امارات حذف ویزا برای سفر اسرائیلی‌ ها را به حالت تعلیق درآورد

در مطلب زیر آثار منفی حضور گردشگران صهیونیستی در امارات را مورد بررسی قرار داده ایم.

 به گزارش مشرق، اصطلاح «اسرائیلی وقیح» به‌دلیل رفتارهای زشت و پست گردشگران صهیونیست در کشورهای مختلف جهان در اراضی‌اشغالی، رایج شده است و اخیرا صهیونیست‌ها دامن زدن به بسیاری از مشکلات در امارات مانند دزدی‌ها و رفتارهای ناشایست اخلاقی را به حدی رسانده‌اند که حتی باعث خجالت مقامات صهیونیستی شده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده تجارت فحشا در عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل/ به پایتخت روسپیگری جهان خوش آمدید! +عکس

تنها چندماه پس از امضای توافقنامه عادی‌سازی میان امارات و رژیم صهیونیستی، تصمیم گرفته شد که گردشگران از هر دو طرف اجازه بازدید بدون نیاز به اخذ روادید قبلی داشته باشند، اما امارات متحده عربی ناگهان تصمیم به لغو این تصمیم گرفت و اجازه ورود صهیونیست‌ها به کشور خود بدون روادید را تا اوایل ماه میلادی ژوئیه (تیر) به تعویق انداخت.

امارات می‌گوید دلیل این کار و لغو معافیت صهیونیست‌ها از اخذ ویزای ورود به ابوظبی به‌دلیل گسترش ویروس کرونا در این کشور و در خود اراضی اشغالی است، اما این تصمیم با توجه به نارضایتی شدید در امارات به‌دنبال رفتارهای گردشگران صهیونیست است که از زمان اعلام عادی‌سازی روابط به ابوظبی آمده‌اند و این اقدام زمینه را برای گمانه‌زنی‌های بیشتر درباره علت تصمیم‌گیری امارات ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جایزه اسرائیل به توریست‌ها برای کشتن فلسطینیان در بازی

براساس گزارش‌های آماری صهیونیست‌ها، از نیمه سپتامبر تاکنون حدود ۶۶‌هزار گردشگر صهیونیست از پیشنهادهای ویژه پروازها و هتل‌های دبی استفاده و به امارات سفر کردند و با ورود نخستین گروه از گردشگران هتلداران خیلی زود اصطلاح گردشگران وقیح را از نزدیک درک کردند.

رفتار گردشگران صهیونیست در سایر کشورهای عربی و حتی اروپایی به‌گونه‌ای بوده است که کشور مصر، دومین کشوری بود که با رژیم صهیونیستی صلح کرد، ورود گردشگران صهیونیست را ممنوع کرده است و در سایر کشورها هنگام خروج صهیونیست‌ها از هتل، از آنان به علت دزدی‌های فراوان‌شان به دقت بازرسی می‌شوند.

پشیمانی امارات از لغو صدور روادید برای صهیونیست‌ها

گفته می‌شود با جست‌وجوی اصطلاح «اسرائیلی وقیح» به عبری صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود که تصاویر واقعی و خلاف آنچه خود صهیونیست‌ها مدعی هستند، به اشتراک گذاشته‌اند. حتی وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی برگه‌ای به صهیونیست‌هایی که قصد سفر به دبی داشتند، داده و در آن درخواست کرده است از چه رفتارهایی پرهیز کنند. «راوی اولیئل» نیز در مقاله‌ای با عنوان «ساکنان دبی! اسرائیلی‌های وقیح در راهند» منتشر کرد و نوشت که خود به‌عنوان یک «یهودی» احساس مثبتی درباره سفر صهیونیست‌ها به دبی ندارد و اماراتی‌ها به‌زودی آنان را خواهند شناخت. طولی نکشید که ویدیویی از دزدی صهیونیست‌ها از هتل‌ها در دبی و سلفی گرفتن در جوار مراکز دولتی و مهم در فضای مجازی منتشر شد. بازتاب این ویدیو در امارات به حدی بود که «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که در بیشتر موارد صهیونیست‌ها نمی‌دانند که چگونه رفتار کند. وزیر گردشگری نیز اعلام کرد که کمپینی گسترده ویژه آموزش گردشگران برای رفتار در کشوری اسلامی آماده کرده است.

دزدی گردشگران اسرائیلی از هتل‌های دبی

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» نیز در گزارشی امارات را به مک دونالد تشبیه کرد و به دله دزدی و خسارت‌هایی که صهیونیست‌ها به صنعت گردشگری امارات وارد کردند، پرداخت و اعلام کرد که اماراتی‌ها به‌زودی دست به اعتراضی انفجاری در این خصوص خواهند زد. پایگاه اینترنتی یدیعوت آحارانوت به نقل از یک تاجر صهیونیستی ساکن شمال فلسطین اشغالی نوشت: من سال‌هاست که به امارات متحده عربی سفر می‌کنم و در آنجا به کارهای تجاری‌ام می‌پردازم، ماه گذشته هم سفری به آنجا داشته و به همان هتل معمول که اقامت می‌کردم رفتم. با کمال وحشت و تعجب دیدم که چمدان تمامی اسرائیلی‌ها در حین خروج از هتل توسط کارمندان هتل بازرسی می‌شود. کارمندان هتل به‌دنبال اشیای مسروقه از اتاق‌ها می‌گشتند و آن را در آنجا می‌یافتند، من به چشم خود دیدم که از داخل چمدان‌های آن‌ها حوله و قهوه جوش خارج شد. آنچه را که قبلا اسرائیلی‌ها در ترکیه انجام می‌دادند اکنون در د بی هم تکرار می‌کنند.

این تاجر اسرائیلی به این رسانه عبری زبان گفت: از چمدان یکی دیگر از گردشگران صهیونیستی لامپی که نورش عوض می‌شود و قیمت چندانی هم در اسرائیل ندارد، خارج کردند. مدیر یکی از هتل‌های دبی نیز در این رابطه به «یانت» گفت: ما میزبان صدها گردشگر از تمامی نقاط جهان هستیم، اما از مدتی پیش و همزمان با آغاز میزبانی از گردشگران اسرائیلی شاهد آن هستیم که آن‌ها هرچه را که دم دست‌شان می‌رسد را در چمدان‌های خود قرار می‌دهند، از کیسه‌های چای و قهوه‌ساز گرفته تا حوله، آن‌ها حتی لامپ اتاق‌ها را هم باز کرده و در چمدان خود قرار می‌دهند. مدیر هتل در این باره به نمونه‌ای از این موارد اشاره کرد و گفت: در حین چک کردن اتاق یک خانواده چهار نفره اسرائیلی متوجه اختفای اشیایی از اتاق شدیم، این مسأله را به مسوول گروه گردشگر در میان گذاشتیم، اما مهمانان شروع به فریاد زدن و فحاشی کردند، ولی بعد از بازرسی از چمدان‌های‌شان از داخل آن انبر برداشتن یخ، چوب لباسی و حوله خارج شد، به آن‌ها گفتیم این‌ها متعلق به هتل است اگر شما اعتقاد دیگری دارید با پلیس تماس بگیریم که آن‌ها به پس دادن آن رضایت دادند.

یانت در بخش دیگری از گزارش خود تاکید می‌کند، انتشار ویدیویی در شبکه مجازی نشان می‌دهد که اسرائیلی‌ها حوله صورت، حوله حمام، واکس کفش، قهوه جوش، چوب لباسی و حتی اتو را از داخل اتاق‌های هتل‌های دبی به سرقت برده‌اند. یادآوری می‌شود روزنامه یدیعوت آحارانوت چند روز پیش نیز در گزارشی ۶ صفحه‌ای به بی‌بند وباری، فساد و فحشای صهیونیست‌ها در دبی پرداخته بود.

منبع: صبح نو

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    23 4
    خب شما از اینا چه توقعی داری.؟
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    9 1
    ذاتشان همینه. تغییرش نمیشه داد
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    9 1
    برادران مسلمان در امارات دوتا از اونها را به درک واصل کنید بقیه فرار میکنند وپشت سر شون را هم نگاه نمی کنند ،اگر میترسید ما اینکار را براتون انجام میدهیم!
    • مجتبی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      4 0
      احتمالا داعشی هستی
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      5 0
      وقتی مردمی نسبت به فرهنگ ودیانت خودبی تفاوت می شوند وبا دشمنان انسانیت طرح دوستی می ریزند باید چنین بلایی سرشان بیاید
    • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      درودبرشماونظرحکیمانه تون
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    11 1
    ذلت عربی
  • اهورا IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    7 27
    من که باور نمیکنم ولی بقیه رو نمیدونم
    • ۳۷۰۳۸ IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      9 0
      البته باورش کمی خسته اما این یک عادت محدود به افرادی خواص نیست بلکه این یک اعتقاد و یکی از آموز در یهودیت است و این افراد برای کارشون فتوای دینی دارند
    • رسول IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      5 0
      ی سری برو امارات بپرس کاری نداره
  • Hoomat IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    1 18
    دروغ
  • خسرو JP ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    6 1
    یهودیها هیچ گاه درطول تاریخ از این بهتر عمل نکرده اند ،برای همین رفتارهای بی بند وبارشان بود که پیامبر اسلام آنان را از مدینه اخراج کرد
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    6 1
    خوب به سرتان آوردند صهیونیستهای وحشی یدیختها روز خوشتان چند وقت دیگه بلائی که سر مردم فلسطین اوردن سر شما هم میارن میگن اما ات سرزمین موعود ماست بدبختیهای بیچاره شما اهم مثل مردم فلسطین آواره میکنن حالا بردید سازش کنید
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    5 0
    امارات فلسطین دوم میشود
  • توحید IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    4 0
    این صهیونیستها کشوری به نام فلسطین رو غصب کردن اون موقع انتظار داری به حوله حموم و سنگ توالت رحم کنن
  • سید IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    2 0
    سلام عربها اگر غیرت داشتن با دشمن خونی مراوده نداشتند البته لیاقتشان بیشتر از این نیست
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    خلایق هرچه لایق سران بعضی کشورکهای عربی برای روابط با صهیونیسها ازهم سبقت می گرفتند بایدبدتر این هم ببینند حقشان است (غصب سرزمین،جنگ وخونریزی ،غارت ،تجاوز وفحشاو...)ذات صحیونیسم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس