مدافع استقلال تهران در پاسخ به سوالی درباره مشکلات و مسائل مالی نیز گفت: به طور قطع مشکل وجود دارد ولی من تازه به استقلال آمدم و شاید جالب نباشد خیلی در این موارد صحبت کنم اما بازیکنان قدیمی تیم خیلی راحت‌تر می‌توانند در این مورد صحبت می‌کنند. صحبتی که قدیمی‌های تیم انجام می‌دهند درست بوده و حرف‌شان، حرف ما است.

موسوی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تا کنون چند درصد از قراردادهای بازیکنان پرداخت شده است اظهار داشت: کسی از پرداختی‌ها خبر ندارد ضمن آنکه به آن صورت هم پرداختی نداشتیم. در پایان نیم فصل مسابقات قرار داریم اما پرداختی وجود نداشته که درباره آن حرف بزنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس