کد خبر 1174184
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
بدبیاری دیگر برای لیورپول با مصدومیت یوتا

لیورپول در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۳-۱ تاتنهام را شکست بدهد.

به گزارش مشرق؛ هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس، پنجشنبه شب با دیدار تیم‌های تاتنهام و لیورپول به پایان رسید که در این بازی لیورپول به برتری ۳ بر یک رسید.

روبرتو فیرمینو در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست، دروازه تاتنهام را باز کرد تا شاگردان کلوپ با برتری یک بر صفر به رختکن بروند. با آغاز نیمه دوم، لیورپول در دقیقه ۴۷ توسط ترنت الکساندر آرنولد به گل دوم رسید که در دقیقه ۴۹، پیر امیل هویبرگ یکی از این گل‌ها را برای تاتنهام جبران کرد. سادیو مانه هم در دقیقه ۶۵ گل سوم مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره را به ثمر رساند تا لیورپول در لندن به برتری برسد.

در این مسابقه، سون هیونگ‌مین در دقیقه ۳ و محمد صلاح در دقیقه ۵۶ به ترتیب برای تاتنهام و لیورپول گلزنی کردند که پس از بازبینی صحنه توسط VAR، این گل‌ها رد شدند.

سرخپوشان بندر مرسی‌ساید با این پیروزی، ۳۷ امتیازی شدند و به جایگاه چهارم جدول لیگ برتر صعود کردند. شاگردان ژوزه مورینیو نیز با ۳۳ امتیاز، همچنان در رده ششم جدول مسابقات ایستاده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دانیال IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 0
    مسخره است فوتبال یه بازی ساده است بین دوتیم قدرتمند مثل تاتنهام و لیورپول، که آخرش لیورپول میبره ، و استاد هری کین رو هم مصدوم میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس