کد خبر 1177254
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
علی اکبر کریمی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شاهد بهانه‌جویی‌ها و بهانه‌گیری‌های دولت در ارتباط با لایحه بودجه هستیم، گفت: بهترین راه در این وضعیت می‌تواند تصویب بودجه چند دوازدهم برای سال بعد باشد.

به گزارش مشرق؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس گفت: ما شاهد بهانه گیری و بهانه جویی دولت در روند بررسی لایحه بودجه در مجلس بوده و هستیم.

وی افزود: دولت ابتدا می‌گفت که ایراداتی در لایحه وجود دارد و در مجلس اصلاح شود و بعد به اصلاحات مجلس ایراد گرفت و به آن انتقاداتی را وارد کرد و پس از رد کلیات هم به جای اصلاح، عنوان می‌کند مجلس خود باید آن را اصلاح کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که بر اثر این مسائل هزینه‌های سنگینی به کشور تحمیل شود و نباید کاری کرد که کشور در مخمصه بیفتد.

کریمی خاطرنشان کرد: شاید بهترین راهکار تصویب بودجه چند دوازدهم باشد تا بعد لایحه به مجلس ارائه شود.

وی افزود: چنانچه کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس به تصویب می‌رسید در زمان اجرا هر شرایطی که پیش می‌آمد دولت مسئولیت را به گردن مجلس می‌انداخت و می‌گفت که این نتیجه مصوبه مجلس است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت به طور کل درصدد است که مشکلات را به گردن مجلس بیاندازد و مسئولیت و هزینه مشکلات موجود بر عهده مجلس باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم بهترین راهکار می تواند تصویب بودجه چند دوازدهم باشد البته دولت دو هفته فرصت دارد که لایحه بودجه را اصلاح کند اگر در این دو هفته این کار انجام شود که چه بهتر وگرنه مجلس باید بودجه چند دوازدهم را برای ماه‌های نخست سال آینده به تصویب برساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس