کد خبر 1177214
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
اظهارنظر جنجالی پیکه درباره قضاوت ها به نفع رئال مادرید

مدافع بارسلونا دوباره نسبت به قضاوت هایی که به نفع رئال مادرید می شود کنایه زد.

به گزارش مشرق و به نقل از بی ساکر، جرارد پیکه که به خاطر آسیب دیدگی شدید در دیدار برابر اتلتیکومادرید چند ماه از میادین دور بوده است به زودی فرصت بازی برای بارسلونا را پیدا خواهد کرد. مدافع اسپانیایی در مصاحبه با پست یونایتد این موضوع را تایید کرد و در میان موضوعات مختلف به قضاوت در اسپانیا و رئال مادرید کنایه زد. 

بازیکن بارسلونا گفت: روزی یک داور بازنشسته گفت ۸۵ درصد داوران مادریدی هستند. چگونه به نفع رئال مادرید سوت نخواهند زد؟ چطور ممکن است بیشتر به نفع یک تیم قضاوت نکنند؟ به حرفه ای بودن داوران احترام می گذارم و می دانم که تلاش می کنند تا بهتربن قضاوت را داشته باشند اما زمانی که یک لحظه مبهم فرا می رسد.‌.. لالیگای فصل قبل که با قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید شاهد متناقض ترین قضاوت ها بودم. 

بیشتر بخوانید:

بارسلونا بدون «مسی» توان بردن ندارد

پیکه تعداد زیادی پیراهن رئال مادرید دارد که پس از ال کلاسیکو از بازیکنان حریف هدیه گرفته است. او در این رابطه اظهار کرد: هرگز آن ها را بر تن نکرده ام. تنها تعویض پیراهن بودند. من در خانه ام پیراهن رئال مادرید را دارم. پیراهن کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، سرخیو راموس و خیلی دیگر از بازیکنان این تیم. 

مدافع آبی اناری ها در مورد وضعیت کنونی بارسلونا و اتفاق هایی که در این فصل رخ داد صحبت کرد. یکی از آن ها جدایی لوییس سوارس بود. او به خوسپ ماریا بارتومئو کنایه زد و گفت: باید از کسی این سوال را بپرسید که اجازه داد سوارس جدا شود. این اتفاق تقصیر من نبود. من کاری نکردم. 

پیکه درباره تصمیم گیری بازیکنان در برخی از لحظات فصل اظهار کرد: اگر گاهی ما دستور می دادیم به این خاطر بود که از ما می پرسیدند چون کسانی که باید تصمیم می گرفتند این کار را نمی کردند و آن را به ما می سپردند. بازیکن در اینجا حضور دارد تا فوتبال بازی کند. هر چقدر کمتر تصمیم بگیرد بهتر است. 

بازیکن اسپانیایی در پایان به قدرت فلورنتینو پرس (رییس رئال مادرید) اشاره کرد و گفت: سرخیو راموس و تمدید قراردادش یک مثال خوب برای نشان دادن قدرت یک رییس باشگاه است. پرس تصمیم گیرنده است و می خواهد به همین مسیر ادامه دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس