درشت‌گویی مقامات صهیونیست، صدای رهبر اپوزیسیون کنست را هم درآورد - کراپ‌شده

رهبر احزاب اپوزیسیون در پارلمان رژیم صهیونیستی با انتقاد از گزافه‌گویی‌های اخیر برخی مقامات این رژیم درباره مسائل منطقه‌ای، هشدار داد که با این اظهارات واشنگتن را عصبانی نکنند.

به گزارش مشرق،«یائیر لاپید» رئیس حزب یش‌عتید و رهبر احزاب اپوزیسیون در پارلمان رژیم صهیونیستی گفت باید از اظهاراتی که دولت جدید آمریکا را خشمگین می‌کند، پرهیز شود.

لاپید طی اظهاراتی در کنفرانس سالیانه اندیشکده مطالعات داخلی رژیم صهیونیستی با انتقادات از اقدامات مسئولان این رژیم در ناراضی کردن دولت «باراک اوباما»، تصریح کرد: «اظهاراتی که دولت جدید آمریکا را خشمگین می‌کند، راهی به میز [مذاکره] نخواهد داشت».

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع»، وی در ادامه افزود: «ما جایگاه خود در میز [مذاکره] را در نتیجه تقابل غیرضروری با دولت دموکرات پیشین آمریکا از دست دادیم که این یک اشتباه بود».

این سیاستمدار صهیونیست در واکنش به تعلیق موقت قرارداد فروش تسلیحات آمریکایی به امارات عربی متحده از جمله جنگنده‌های اف-۳۵ نیز گفت: «اسرائیل خواستار این قرارداد نبود اما آن را به عنوان بخشی از توافق‌های آبراهام پذیرفت».

شامگاه سه‌شنبه بود که «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، با تکرار ادعاهای بی‌اساس و تهدیدات پوشالی علیه ایران، مدعی شد: «اگر توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ احیا شود، ایران نهایتاً قادر به حرکت به سوی دستیابی به بمب هسته‌ای خواهد بود، زیرا محدویت‌هایی که مانع از آن شود در این توافق لحاظ نشده‌اند».

«عاموس یادلین» فرمانده پیشین رکن اطلاعاتی ارتش اسرائیل نیز در واکنش به این اظهارات کوخاوی ضمن تاکید بر لزوم ارتباط تل‌آویو با واشنگتن درخصوص نحوه مقابله با ایران، به آمریکا پیشنهاد کرد توافق موقتی با ایران جهت حفظ تحریم‌ها و سپس اصلاح بندهای برجام حاصل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس