کد خبر 1174408
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
رقیب پرسپولیس و یک طلسم ۱۶۳ روزه؛ امیدِ ماشین به یک قانون ریاضی

ماشین‌سازی بعد از پیروزی در هفته سی‌ام لیگ نوزدهم دیگر هیچ بردی را در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه نکرده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا(شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم در این دیدار نیاز به گرفتن امتیاز دارند؛ با این تفاوت که پرسپولیس فقط سه امتیاز را می‌خواهد و شاید ماشین‌سازی به یک امتیاز هم قانع باشد.

حریف تیم یحیی گل‌محمدی شرایط عجیبی را دارد. ماشین‌سازی در این فصل و با احتساب پیروزی ذوب‌آهن در برابر نساجی، تنها تیمی است که در لیگ بیستم بردی نداشته است. سبزقبایان تبریزی تا به اینجای کار چهار تساوی و هشت شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

آخرین پیروزی تیم ماشین‌سازی در لیگ برتر به فصل قبل برمی‌گردد. آنها ۱۶۳ روز قبل موفق شدند در هفته سی‌ام و پایانی لیگ نوزدهم با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود صنعت نفت آبادان بگذرند و در لیگ بمانند. البته که برای رسیدن به آخرین پیروزی خارج از خانه ماشین باید به هفته بیست و پنجم لیگ نوزدهم برگردیم که این تیم توانست با نتیجه ۲ بر یک در اصفهان از سد ذوب‌آهن بگذرد.

شاگردان سعید اخباری در هفت هفته اخیر فرمول جالبی در نتیجه‌گیری داشته‌اند. باخت، مساوی، باخت، مساوی، باخت، مساوی، باخت و حالا طبق این قاعده ریاضی باید منتظر یک امتیاز مهم برای این تیم باشیم اما آیا تیم سرخپوش تهرانی چنین اجازه‌ای را خواهد داد یا خیر. ۲ تساوی و چهار باخت، ماحصل کار ماشین‌سازی در بازی‌های خارج از خانه بوده است و باید دید در هفتمین بازی چه اتفاقی رخ می‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس