کد خبر 1176759
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
پیام خانواده میناوند بعد از درگذشت انصاریان: داغ دلمان تازه شد

مدیرعامل بهشت زهرا گفت: برابر آخرین هماهنگی های به عمل آمده با خانواده مرحوم علی انصاریان، پیکر این پیشکسوت فوتبال کشورمان در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرای تهران آرام خواهد گرفت.

به گزارش مشرق؛ سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) ضمن تسلیت به خانواده مرحوم انصاریان و جامعه ورزش و هنر کشور گفت: برابر آخرین هماهنگی های بعمل آمده با  خانواده علی انصاریان پیکر نامبرده در آغوش پدرش در قطعه شماره 222 بهشت زهرا تهران آرام خواهد گرفت.

وی افزود: به درخواست جامعه ورزشی کشور، پیشکسوتان و دلسوزان و همچنین توصیه خانواده مرحوم انصاریان و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی  و حفظ جان و سلامت شهروندان از شرکت در تشییع جنازه و حضور در بهشت زهرا جدا خودداری کنید.

وی تصریح کرد: تنها خواسته خواهر و برادر و داماد آن عزیز از دست رفته آن است که در جهت حفظ سلامتی شهروندان که خواسته و دغدغه علی عزیز بود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور در مراسم تدفین خودداری کنند.

مراسم تدفین با حضور خانواده و جمعی از قهرمانان و وزرشکاران به صورت محدود انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    2 0
    آدرس میدی بعدمیگی نیاین؟! قطعا عده ای گوش نمیکنن وبعد خدای ناکرده داغ رودل عزیزانشون میزارن
  • ارمیتا ۱۳ ساله تهران IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    من که رفتم و اصلا توجهی هم نکردم به قول همین دوست عزیزمون که گفتن ادرس میدید میگید نیایم راست میگه تشیع کم کسی نبوده واسه خودش؟؟آقا اصلا شما عقل دارید؟؟ باورم نمیشه؟ ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس