کد خبر 1174394
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
قربانی: مقدماتی چیده شد تا گل‌گهر از بحران خارج شود/ یکسری کفتار صفت به دنبال جایگاه ما هستند

مربی سایپا می‌گوید طی هفته گذشته اتفاقاتی پشت هم چیده شد تا گل‌گهر مقابل تیمش پیروز شود.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی، مربی سایپا پس از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم. از بحران درآمدن تمام تیم‌های متول را به کسانی که نقش داشتند، تبریک می‌گویم. خواهشا دم از پاکی نزنید. من فنی صحبت می‌کنم. مربی گل‌گهر استاد بنده است و احترامش واجب است اما کجای دنیا ۳۰، ۴۰ دقیقه به یک مربی تریبون داده می‌شود و او تمام اشتباهات داوری چند سال اخیر را می‌گوید و در آخر از فدراسیون می‌خواهد که چند اسم را به عنوان داور بازی‌های تیمش نگذارند؟ من برای کسانی که جرات ندارند و در فوتبال حضور دارند، متاسفم.

بیشتر بخوانید:

گل گهر و قلعه نویی از بحران خارج شدند

او افزود: امثال پیروز قربانی باید رئیس فدراسیون شوند تا فوتبال پاک شود. باخت سایپا را به کسانی که یک هفته زحمت کشیدند تبریک می‌گویم. به مربیان کفتار صفتی که خانه نشسته‌اند و بعد از بازی با استقلال به اعضای هیات مدیره ما پیامک می‌دهند که اگر بیایند، بردها ادامه پیدا می‌کند، تبریک می‌گویم. دفعه بعد اسم آن‌ها را می‌آورم. به خدا قسم که هیچ کاری برای فوتبال ایران نکردید و الان که در خانه نشسته‌اید، بهترین کمک و اتفاق برای فوتبال ایران است. به جان بچه‌ام دفعه بعد اسم آن‌ها را می‌آورم. نه به کمیته انضباطی و نه اخلاق می‌روم. محرومم کنید ولی دم از فوتبال پاک نزنید. دست اندر کاران فوتبال ما طرفدار تیم‌های متمول و پول‌دار هستند. هرکاری دوست دارید بکنید ولی تا من هستم سعی می‌کنم فوتبال پاک شود.

مربی سایپا ادامه داد: نتیجه گرفتن در این فوتبال برای یک سری تیم‌های ویژه شده است. اگر کسی بخواهد نتیجه بگیرد، به روش‌های مختلف تخریب می‌شود و برای مثال متهم به جادوگری می‌شود. برای این که فوتبال ایران پاک شود، همه کار می‌کنم. مقدمات چیده شد تا گل‌گهر در این بازی پیروز شود. مهاجم ما وسط زمین روی یک خطای معمولی کارت زرد می‌گیرد و توجیه داور این است سه خطای متوالی کرده است. این را به ما که ۲۰ سال در این فوتبال هستیم نگویید و ما را چیزی فرض نکنید. همه دست به دست هم دادند تا تیم‌های متمول از بحران دربیایند ولی در نهایت حکومت به صالحان می‌رسد.

قربانی گفت: من از حق ابراهیم صادقی دفاع می‌کنم. او تا قبل از بازی با ذوب‌آهن از طرف باشگاه تحت فشار بود. ما حمایتی از باشگاه ندیدیم. حمایت موقعی است که تیم نتیجه نمی‌گیرد. اصلا برایم مهم نیست که بخواهند از من ناراحت شوند و بخواهند من را اخراج کنند.

او در پایان بیان کرد: من اسم هیچکس را نمی‌آورم ولی فوتبال ما پاک نیست. آدم‌هایی که در این فوتبال هستند به دلیل ضعف‌هایی که دارند باعث می‌شوند فوتبال‌مان پاک نباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    2 2
    بی ادب بی نزاکت چرا هوچی گری و فرافکنی میکنی قربانی توهم توطئه داری
  • رضا IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    2 0
    آقای قربانی یک کمی جنبه داشته باش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس