کد خبر 1173811
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در واکنش به ادعای سعید حجاریان که گفته است "دندانه کلید شدن، یعنی کلید از خودمان نبوده است. لازمه کلیدداری دولت و مسئولیت‌پذیری سیاسی لغو نظارت استصوابی و پایان سیاست‌ورزی نیابتی است" در کانال تلگرامی خود نوشت:

او امثال او هرگز پاسخ نمی دهند که چرا سال ۹۲ از محمد رضا عارف و سال ۹۶ از اسحاق جهانگیری حمایت نکردند؟ عارف رئیس بعدی "شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان" بود و جهانگیری، دولتمردی است که همواره پُز او را می داده اند. واقعا آدم حسابی کاربلدی که خرجش نکرده باشند، مانده؟

مثلا در شورای شهر تهران که بدون نظارت استصوابی تشکیل دادند اما حتی یک متر مترو یا یک اتوبوس به مجموعه حمل و نقل شهری اضافه نکردند، چه گلی به سر مردم زده اند؟

یعنی جا به جا کردن سه شهردار ظرف سه سال، عوض کردن نام خیابان ها و دنبال کردن طرح "زیست شبانه" (!)، همان کلید طلایی است که ادعایش را دارند؟! یا مرادشان، شاه کلید بزرگ تری است، فراتر از ریخت و پاش های میلیاردی ارزی، و واگذاری مفت و رانتی شرکت های بزرگ؟!

پدرخوانده هایی که امثال حجاریان پادویی رسانه ای شان را می کنند، اتفاقا خود شاه کلید هستند و او فروتنی (!) می کند که می گوید می خواهیم کلید از خودمان باشد.

وقتی حیف و میل های چند ده هزار میلیارد تومانی شرکای سیاسی و اقتصادی، یکی پس از دیگری رو می شود، تواضع چرا؟! شما ها قلاب گرفتید یا حواس عوام و خواص را پرت  کردید و آنها که باید، با امنیت خاطر به بیت المال زدنند. کلید تر و شاه کلید تر از این؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    21 0
    احسنت
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    4 0
    دقیقا شوراها بدون استصوابی چه گندها که نزدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس