کد خبر 1173266
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

قیمت پایانی هر واحد از صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم با احتساب ۸.۷۵ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۸۶ هزار ۸۶۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، واحدهای پالایش یکم امروز ۷ بهمن ماه ۹۹ بعد از چند روز رشد عالی، چندبار صف فروش شد، اما کماکان در بازه مثبت باقی ماند و ۸.۷۵ درصد افزایش قیمت داشت و در مجموع تاکنون حدود ۱۳ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۷بهمن ۹۹ +جدول

شپنا و شتران و شبندر امروز از پرتراکنش‌های بازار بودند و همچنین بیشترین ارزش معاملات بازار را به خود اختصاص دادند. نمادهای شبریز با ۴.۱۵، شپنا ۲.۷۵، شتران با ۲.۶۸ درصد مثبت و تنها نماد شبندر با ۰.۴۸ درصد منفی به کار خود پایان دادند.

ارزش پالایشی یکم ۷ بهمن ماه ۹۹

امروز سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۸.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۶۸۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۶.۴۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۹۹ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    آقا ما عالیمون نیست ، الان 10 روز فقط چسبیدند به مثبت کردن دستوری پالایش بقیه سهام ها بالاخص خودرو و دارویی رها کردند در امان خدا . مدیریت بلد نیستید استعفا بدهید خواهش می کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس