کد خبر 1173825
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای روحانی اولش شهردار وقت (قالیباف) را به جلسات دولت راه نداد. بعدا، از رحیم پور ازغدی و ضرغامی خوشش نیامد و دستور داد آنها را به جلسلت شورای عالی "انقلاب فرهنگی" و "فضای مجازی" دعوت نکنند.

نوبت چهارم، با شهردار اصلاح طلب تهران چپ افتاد و در حالی که حناچی به اصرار او (با وجود مخالفت دستگاه های نظارتی) شهردار شده بود، دستور داد او را هم به جلسات دولت راه ندهند؛ چون شهرداری نگذاشته دولت در جماران با تخلف ساخت و ساز کند!

نوبت پنجم، از رحمانی وزیر صمت عصبانی شد و ناگهان او را عزل کرد که موجب شد دولت در دشوار ترین شرایط اقتصادی مردم، به مدت پنج ماه وزیر نداشته باشد.

همین لا به لا، ده دقیقه وقت به وزیر ماخوذ به حیای آموزش و پرورش نداد تا مشکلات مهم معلمان و فرهنگیان را در میان بگذارد و بلافاصله با استعفای بطحایی موافقت کرد.

آخرین بار، او بر آقای علی عسکری رئیس صدا و سیما غضب کرد که چرا در فلان برنامه زنده شبکه چهار، از "ادبیات منقلی" درباره وی استفاده شده و حال آن که خود روحانی، پایه گذار و سر قفلی دار این ادبیات است.

جالب این که عسکری به خاطر ادبیات مهمان برنامه عذرخواهی کرد اما روحانی، به خاطر ادبیات موهن خودش، نه! خب آقای روحانی با این خُلق تنگ و خودکامگی، برای چه ادای آدم های دموکرات و اهل تحمل را در می آورد؟ نوبخت و واعظی و یکی دو نفر را نگه دارد، بقیه دولتمردان را هم مرخص کند!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    30 1
    دیکتاتوری افسادطلبان پای منافعشان که برسد نه به خودی رحم می کند نه به مردم مثل حناچی که از جلسات دولت ترد شد
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    40 3
    ناصرالدين شاه قاجار در برابر رياست دولت رو سفيد شد! روحش شاد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس