کد خبر 1174716
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای درباره عملکرد دولت روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای روحانی اخیرا گفت : "در این سه سال هیچ شبی نبوده که با خیال آسوده سر بر بالین بگذارم. در این سه سال احساس مسئولیت دوره جنگ تحمیلی را داشتم. مردم برای تامین مایحتاج خود دچار رنج هستند و اجناس از قیمت تعادلی خارج شده است".

البته او پارسال، بعد از بلوای گران کردن ناگهانی بنزین و پیامدهای تلخ آن، با خونسردی گفت "خود من هم صبح جمعه از سهمیه بندی و گران شدن بنزین باخبر شدم"! پس از آن هم بارها از وضعیت گل و بلبلی اقتصاد حرف زد که حتی صدای اعتراض حامیانش را هم درآورد.

اما نکته مهم تر و تلخ تر، این پرسش است که آیا او به اعتراف خودش، در چهار سال قبل از این سه سال، آسوده خفته  و خیال می کرده نه دشمنی هست و نه جنگی جریان دارد؟!

یعنی زمانی که دولت اوباما به موازات مذاکرات، تهدید و ترور و جنگ را تا پشت مرزهای ایران می آورد، یا پس از برجام که در حال خدعه برای تنگ تر کردن حلقه های محاصره و تحریم (ویزا، آیسا، سیسادا و...) بود، آقای روحانی خیالش تخت بود که دشمنی ها و نیرنگ ها تمام شده و راحت می خوابید؟!

به عبارت دیگر، حالا که دولت آمریکا عوض شده، به صرف رفتن ترامپ، خیال آقای روحانی آسوده شده و قرار است او و برخی دولتمردان دوباره سیاست و مدیریت را در مقابل دشمنی که دستکش مخملین روی دست چدنی پوشیده، با خوابزدگی برگزار کنند؟!

یعنی از یاد برده اند که تحریم های فلج کننده و بخش مهمی از تحریم های پسا برجامی، سوغات دموکرات ها بود و همین ها فتنه و آشوب سال ۸۸ را تدارک کردند؟ آیا فراموش کرده اند که اوباما گفت "تحریم های دوره بوش، سمبلیک بود و سخت ترین تحریم ها علیه ایران را من به اجرا گذاشتم"؟!

آیا ترور دانشمندان هسته ای و خرابکاری سایبری علیه تاسیسات نطنز و جنگ افروزی در سوریه و عراق و لیبی (و حمایت از جنایات اسرائیل در لبنان و غزه) را فراموش کرده اند؛ یا اصرار دارند دولت بایدن را به سیاق دولت اوباما بیارایند؟

یاد و نام شهید سلیمانی الی الابد زنده باد که هشدار داد "در خط مقدم جنگ با دشمن، نباید دو صدا بلند شود و کسانی بگویند دشمن نیست، دوست است. اگر صاحب‌ منصبانی آدرس غلط دادند و در جامعه دو صدایی دشمن درست کردند، مرتکب خیانت شده‌ اند. کوچه دادن به دشمن، بدترین نوع خیانت است. ترویج فهم غلط از دشمن، حساسیت جامعه را از بین بردن و در درون آن تفرقه درست کردن، خیانت است".

به تعبیر امیر مومنان (ع) "مرد جنگی بیدار است و هر کس بخوابد، دشمن به خواب نمی رود و چشم از او بر نمی دارد".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    .... آسوده بخواب زیرا که ما بیداریم!!
  • امید IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    7 0
    بخوابه و خواب به خواب بره.
  • امید IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    بخوابه و خواب به خواب بره.
  • شیرازی IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 0
    اگر او سه سال شبها نخوابیده ما هفت سال است که نه شب خواب داریم ونه روز آسایش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس