شمار مبتلایان به کرونا در نوار غزه به مرز ۵۱ هزار نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در نوارغزه در سایه تداوم محاصره ظالمانه این منطقه توسط رژیم صهیونیستی بار دیگر افزایش پیدا کرد و به مرز ۵۱ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، شمار مبتلایان به کرونا در نوارغزه بار دیگر افزایش پیدا کرده است. این درحالی است که رژیم صهیونیستی همچنان به محاصره غزه ادامه می‌دهد و قصد ندارد آن را لغو کند.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۵ فلسطینی دیگر نیز در نوارغزه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و سه نفر هم در این منطقه بر اثر ابتلاء به کووید ۱۹ جان باختند. بدین ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در غزه به ۵۰ هزار و ۹۹۰ نفر رسیده است.

پیشتر اعلام شده بود که مقامات رژیم صهیونیستی صدور مجوز برای ورود هرگونه واکسن کرونا به نوار غزه را مشروط به آزادی اسرای خود در این منطقه کرده‌اند. در این میان، خانواده‌های اسرای صهیونیست نیز تأکید دارند که پیش از آزادی اسرای‌شان، واکسنی به نوار غزه وارد نشود.

اخیراً گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در این زمینه، نسبت به پیامدهای وخیم ممانعت از ورود دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیازِ نوار غزه برای مقابله با کرونا به رژیم صهیونیستی به شدت هشدار دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 6
    لعنت بر اسرائیل. ان شاء الله واکسن ایرانی به دستشون میرسونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس