کد خبر 1173836
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
دانستنی‌های گروه پرسپولیس؛آسان اما باشجاع، بلان و لایپزیش آسیا

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت که حساب این باشگاه خالی است، اما مدیران پرسپولیس برای حل پرونده ماریو بودیمیر تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق؛ کاوه علی‌اسماعیلی با اشاره به شرایط موجود پیرامون سرخپوشان پایتخت اظهار داشت: عصر روز گذشته (سه‌شنبه) هیئت‌مدیره با معرفی دو عضو جدید، اولین جلسه خود را برگزار کرد. در این جلسه، مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مهم‌ترین آن، تقویت شرایط اقتصادی باشگاه و سیاست‌گذاری برنامه‌های مدیریتی بود. این جلسه، مهمان ویژه‌ای داشت و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم هم دقایقی در نشست هیئت‌مدیره حضور یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر اتحاد و همدلی بزرگی در خانواده پرسپولیس به وجود آمده است. کادر مدیریتی، خود را در کنار کادر فنی و بازیکنان احساس می‌کند و این شرایط سبب شده تا هواداران با خیال راحت، به حمایت از تیم محبوب‌شان بپردازند. باید بار دیگر از طرفداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کنیم؛ زیرا قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، معنای تازه‌ای به هواداری از یک تیم فوتبال بخشیدند و در این مدت نیز بزرگ‌ترین جامعه طرفداری را شکل دادند. فوتبال ایران هرگز تجربه چنین حمایتی از سوی هواداران یک باشگاه را نداشت و فضایی که به وجود آمد، برای همه اهالی خانواده بزرگ فوتبال تازگی داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: از جمله اتفاقات خوب در روزهای گذشته، تسویه حساب با اینیگو والنسیا، دستیار گابریل کالدرون سرمربی پیشین پرسپولیس بود. این پرونده هم یکی از شکایت‌هایی بود که برای دوران مدیریت جعفر سمیعی به میراث گذاشته شد. پرونده با شکایت به فیفا در مسیر پُرچالشی قرار گرفت، اما با اینکه زمان نسبتاً زیادی برای تسویه حساب در اختیار داشتیم، طبق خواسته تیم مدیریتی به سرعت حل و فصل شد تا نگرانی تازه‌ای برای پرسپولیسی‌ها ساخته نشود. متأسفانه بدهی‌های گذشته همچنان روی دوش باشگاه سنگینی می‌کند و کار را برای مدیران فعلی سخت و دشوار کرده است.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    پس چجوری میخوان چند میلیارد به باشگاه قطری بابت ترابی پرداخت کنن
    • رضا IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 2
      ترابی قراردادشو فسخ کرده یعنی پولی رد وبدل نمیشه ،سطح دانش استقلالیا در مورد فوتبال از بچه کلاس اول کمتره راستی تبریک میگم با حمایت وزیر پرسپولیسی مشکل میلیچ حل شد و داره برمیگرده
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      1 0
      بابا دارن مث بقیه بی کس و کار که نیستن!!! خخخخخخخخ
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 2
      ترابی قرار دادش و فسخ کرده ما با خودش طرفیم با باشگاش کاری نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس