حمایت ۴۰ درصدی از ترامپ برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴

یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد اگر ترامپ در سال ۲۰۲۴ در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری حزب جمهوریخواه شرکت کند، ۴۰ درصد جمهوریخواهان و مستقل‌های محافظه‌کار به وی رای خواهند داد.

به گزارش مشرق، با وجود در جریان بودن استیضاح دونالد ترامپ در کنگره آمریکا نظرسنجی پولیتیکو و مورنینگ نشان می دهد ۴۰ درصد جمهوریخواهان و مستقل‌های محافظه‌کار می‌گویند که اگر دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۴ در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه شرکت کند، به وی رای خواهند داد.

اگر مجلس سنا ترامپ را محکوم نکند و او دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری به میدان بیاید، نخستین رئیس‌جمهوری نخواهد بود که دست به چنین کاری می‌زند زیرا در سال ۱۸۹۲ «گراور کلیولند» همین کار را کرد و برای دومین بار به مقام ریاست‌جمهوری رسید.

بیشتر بخوانید

چه میزان رای برای تایید استیضاح ترامپ لازم است؟

سناتور لیندسی گراهام، هوادار دوآتشه ترامپ، نیز قبلاً ترامپ را تشویق کرده بود تا دوباره به میدان بیاید و جنبش تحت رهبری خود را زنده نگه دارد.

برایان لانزا، مشاور سابق ترامپ، نیز قبلاً گفته بود که به اعتقاد وی، رئیس‌جمهور از «جایگاه مطلوبی» برخوردار است و می‌تواند برای حضور در مسند قدرت برای یک دوره چهار ساله دیگر، باز هم به میدان بیاید. او گفته بود: اگر دونالد ترامپ با من مشورت کند -و البته گاهی با یکدیگر صحبت هم کنیم- به او خواهم گفت که عالیجناب! با آنکه شکست خورده‌ای، همین الان جایگاه مطلوبی داری تا چهار سال دیگر دوباره به میدان بیایی».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    سلام.زیاده 4 سال دیگه!.انشالله دیر یا زود نابود میشه میره به قعر جهنم.در کنار باقی ظالمان امریکا و عالم بشریت ..
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    این کفتار پیر تا اون موقع بدرک خاهد رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس