کد خبر 1173805
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
آغاز نمایشگاه‌ بهاره تهران

مجوز برگزاری نمایشگاه های تخصصی با حضور بازدیدکنندگان متخصص و مدعو پس از وقفه ای طولانی، صادر شد.

به گزارش مشرق؛ اتاق اصناف ایران به اطلاع عموم جامعه و فعالان صنفی می‌رساند، پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی با تصمیم ویژه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و دفتر رئیس جمهوری، وزرای صمت و کشور و نیز مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،مجوز  برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در ایام زرد و نارنجی کرونا، صادر شد.

بر این اساس، نمایشگاه‌های تخصصی با هدف جهش تولید، توسعه صادرات و معرفی دستاوردها و تولیدات صنعتی، معدنی و کشاورزی ایران با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و نظارت گروه‌های غربالگری ستاد ملی کرونا و صرفا با حضور بازدیدکنندگان مدعو و متخصص برگزار می‌شوند.

تاکید می‌شود برپایی نمایشگاه‌های فروش که معمولا توسط دستگاه‌ها در بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا و در جهت تنظیم بازار خصوصا بازار شب عید برگزار می‌شود از جمله نمایشگاه‎‌های بهاره تا اطلاع ثانوی به هیچ وجه مجاز نخواهد بود.

پیش‌تر هم رئیس اتاق اصناف ایران از وزارت صمت خواسته بود که از صدور مجوز برای برگزاری نمایشگاه های پایان سال خودداری کند، چراکه نمایشگاه‌های بهاره سهم بازار اصناف را خواهند برد، آسیب بیشتری به صنوف وارد می‌کند و به دلیل تجمع در نمایشگاه‌ها، کنترل و رعایت پروتکل‌ها مشکل‌تر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    گفتی بهاره ، یاد رهنما افتادم حالم به هم خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس