کد خبر 1175686
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام مرزوبوم  روایت سردار حسن رستگارپناه از ماجرای تصویر امام روی عمارت عالی قاپو را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

 خاطره دیگری از قبل پیروزی انقلاب، تعریف کنم. عکس های حضرت امام که مربوط به سال ۱۳۴۲ و سال های قبل از آن بود، کیفیت مناسبی نداشت. یکی از بستگان و چند نفر از دوستانم به نجف رفتند و با هماهنگی سیداحمد آقا خمینی چند عکس از امام گرفتند؛ یک عکس در حالت ایستاده و چهار عکس در حالت نشسته.

 آن عکس ایستاده حضرت امام که خیلی شیک و بزرگ است، یکی از همین عکس هاست. حلقه فیلم عکس ها را داخل فلاسک چای جاسازی کرده و به منزل ما در اصفهان آورده بودند، ما دستگاه تکثیر عکس خریدیم و شروع به چاپ و تکثیر عکس ها کردیم.

 اولین بار، عکس ها را به بچه های دانشگاه تهران، بعد در قم به تشکیلاتی که با آنها مرتبط بودیم و سپس در شهر یزد تحویل دادیم؛ یعنی در سه استان عکس ها را پخش کردیم، اولین بار بود که عکس های جدید حضرت امام، در سطح کشور چاپ و تکثیر می شد. بعد از آن، دیگر به سرعت همه جا پخش شد.

 یک طراح عکس در زیرزمین منزل ما از روی عکس امام یک عکس هشت در چهار متر کشید و ما آن را در یکی از مراسم های اصفهان، جلوی عمارت عالی قاپو آویزان کردیم. آن عکس الآن موجود است. آن صحنه، شور و هیجانی در جمعیت حاضر در میدان ایجاد کرد. این جریان مربوط به اواسط سال ۵۷ است

وقتی که تصویری جدید از امام منتشر شد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس