کد خبر 1176155
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
فنونی‌زاده: پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند/ در دقیقه ۹۳ باید برای گل پنجم شادی کنیم!

مدافع پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مسابقات گذشته زیبا بازی نکرده و باید اینقدر باصلابت بازی کند که در دقیقه ۹۳ گل پنجم را به ثمر برساند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در مورد شرایط سرخپوشان پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: در هفته‌های گذشته و بعد از دربی نمایش  زیبایی از پرسپولیس شاهد نبوده‌ایم. با این حال در بازی مقابل ماشین‌سازی سرخپوشان در نیمه اول مقداری بهتر از گذشته بازی کردند و به گل هم رسیدند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: گل‌محمدی ترکیب بهتری را به زمین فرستاده بود و نسبت به بازی با آلومینیوم تیم چیدمان خوبی داشت.  کار خوبی که در استفاده از بازیکنان صورت گرفته بود این بود که کمال کامیابی نیا یک خط عقب آمد و در کنار سیدجلال حسینی بازی می‌کرد. حضور حسینی مزید بر علت شد تا خط دفاعی نمایش بهتری نسبت به دیدار قبل داشته باشد. 

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ این روزهای پرسپولیسحل شد

وی افزود: کامیابی‌نیا در مرکز خط دفاعی خیلی با جسارت بازی کرد و وظایفش را به نحو احسن انجام داد. او در پست جدیدش هم توانست با پاس‌های خوب بازیکنان را صاحب موقعیت کند. امیدوارم مصدومیت کنعانی‌زادگان هر چه‌ زودتر برطرف شود تا خط دفاعی پرسپولیس با نفرات کامل به میدان برود و دست کادرفنی هم باز باشد.  

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازی زیبایی از ماشین‌سازی شاهد بودیم. این تیم در اکثر مسابقاتش بویژه مقابل تیم‌های بزرگ بازی‌ خوبی به نمایش گذاشته ولی به دلیل اینکه با بازیکنان کمی در حملات شرکت می‌کنند نمی‌توانند در گلزنی موفق باشند. قطعا جایگاه ماشین سازی قعر جدول نیست.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هدر دادن موقعیت‌های گلزنی مهاجمان پرسپولیس عنوان کرد: مهدی عبدی بازیکن بسیار خوبی است که از تیم‌های پایه به بزرگسالان پرسپولیس آمده است. عبدی باید با تمرکز و دقت بیشتری بازی کند تا روند گلزنی‌اش ادامه داشته باشد. دست کادرفنی کمی خالی است و بازیکنان تحت فشار هستند، قطعا با پایان محرومیت آل‌کثیر و اضافه شدن چند بازیکن در نیم‌فصل شرایط تیم در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد و بازی‌های زیباتری از پرسپولیس شاهد خواهیم بود. پرسپولیس اینقدر باید باصلابت بازی کند که در دقیقه 93، برای به ثمر رساندن گل پنجم شادی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس