کد خبر 1174324
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
حاشیه بازی نساجی و ذوب‌آهن| جنجال رحمان رضایی در قائم‌شهر

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در اواخر نیمه اول بازی با نساجی جنجال به پا کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که تیم ذوب‌آهن اصفهان تا دقیقه 1 +45 یک دو بر یک از نساجی پیش بود در این لحظه به دلیل اخراج یک بازیکن ذوب‌آهن از سوی داور رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب‌آهن دوباره جنجال به پا کرد. وی با ورود به زمین و اعتراض شدید به داور باعث توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد.

* مجتبی حق‌دوست در دقیقه 1+45 یک دست بازیکن نساجی را کشید و داور در این لحظه به او کارت زرد نشان داد و بلافاصله کارت قرمز را هم به حق‌دوست داد. همین مسأله باعث اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن به داور شد.

* رحمان رضایی سرمربی تیم حتی قصد داشت تیم ذوب‌آهن را از زمین بیرون بکشد و به بازیکنانش می‌گفت از زمین بیرون بیایید که البته بازیکنان این تیم خیلی به این خواسته سرمربی خود توجهی نکردند.

* روزبه شاه علیدوست بازیکن نساجی هم با بازیکنان ذوب‌آهن مشغول رایزنی بود تا به بازی ادامه بدهند.

* اعتراض‌ها و کشمکش‌های رحمان رضایی اینقدر طولانی شد که تا داور سرمربی ذوب‌آهن را اخراج کند.

*در حالی که داور بعد از چند دقیقه وقفه بازی را از سر گرفت برای نیمه اول 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که در کمال تعجب بعد از سپری شدن دو دقیقه سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد و وقت‌های تلف شده که خود داور اعلام کرده بود به طور کامل سپری نشد.

* نیمه اول این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    4 0
    در فوتبال ایران را چند سال گل بگیرید و فرهنگ سازی کنید، البته اگر بلدید!
  • شهروند IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    3 1
    با سلام و احترام ، چرا شومن های به اصطلاح سرمربی فوتبالی مانند : رحمان رضایی ، علیرضا منصوریان ، حمید استیلی و افشین پیروانی و ... که همگی تحت حمایت شدید فدراسیون محترم فوتبال هستند ، تمامی ندارند ؟!
    • امیر IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      شما لطفاً از طرف خودت صحبت کن در ضمن یادت باشه آقای منصوریان شومن نیست و در فوتبال پایگاه مردمی داره.و مورد تایید طرفداران هست .با این شیطنت ها به جایی نمیرسید
  • رضا IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 4
    رحمان رضایی هم پرسپولیسیه بالاخره خاطرش از حمایت بابا مسعود جمع است. مگر دفعه قبل که جنجال کرد چه کارش کردند که برایش عبرت شود حالا اگر یک مربی استقلالی همچین کاری می کرد احتمالا اعدام می شد.
    • حامد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      2 1
      سلام قابل توجه همه استقلالها مثل شما که ۱۲ نفره بازه نمیکنند فقط از حقشون دفاع میکنند.؟؟هند دیاباته افساید نبودن. بازی کنن که دانشگر پر کرده بود و افساید اعلام کردن پس با داور ۱۲ نفره
    • رضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      حامد جان آدرس اشتباه ندهید همه داورهای پرپولیسی هستند و الا اصلا اجازه داوری به آن ها نمی دهند.
  • حامد IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    این فقط پرسپولیس که با اینکه در بعضی جاها داور به اشتباه به ضرر پرسپولیس سوت میزنه اما بازم جایگاهش در صدر است البته باید این چند بازی عقب افتاده را انجام بده بعد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس