کد خبر 1176497
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
بودجه ۱۴۰۰ از ۱۴ بهمن در صحن مجلس بررسی می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهوری می گوید لایحه بودجه باید برای بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس ارجاع شود.

به گزارش مشرق، حسینعلی امیری معاون ارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره رد کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس گفت: لایحه بودجه باید به کمیسیون تلفیق برگردد نه دولت.

بیشتر بخوانید:

توضیحات «قالیباف» درباره رای گیری کلیات بودجه سال ۱۴۰۰

وی افزود: دولت در موعد مقرر لایحه  بودجه ۱۴۰۰ را به مجلس داد اما در کمیسیون تلفیق تغییرات اساسی پیدا کرد و آنچه به صحن آمد مصوبات کمیسیون تلفیق بود نه لایحه دولت.

وی ادامه داد: جایی که کمیسیون تلفیق و مجلس هر دو رد کنند، باید به دولت برگردد اما در جایی که کمیسیون تلفیق کلیات بودجه را تایید کرده و در صحن رای نیاورده آیین نامه سکوت کرده اما در سال ۹۸ همین موضوع اتفاق افتاد و آقای لاریجانی از رویه مقررات برنامه استفاده کرد و موضوع را به کمیسیون تلفیق دادند.

به گزارش مشرق، روز گذشته نمایندگان مجلس با ۹۹ رای موافق، ۱۴۸ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع، به کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ رای منفی دادند بر اساس آیین نامه مجلس پس از رای منفی نمایندگان به کلیات لایحه بودجه، این لایحه باید برای بررسی مجدد به دولت ارجاع شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارمند IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    1 0
    نمایندگان مجلس برای طرح بازنشستگی پیش ازموعدکارمندان دوات ازمحل ردبف بودجه برای اشتغال جوانان درلایحه ،بودجه تخصیص نمایندتااین طرح ازبلاتکلبفی واماواگرخارج شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس