گرامی مقدم

سخنگوی حزب اصلاح‌طلب اعتماد ملی گفت: دوره فشار آوردن یک جناح سیاسی یا یک شخصیت بر دیگر احزاب با این هدف که نامزد اصلی کناره‌گیری کنند؛ گذشته است و زیر بار این فشار نخواهیم رفت!

به گزارش مشرق، اسماعیل گرامی سخنگوی حزب اعتماد ملی در سومین نشست از سلسله جلسات انتخاباتی "جمهور" اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با تشریح وضعیت سیاسی اصلاح‌طلبان گفت: به همه همفکران خودم در جبهه اصلاحات اعلام می‌کنم که ما به‌عنوان حزب اعتماد ملی، ضمن این‌که کاندید حزبی خواهیم داشت، مقید و متعهد به اجماع سازی هستیم و این خط قرمز ماست.

گرامی مقدم در پاسخ به این سؤال که گمانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه علی لاریجانی به‌عنوان نماینده حزب اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ معرفی شود و آیا حزب شما از ایشان حمایت کند؟ اظهار داشت: حتماً در انتخابات ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان بر روی نامزدی که اصلاح‌طلب باشد، اجماع خواهند کرد، سخنگوی اعتماد ملی با کنایه به رابطه اصلاح‌طلبان با دولت روحانی گفت: اگر حزب اصلاح‌طلبی از یک نامزد غیر اصلاح‌طلب حمایت کند باید مسئولیت آن هم بپذیرد و پاسخگو باشد. گرامی مقدم ادامه داد: اصلاح‌طلبان در دوره قبل مجلس بر هویت اصلاح‌طلبی خود پافشاری کردند و باتجربه تلخ حمایت از آقای روحانی به این نتیجه رسیده‌اند که منطقی است از کاندیدای اصلاح‌طلبی حمایت کنند که پاسخگوی آنان باشد.

سخنگوی حزب اصلاح‌طلب اعتماد ملی در پاسخ به سؤالی پیرامون فشارهای محافل خاص بر احزاب عضو نهاد اجماع ساز با تأیید این موضوع گفت: دوره فشار آوردن یک جناح سیاسی یا یک شخصیت بر دیگر احزاب با این هدف که نامزد اصلی کناره‌گیری کنند؛ گذشته است و زیر بار این فشار نخواهیم رفت!

گرامی مقدم ادامه داد: از نامزدهای دیگری که رأی چندانی هم ندارند حمایت کنند گذشته است و تجربه سال ۸۴ تکرار نخواهد شد و اصلاح‌طلبان در یک‌روند منطقی و مسئولیت پذیرانه بر سر یک نامزد ائتلاف خواهند کرد.

به نظر می‌رسد این اظهارنظر گرامی مقدم را باید در این چارچوب تحلیل کنیم که فشار حزب اتحاد ملت و خاتمی روی احزاب اصلاح‌طلب به‌جایی رسیده است که اصلاح‌طلبان از خاتمی به‌عنوان پدرخوانده و یا دیکتاتور نام‌برده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حجت IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    6 0
    اصلاح طلب و دیکتاتور چه شود؟
  • حجت IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    3 0
    ماهیت اصلاحطلبها دیکتاتوری است
  • حجت IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    3 0
    ماهیت اصلاحطلبها دیکتاتوری است
  • سید IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    3 0
    داستان گاری در سربالایی و زور دندان هایشان!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس