کد خبر 1176012
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
وضعیت ۴ تست دوپینگ در شهرآورد پایتخت/ علت تاخیر در اعلام نتیجه نمونه دوپینگ میلیچ

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در مورد نمونه دوپینگ چهار بازیکن استقلال و پرسپولیس در شهرآورد پایتخت و نیز علت تاخیر در اعلام نتیجه تست دوپینگ هرویه میلیچ، توضیح داد.

به گزارش مشرق، پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در نودوچهارمین شهرآورد پایتخت که با تساوی به پایان رسید، چهار بازیکن از دو تیم تست دوپینگ دادند. از تیم استقلال که میزبان بود؛ مهدی مهدی‌پور و محمدحسین مرادمند و از تیم پرسپولیس سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان برای تست دوپینگ فراخوانده شدند.

در همین رابطه فرزاد شارکی اعلام کرد: نتایج تست این چهار بازیکن هنوز به دست نادو نرسیده است.

وی همچنین در مورد تاخیر در اعلام نتیجه تست دوپینگ هرویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلال تهران، اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا، حدود دو هفته نمونه فریز می شود و بعد از آن هم چهار تا شش هفته زمان می‌برد که آنالیز انجام شود، علاوه بر این به دلیل ژانویه هم ۲۵ روز تعطیل بوده است و امیدواریم زودتر نتیجه تست به دست نادو برسد.

گفتنی است چهارشنبه پنجم آذر سال ۱۳۹۹ و در دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی تبریز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از هرویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلالی ها تست دوپینگ گرفته شده و نمونه مربوطه به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهنام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 0
    این که دوپینگی هستش همه می دونن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس