«آچمز» مدیران پرسپولیس در پرونده بودیمیر/ چالش جدی سرخ‌ها برای فرار از بحران زمستانی!

مدیران باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر و جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود به دلیل پرداخت نشدن مطالبات ماریو بودیمیر، تنها چند روز دیگر (12 بهمن‌ ماه) فرصت دارد و مطالبات حدود 500 هزار یورویی مهاجم کروات سرخپوشان به دغدغه اصلی مدیران این باشگاه در روزهای اخیر تبدیل شده است.

باشگاه پرسپولیس که چند ماه پیش فرصت داشت این پرونده را در دادگاه عالی ورزش (CAS) پیگیری کند، به دلیل نقص مدارک و تعلل باشگاه در زمان مدیریت انصاری‌فرد و رسول‌پناه این فرصت را هم از دست داده است و حالا باید به طور حتم مبلغ 500 هزار یورویی بودیمیر را تا 12 بهمن‌ماه پرداخت کند و در غیر اینصورت از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد.

در همین زمینه مدیران باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته برای تأمین مالی بدهی بودیمیر جلسات متعددی را برگزار کردند اما تا این لحظه تمام جلسات بی‌نتیجه بوده است. پرسپولیسی‌ها حتی در نامه‌ای به AFC خواستار پرداخت مطالبات بودیمیر از محل درآمدهای این باشگاه نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند که این درخواست نیز با جواب منفی AFC مواجه شد تا مدیران پرسپولیس فعلاً «آچمز» شوند.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه پرسپولیس به ضرب‌الاجل فیفا

پرسپولیسی‌ها در روزهای گذشته و پس از ناامیدی از تأمین منابع مالی، برای دریافت پول به‌سراغ کارگزاری این باشگاه نیز رفتند که این تلاش سرخپوشان نتیجه‌ای نداشت. کارگزاری سرخ‌ها نیز در جدیدترین نامه خود به مدیران این باشگاه اعلام کرده که تمام درآمدهای پرسپولیس تا پایان سال جاری پیش‌خور شده و تا فروردین‌ ماه 1400 هیچ پرداختی به باشگاه پرسپولیس انجام نخواهد شد.

این اتفاقات در حالی رقم خورده است که تمام تبلیغات و منابع درآمدی باشگاه پرسپولیس در اختیار کارگزاری این باشگاه قرار دارد و با توجه به این موضوع مدیران این باشگاه نمی‌توانند هیچ قرارداد اسپانسری جدیدی برای تأمین منابع مالی ببندد و همین موضوع باعث شده تا وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس در حالتی بحرانی قرار بگیرد. سرخپوشان علاوه بر 500 هزار یوروی بودیمیر، باید مبلغ 78 هزار دلار نیز طی روزهای آینده به والنسیا دستیار کالدرون پرداخت کنند که البته گفته می‌شود این مبلغ آماده است و به حساب این مربی واریز خواهد شد.

مدیران باشگاه پرسپولیس در این شرایط انتظار کمک از مسئولان بالاتر را داشته و اعتقاد دارند در شرایطی که این تیم به فینال آسیا صعود کرده است، باید از سوی مسئولان بالاتر مورد حمایت قرار گیرد. این در شرایطی است که پرسپولیس از درآمد دلاری بابت صعود به فینال آسیا برخوردار بوده و نمی‌تواند از آن استفاده کند و در این شرایط مسئولان باشگاه انتظار دارند نهادها و ارکان‌های دیگر به کمک آنها بیایند.

به هر حال در صورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، این باشگاه در آستانه نقل و انتقالات زمستانی وارد بحرانی جدی خواهد شد و این اتفاق کادر فنی سرخپوشان را با چالشی جدی مواجه می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 2
    آقای رسول پناه که بیانیه دادی ، حالا جواب بده سه تا پنجره نمی تونند بازیکن بخرن
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 1
    رسولپناه به جای نامه نگاری برای تبرئه ی خودش می‌گفت واسه چی پول بودیمیرو نداد؟ در راستای اقدامات درخشان قبلیش بوده نه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس