کد خبر 1174553
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
پرسپولیس به مسیر موفقیت برمی‌گردد/ قضاوت درباره قهرمانی زود است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قضاوت درباره قهرمانی لیگ برتر از الان زود است، تاکید کرد پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل محمدی می‌تواند به مسیر موفقیت بازگردد.

به گزارش مشرق، حسین کلانی درباره اولین شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر فصل جاری گفت: من در داخل تیم نیستم تا از تصمیمات فنی سرمربی تیم مطلع شوم. فقط در حدی می دانم که برخی بازیکنان کلیدی تیم دچار مصدومیت شده بودند و کادر فنی چاره‌ای جز تغییر در ترکیب نداشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: زیبایی بازی فوتبال روی همین موضوع است که نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد. نماینده اراک تازه به لیگ برتر آمد اما نشان داد می‌تواند حریف سرسختی برای مدعیان باشد. آنها فینالیست آسیا را شکست دادند و این موضوع نشان می‌دهد که انگیزه و توان بازیکنان و مربیان آنها بسیار بالا بوده است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به دنبال صعود با ماشین تبریزی/ تلاش سپاهان و صنعت برای گرفتن جایگاه استقلال

کلانی افزود: نباید به خاطر یک باخت نظرات غیر کارشناسی داد. قطعاً آقای گل محمدی به خوبی درک می‌کند که حضور در پرسپولیس شرایط ویژه خودش را دارد و هر شکستی می‌تواند برای او همراه با انتقاد باشد. اینها هم جزئی از دنیای فوتبال است.

وی درباره امتیازاتی که این تیم در یک سوم ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر که نسبت به مدت مشابه در سال‌های قهرمانی خود پایین‌تر است تصریح کرد: پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا شرایط متفاوتی را در ابتدای فصل داشت. قطعاً می‌تواند در ادامه رشد خوبی داشته باشد و بالای جدول بیاید. قضاوت درباره قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر این فصل زود است و باید به تیم‌ها فرصت خودنمایی بیشتری داد. یحیی گل محمدی که نشان داده است مربی باشخصیت و حرفه‌ای است به مسیر موفقیت بر می‌گردد.

پرسپولیس به مسیر موفقیت برمی‌گردد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    زنده باد آقای کلانی ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس