منافقین نمایه

سناریو جدید اصلاح‌طلبان، ‌موبه‌مو شبیه ایده گروهک نفاق است، آن‌ها به نظریه قدیمی شورش مسلحانه در شهر، رنگ و لعاب زده‌اند و در اظهاراتشان به آن اشاره می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق - محفل سیاسی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری فعال‌شده است. آن‌ها پس از مدت‌ها انجماد سیاسی با نگاه به تغییرات بین‌المللی دوباره از بستر برخواسته و سودای رسیدن مجدد به پاستور را دارند. جالب آنکه تا همین یک سال قبل اصلاح‌طلبان، از بی‌میلی مطلق در بازگشت به قدرت می‌گفتند!

صادق زیباکلام مهرماه سال گذشته در گفت‌وگو با وب‌سایت فرارو (رسانه نزدیک به اصلاح‌طلبان) می‌گوید: «خاتمی و سران اصلاح‌طلب دائم می‌گفتند بیایید رأی بدهید، نتیجه چه شد؟ آن‌ها حالا فقط سکوت می‌کنند، ما که اسباب‌بازی شما نیستیم!»

برخی دیگر از بدنه رفورمیست ها نیز قرار بود به صورت کلی سیاست را بوسیده و به دنبال حقوق بشر بروند، از جمله مهدی محمودیان عضو رده میانه حزب اتحاد ملت که استعفا داده و به گفته خودش سیاست را رها کرده است. برخی دیگر هم از بدنه اصلاح‌طلبان با انتقاد از شیوه رهبری رئیس دولت اصلاحات و حلقه محدود تصمیم‌گیری شورای عالی دست به اعتراض زده و با بیان انتقاداتی از روش «دیکتاتوری خاتمی» و همراهانش از لزوم اصلاح در اصلاحات قبل از هر اقدام دیگری خبر داده بودند؛ اما هر روز که به انتخابات سال ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم، نه دیگر خبری از خداحافظی با قدرت است، نه خبری از بازنگری در شیوه اداره فعالیت حزبی و استبداد خاتمی، بلکه ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان با استفاده از انواع ترفندها، فضای روانی کشور را برای خیز برداشتن به‌سوی قدرت آماده می‌کنند.

اما آماده شدن برای انتخابات برای اصلاح‌طلبان به این سادگی‌ها نیست، آن‌ها زیر باز انتقادات شدید از حمایت هشت‌ساله از دولت بدون کارنامه روحانی هستند، اصلاح‌طلبان خوب می‌دانند که با ضبط یک کلیپ ویدئویی ادامه حضور در قدرت تکرار نمی‌شود، ازاین‌رو عملیات جدیدی را در دستور کار قرار داده‌اند.

آن‌ها در سلسله مصاحبه‌ها، یادداشت‌ها و نیز در شبکه‌های مجازی به‌گونه‌ای صحنه‌آرایی می‌کنند که حساسیت فضای عمومی را به‌سوی خود جلب کنند. آن‌ها به دنبال رگ خواب جامعه هستند تا با تحریک آن، کفه ترازو را به‌سوی خود تغییر دهند.

آیا اصلاح‌طلبان تبدیل به سربازان تازه‌نفس مریم رجوی خواهند شد؟

** دولت نظامی یا دوقطبی سیاسی؟

با اینکه هنوز آرایش سیاسی گروه‌های مختلف مشخص نشده است، اصلاح‌طلبان دست به کار شده و به دنبال آلوده کردن فضا هستند، تندروترین بخش این جناح با سردستگی افرادی چون مصطفی تاج‌زاده، عبدالله رمضان زاده و برخی دیگر با هشدارهای غلیظ خبر از یک کودتا و به روی کار آمدن یک دولت تماماً نظامی می‌دهند!

رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات، در اکانت توییتری خود با مقایسه شیوه حکومت درپاکستان و مقایسه آن در ایران نوشته است که نظامی‌ها قرار است روی کار بیایند.

تاج‌زاده از دیگر اعضای محفل امنیتی اصلاح‌طلبان نیز از واژه تکراری «مهندسی انتخابات» می‌گوید؛ اما چرا باوجودآنکه این استخوان خردکرده‌های سیاسی می‌دانند که کودتا با قاموس مردم‌سالاری دینی فاصله میلیارد کیلومتری دارد، باز بر القاء آن تأکید می‌کنند؟

پاسخ یک جمله است، از نگاه آن‌ها تحریک روانی حلال است و می‌توان با تکیه‌بر آن روی موج‌سوار شد. درست شبیه رویدادهای فتنه ۸۸ که تمام سران اصلاح‌طلب بر بی استناد بودن تقلب باخبر بوده، اما برای پر کردن زنجیره انسانی از میدان راه‌آهن تا تجریش پرآتش «تقلب جعلی» دمیدند تا خیابان خالی نشود! امروز هم، ماجرا برای آن‌ها بازهم همان حربه قدیمی است، پس تا آنجایی که کشش دارد می‌توان با کلماتی چون «کودتای نظامی» خاکستری‌ها را سبز کرد!

واقعیت آن است که «دوقطبی سازی» هنر سیاسی اصلاح‌طلبان است، از نگاه آن‌ها تحریک افکار عمومی، موج سازی و درنهایت ایجاد تضاد میان مردم و نظام یک پروژه سیاسی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی دوگانه سازی و دوقطبی شدن را مضر جامعه اسلامی می‌دانند، ایشان در سخنرانی مشروحی در سال ۹۵ می‌فرمایند: «دوقطبی امر مضری است، دوقطبی سازی واقعی، همان دوقطبی انقلاب و استکبار است و همه باید به آن توجه کنند»

اما اصلاح‌طلبان همواره از تاکتیک جنگ روانی برای پیش برد مقاصد انتخاباتی تا سر حد اعلای آن استفاده کرده و یک روز با رمز تقلب؛ روز دیگر با دیوارکشی در خیابان و حالا برای انتخابات ۱۴۰۰ از انتخابات میان نظامی‌ها و غیرنظامی‌ها پرده برداشته‌اند.

آیا اصلاح‌طلبان تبدیل به سربازان تازه‌نفس مریم رجوی خواهند شد؟

آیا اصلاح‌طلبان تبدیل به سربازان تازه‌نفس مریم رجوی خواهند شد؟

اصلاح‌طلبان آش دوقطبی سازی برای ۱۴۰۰ را بسیار شور کرده‌اند. آخرین پرده از فعالیت آن‌ها در مصاحبه سعید حجاریان یا روزنامه اعتماد است.

حجاریان در این گفت‌وگو از واقعه‌ای عجیب رونمایی کرده است، حجاریان در وصف خطرات روی کار آمدن دولت نظامی می‌گوید:

«دولت نظامی باعث تحریک برخی مناطق حاشیه‌ای و تشدید بحران قومی می‌شود، زیرا آن‌ها استدلال می‌کنند؛ دولت مرکزی مسلح است؛ چرا ما نباشیم!»

این جملات از زبان حجاریان بسیار قابل تأمل است، تفسیر جملات او بسیار روشن است؛ او به صورت کاملاً آشکار القاء می‌کند که اگر نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی رأی نیاورد، بازی به‌هم‌خورده و قیام مسلحانه به راه خواهد افتاد!

او زیرکانه بار حقوقی ادعایش را از سر برداشته و آن را بر گردن مرزنشینان غیوری می‌گذارد که سال‌هاست باغیرت و شرافت از مرزهای میهن در برابر دشمن دفاع کرده‌اند؛ اما یک رمزنگاری ساده از این جملات به‌خوبی نشان می‌دهد که منظور او از اسلحه دست گرفتن نه مرزنشینان؛ بلکه گعده‌های مزدوری است که با کمک آمریکایی‌ها و عربستان در روز واقعه وارد صحنه خواهند شد و با اشاره‌ای دست به جنایتی از جنس داعش می‌زنند.

کاربران شبکه های اجتماعی به‌سرعت به صحنه آمده و شروع به واکنش علیه اظهارات تئوریسین اصلاح‌طلبان کردند. یک اکانت توییتری در پاسخ به حجاریان گفته است: «به خاطر مسائل جناحی به قوم‌گراها خط می‌دهید؟ من شرمنده شدم چون گمان می‌کردم در مغز شما مقداری عقل و فکر است»

آیا اصلاح‌طلبان تبدیل به سربازان تازه‌نفس مریم رجوی خواهند شد؟

سرنوشت عجیبی است! آخرین گروهی که در ایران سودای جنگ مسلحانه شهری داشت، حالا در تیرانا پایتخت آلبانی در یک زندگی رقت‌انگیز روزگار می‌گذراند، اعضای گروهک نفاق پس از دست‌به‌دست شدن میان صدام و آمریکایی‌ها حالا به‌عنوان مزدور سرویس جاسوسی صهیونیست‌ها پادویی می‌کنند.

این گروهک تنها در یک سال بیش از ۱۵۰۰ نفر از غیرنظامیان را در سال ۶۷ به شهادت رسانده است درست در همان سالی که مسعود رجوی با تبیین انقلاب ایدئولوژیک قیام مسلحانه را تنها راه‌حل سیاسی در ایران خطاب کرده بود. نتیجه آن اقدامات تروریستی شهادت بسیاری از وفادارترین اشخاص به انقلاب و ایران اسلامی بوده است.

حالا در اقدامی مشابه سعید حجاریان در آستانه ۶۸ سالگی به همان ایده گروه نفاق رسیده است. اینکه حجاریان چگونه در راهبردهای سیاسی با خانواده رجوی هم‌راستا شده قابل‌توجه است، شاید میل شدید قدرت در مغز و استخوان برخی اصلاح‌طلبان ریشه دوانده و آن‌ها را وادار کرده تا همان حرف‌هایی را بزنند که مریم رجوی نیز آن‌ها را به زبان می‌آورد.

 اصلاح‌طلبان که همین ۴ سال قبل و در آستانه انتخابات ۹۶ با دوقطبی سازی؛ اذهان عمومی را از روی کار آمدن نامزد اصول‌گرایان با رمز عملیاتی «سوریه‌ای شدن ایران» می‌ترساندند، حالا به‌مانند شورشی‌های شهر فاروق عده‌ای را به قیام مسلحانه دعوت می‌کنند...

آیا اصلاح‌طلبان تبدیل به سربازان تازه‌نفس مریم رجوی خواهند شد؟

** موسوی خوئینی‌ها و دار و دسته نیاوران

آقای حجاریان خوب می‌داند که اصلاح‌طلبان دیگر آن ارج‌وقرب قدیمی را ندارند، ازاین‌رو با تندتر کردن فضا به دنبال امتیاز گیری برای گروه مطلوب به خود است، او می‌داند؛ هرقدر سطح رادیکالیسم بالا برود، گروه‌های خاکستری بیشتر به صحنه می‌آیند، این تابع ریاضی در حالت سیاسی همان کلید طلایی است که او این‌گونه از آن نام می‌برد: «نصف اصلاح‌طلبی زیرزمین است»! بالا آمدن زیرزمینی‌ها، شورش‌های کور خیابانی را تقویت می‌کند؛ از همین رو، می‌توان روی آن‌ها حساب ویژه کرد.

با این شیوه اصلاح‌طلبان هم از مسئولیت خود در هشت‌ساله گذشته در دولت روحانی شانه خالی کرده‌اند و هم با حمایت از یک قیام خیابانی؛ نظریه «دولت آشوب» در کتاب مدیریت بر ناشناخته‌ها تألیف استیسی رالف را به آزمایش گذاشته‌اند؛ حجاریان اندیشمند متمایل به سوسیال‌دموکراسی با بهره‌گیری از نظریه جامعه‌شناختی حسین بشیریه (منتشر در سال ۱۳۸۷) به دنبال آن است مأموریت نا تمام خرداد ۸۸ را در بهار ۱۴۰۰ پایان دهد.

این عملیات بزرگ باوجود شکست بخش اول آن با سقوط دولت ترامپ شکست پروژه فشار حداکثری (زمستان داغ) همچنان روی میز رابرت مالی نماینده بایدن در امور ایران و سازمان‌های جاسوسی مرتبط قرار دارد؛ اقدام سفیر انگلستان در تهران در شرکت در یک اعتراض خیابانی در زمستان سال قبل سندی مهم بر این ادعاست.

سناریو جدید اصلاح‌طلبان با حمایت قطعی سرویس‌های خارجی، موبه‌مو شبیه ایده گروهک نفاق است، آن‌ها به آن نظریه قدیمی رنگ و لعاب زده‌اند؛ اما محتوای هر دو یکسان است؛ در این فضای سیاسی پرحادثه تکلیف تندورهای رفورمی است و جایگیری آن‌ها در پازل طراحی‌شده به‌آسانی عیان است؛ اما وقت آن رسیده یک سؤال مهم نیز مطرح کرد، خط فاصله اصلاح‌طلبانی که حداقل در حرف خود را پیرو خط امام و رهبری می‌دانند با چنین طراحی ضد ایرانی در کجاست؟ آقای موسوی‌خوئینی‌ها که این روزها به نحو جالب‌توجهی فعال‌شده و حلقه اشرافی مشورتی رئیس دولت اصلاحات در خیابان نیاوران، احتمالاً می‌تواند به‌خوبی تشریح جالب‌توجهی از وضعیت سربازان جدید مریم رجوی بدهد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 46
  • دادخواه IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    49 5
    این پیگیری هایی که برای اشتباه نماینده مجلس به پا کردند چرا برای رییس جمهور بخاطر دعوت اشتباه از ملت به بورس عذرخواهی صورت نمی گیرد. چرا؟
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      3 3
      یاسخ تحلیل را با تحلیل بدهید. چرا تخریب؟
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      27 1
      این همه پیگیری چرا برای 7 برابر شدن قیمت مسکن به خاطر بی عملی عباس اخوندی صورت نمیگیره که باعث بی خانمانی زنان سرپرست خانوار شده؟
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    65 4
    از سال ۸۸ به سربازان اسرائیل و نیروی کمکی منافقین رجوی تبدیل شدن فقط ظاهراً هنوز اسلحه گرم برعلیه مردم و کشور بدست نگرفتن
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      46 2
      اصلاح طلبا همه نوچه های بهزاد نبوی هستن که عضو منافقین بوده، از اول انقلاب تا الان رجویها اهرم فشار خارجی بودن و کار مسلحانه میکردن، اسهال طلبا هم اهرم فشار داخلی بودن و کار تئوری میکردن. هر دو لبه های یه قیچی بوده و هستن
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    63 4
    موش های اسلاحتلب نفس های آخر رو می کشن
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      3 0
      هیچ وقت به یک موش توهین نکن
  • حسین IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    3 64
    واقعا چرا تا این حد آسمون ریسمون بافی؟
    • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      37 0
      بلکه دراز گوشان را بیدار کنیم!
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      8 2
      انقلاب و نظام اینقدر از دست این طیف منافق برانداز ضربه خورده که در صورت اقدامی مشابه 88 باید با اون قهر انقلابی نظام طومارشون پیچیده بشه.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    18 2
    هسته مرکزی در سازمان منافقین گروهک فرقان کارگزاران ،اصلاحات و همه براندازان یهودست،یهودیان مخفی تفسیر منحرفانه از قرآن را به جمعی از احمقها ارایه میکنند بشدت دیگرانرا تفتیش عقاید میکنند و حتی نها را بخاطر عقیده شان بقتل میرسانند یهودیان شیاطین انسی هستند که برای فریب و ظلم به دیگران هیچ حد و مرزی نمیشناسند، محمود دعایی که دست ظریف را میبوسد و او را از اولیاءالله میداند یا حجاریان با اینهمه فساد و خیانت در کارنامه خود و پدر مغروقشان خواسته قلبیشان همه یکیست و صرفا پولپرستی و عیش ونوش نیست ،آنها حکومت طاغوت بر کل عالم را میخواهند.
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    20 3
    برای تست نقطه زنی موشک و به مناسبت سالگرد انقلاب 22 موشک به کمپ تیرانا شلیک کنید تا مردم کرونا زده و غمگین حسابی خوشحال شوند. پیکر صیاد شیرازی آرام در بستر شهادت آرمیده بود ولی ضاربش زهره قائمی مثل بقیه عفریته های مزاحمین دفرمه شده بود. امیدوارم چهره دفرمه شده سلیطه قجر و رجوی را هر چه زودتر ببینم.
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      7 1
      اگه این کار عملی بشه حساب کار دست همه میاد.
  • ناصر اربعین IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    17 3
    سلام، بنظر من، مریم رجوی یکی از سربازان ابنای ... این اصلاح طلبان موجودات بی رحمی هستند...
  • DE ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    14 1
    آیا اصلاح‌طلبان تبدیل به سربازان تازه‌نفس مریم رجوی خواهند شد؟من چند سال بود مینوشتم : دلم میخواد بدونم چه کسی مریم رجوی یا همون قجر سلطون عضدانلولوی ابریشمچی رجوی اصلاح طلبها خواهد شد ؟؟ حالا داره مشخص میشه اصلاح طلبان قادر نیستند روی پای خود تبدیل به سازمان منافقین جدید شوند بلکه مانند همیشه باید مانند زالو به جایی بچسبند و اینبار خود را میچسبانند به باند مریم رجوی و مریم رجوی هم مریم رجویشون میشه . با این تفاوت که دیگه موجسواری نمیتونند بکنن منافقین اصلاحاتچی ها را بعد از تخلیه اطلاعاتی مانند گونی شن برای سنگرسازی مقابل انقلاب و مردم ایران قرار میدهند. اصلاح طلبها بدون موجسواری انگشت کوچکه منافقین هم نمیشن.
  • آرش IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    13 1
    اولا اینکه کشور رو به اصلاحطلب و اصولگرا تقسیم کنیم درست نیست...چون خیلی از نیروهای اصلاحطلب حقیقتا اصولگرا هستن و فقط از روش مدیریتی ریاکاری به اسم اصولگرایی ناراحتن... و بعضی از نیروهای اصولگرا حقیقتا ریاکارند و جزو منافقین هستند ...ما در کشور دو گروه داریم اول نیروهای انقلاب دوم نیروهای غربزده و واداده و منافق
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    24 2
    اصلاحات سرمایه های اسرائیل در ایران
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    15 2
    لعنت بر مسعود مریم رجوی که در جنگ ۸ ساله خیانت به سربازان میهن پریت نمودند تف بر شما .
  • محمد IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    13 2
    ایکاش همه سران خبیث اصلاح طلبان آلزایمرباپارکینسون بگیرن
  • CA ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    5 19
    چه استدلال آب دوغ خیاری کردید، چون اصلاح طلب ها پیش بینی کردن راس دولت نظامی میشه و تبعاتش رو گوشزد کردن شدن مثله دار و دسته رجوی. باید بگم بر خلاف استدلال کشکیتون هر وقت مشارکت بالا بوده اصلاحطلب ها پیروز بودن، این دفعه هم کافیه همین کار رو بکنن تا برنده بشن، تمام
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      12 0
      شایستگی مهم است نه نوع شغل حکومتی! تبعات کشورداری جمعی حقوق دان بی سواد و حمایت شدن شان از طرف گروهی نادان و کینه ای و عقده ای مثل جناب عالی نتیجه اش شده است این اوضاع که ما هم به هیزم جهالت امثال تو می سوزیم!
  • مهرناز IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    12 1
    حجاریان " تئوریسین اصلاح طلبان " فرو ریختن و فرو رفتن در منجلاب تا این حد؟ سربازان تازه نفس مریم رجوی شوید؟ جلل الخالق .
  • سعید QA ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    5 11
    دلواپسان و جناحیون عزبز از هر دو جناح،نگران سربازان مریم رجوی هرزه نباشید،خودتون کار آمدتر از هر منافقی و ضد انقلابی دارید قبر نظام و کشور رو میکنید.اف بر شماها
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      10 1
      الاایّحال که اوضاع فعلی کشور محصول نادانی شما خاطرجمعان جاهل است!!!!!
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    11 2
    اصلاح طلبان یا مخالفان انقلاب سالهاست دارند ترور میکنند چقدر نیروهای خوب مومن توسط اینها در بین مردم بد جلوه داده شد وافراد ومسائل بیخودی اصل شد تا رای بیارند
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    3 8
    مگراصلاحات رادر۹دی مردم وملت به گورستان نفرستادند،چطور دوباره زنده شدند؟
  • ایرانی IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    2 0
    رجوی کیه..؟؟؟!!!
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    12 2
    فسادطلبان در۹دی به درک واصل شدن حالا هم منتظر باشندکه اون تفال های باقیمانده به آنهادخواهندپیوست،حق ملت ایران وحق الناس پایمال شدنی نیست
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    8 0
    فکر میکنم باید یک بازبینی تاریخی واقعه تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری و خصوصا متهمین اصلی آن داشت. شهید عزیز لاجوردی قصد پیگیری داشتند که شهادت مانع شد . به قول ایشان ، اگر این واقعه روشن شود تکلیف یک جریان سیاسی خاص در کشور مشخص میشود. تاریخ ، استاد بسیار دقیقی برای همه کشورها و ملتهاست.
  • SE ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 4
    گمانم از اصحاب کهف باشی!!
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    5 2
    ننگ و نفرت بر منافقین کوردل.خدا ریشه این منافقین را بکند .مرگ بررجوی آدم کش و آمریکا و اسرائیل و...
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    6 2
    مگر نظام ما مشکلی دارد که اصلاح طلب بخواهد. تمام قسادها و اختلاسها زیر سره همین به اصطلاح اصلاح طلبها و آقا زاده هایشان است
  • SE ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    2 7
    آخه مشرقی نادان و ابله! برای اینکه برادران دوقلوی اصلاح طلب خودتون در انتخابات پیش رو کله معلق بشن به چه مهملاتی در این مقاله آویزان شدید،آخه شقیقه چه ربطی به گوزن داره!
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 2
    مریم رجوی غلط میکنه تا سینه ما هست انقلاب و ایران سپر نمی خواهد نمی گذاریم انقلاب به دست نااهلان و نا محرمان بیفتد
  • عباس IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    7 1
    این اقایون به اصطلاح‌ اصلاح طلب امنیت دارن خوب برای خودشون می تازند...حاج قاسم ها عزیز رفتن که اینا دور ور دارند...حیف..حیف حاج قاسم عزیز دل که رفت...
  • سعید IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    6 2
    اصلاح طلبان بهتر است یک دوره بنشینند و «خودرا اصلاح کنند» آنهمه سکوت در مقابل ناتوانیهای وناراستی های دولت به هیچ وجه «بوی صداقت هم نمی دهد» چه رسد به اینکه ریاستِ دیگری را طلب کنند
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    9 1
    این اصلاح طلبان دقیقا و دقیقا همان منافقین اول انقلاب و همان منافقین صدر اسلام هستند از اول نباید به آنها پر وبال داده میشد امروز خم باید خیلی خیلی مواظب خطر آنها بود چون برای قدرت هر کاری میکنند
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    7 0
    مگر اصلاح طلبان پیاده نظام منافقین نستند مگر کم اب به اسیاب دشمن ریخته اند .
  • انقلاب IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    5 1
    حجاریان وتاجزاده(بچه تاج)و...از منافقین بدترند واز رغبت اسلامی سو استفاده میکنند ولی مردم انقلابی توی ذهن اینها میزنند حالا ببینید
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 0
    کار اصلاح طلبان کار ابولهب است ابولهب در جريان محاصره اقتصادي پيامبر و مسلمانان در شعب ابي‌طالب، با مشركان همراه شد و تنها فرد از بني‌عبدالمطلب بود كه وارد شعب نشد. وي حتي تجار را تحريك مي‌كرد كه قيمت كالاهايشان را براي آنان بسيار بالا ببرند تا توان خريد از آنان گرفته شود و در تهيه مايحتاجشان با مشكل روبه‌رو گردند.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    4 0
    نگذارید مومنان به انقلاب اسلامی وارد بازی آنها شوند. وحدت و بصیرت و خدمت خالصانه به مردم خنثی کننده شرارت فتنه گران است.
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    اینا یک مشت بدبخت خودفروش هستند که نخشان دست اسراییل و بهایی ها است انها را باید نابود کنیم تا اینها هم نابود شوند خدا همه شان را نابود کند
  • یک جانباز۵۰٪ IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    2 0
    مگراصلاح طلبان پس مانده منافقین نیستن البته با روموشی دیگرمانند فائزه خانم و.....
  • مرصاد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    بسیاری از اصلاح طلبان ؛ از مدتها قبل ؛ پیاده نظام دشمن شده اند !!
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    2 0
    آقای تاجر زاده معلومه که از فامیلت سرت تو دزدی وتجارت جون مردم هستش شما لطف کنید دیگه نطق نکنید. !! دیگه گله رو دست گرگ نمی دیم. لطفا تو دیگه خفه شو؟؟)؟؟؟
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    2 0
    اصلاح طلبان از طیف رجوی بمراتب بدتر هستند طیف مریم رجوی سالهاست که نقاق از صورتشان افتاده است اما این طیف اصلاحات با نقاب خودی بیشتر ضربه به نظام اسلامی زده است
  • ایثارگر IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    3 0
    ازهمین الان نیروهای امنیتی واطلاعتی باید دست بکار بشن جنبش‌های این قبیل افراد را در نطفه خفه کنن تا فتنه ۸۸دیگری بوجود نیاد ما این انقلاب را ازخون صدها هزار شهید بدست آوردیم نباید اجازه دهیم عده ای خائن و وطن فروش مملکتمان راتکه پاره کنن
  • بینام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    مرگ بر هرچی منافق هستش ،اینها انگلهای جامعه هستن ،و منفور ترین
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    خطرناک تر از سربازان رجوی هستند امام ره فرمودند لیبرال ها از منافقین برای اسلام خطرناک تر هستند زیرا اینها با لباس اسلام و هیات اسلامی اسلام را زمین می زنند
  • سعید IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    2 0
    یک مرد میخاد این هارو محاکمه کنه
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    خدا لعنت کند مریم رجوی را بیچاره دختر و پسرهایی که گول حرفهای اینها را خوردند و در تنهایی پوسیدند و لذتی از زندگی ودر کنار خانواده بودن را نبردند، به خاطر تفکرات پوچ و بیهوده
  • وطن پرست IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    آقای حجاریان و تاج زاده بدانید که اصلاحات با نظریه پردازانی چون شما و خوی اشرافی گری دیگر هم اندیشانتان مرد وبخدا قسم اگر کسی دربوق نفاق وتفرقه براید سرنوشتی چون منافقین خواهد داشت وانشاالله شما اصلاح طلبان همین کار راانجام دهید تا مردم بدانند باشماچکار کنندوتکلیفشان بااین گروه منافق بدانند ودیگه کمتر رهبر بخاطر مردم و کشور مسئولیت کارها افتضا شما را قبول کند و یکبار برای همیشه حکم جهاد بدهد و کشور رابرای صدسال اینده بیمه کند
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    مشرق جان این افساد طلب امثال حجاریان وتاجزاده اساتید مریم رجوی هستند
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 0
    بودند
  • ایرانی IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 0
    جواب‌تاج زاده ،۴۰ساله نفتا شما اصلاحاتیا وودارودستتون میخورید بزار ازاین به بعد خود مردم بخورند.....
  • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    0 1
    با توجه به رییس جمهور شدن بایدن دموکرات رییس جمهور بعدی ما باید اصلاح طلب باشدوگرنه در به همان پاشنه خواهد چرخید که زمان احمدی نژاد چرخید.
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    1 0
    اصلاح طلبان تا بحال هم سربازان و پیاده نظام رجوی بودند این که تازگی نداره
  • این ب پ IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    وقتی از خدا دور شدی وله شیطان امید بستی واز خلق خدا دور شدی معتقد به هدف وسیله را توجیه میکند هر نیرویی که کمک کند دست فساد طلبان دراز خواهد شد چه آمریکا وچه اذناب آن همه به یک نقطه میرسند
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    استحاله طلبان خیلی وقته که سربازان منافقین شده اند.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    مستند ‌عقلا واثراشکهای امام ره بر نامه جام زهر خیانت کاران دردناک است و واقعیت برجام هم همین است .
  • نیما HK ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    خدا لعنت کند اصلاح طلبان را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس