کد خبر 1173209
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
خزانه خالی پرسپولیس؛ بن‌بست مالی و بدهی‌های چندین میلیاردی

باشگاه پرسپولیس در سخت‌ترین روزهای خود قرار دارد و در حالی باید تا چندی دیگر پول مهاجم اسبق کرواتش را پرداخت کند که راه‌های درآمدی بسته است و پولی هم در خزانه ندارد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس روزهای سختی را سپری می‌کند چرا که با وجود مشکلات زیاد مالی، تمام راه‌های درآمدزایی بسته شده است.

پرونده «ماریو بودیمیر» و شکایت این بازیکن از طرفی بدهی زیادی را روی دوش باشگاه پرسپولیس گذاشته است و باشگاه موظف است تا روز شنبه بدهی حدود ۵۰۰ هزار یورویی این بازیکن که را پرداخت کند و در غیر این صورت ممکن است جرایم سنگینی در انتظار باشگاه پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه پرسپولیس به ضرب‌الاجل فیفا

از طرفی پرونده «اینیگو والنسیا» دستیار «کالدرون» هم یکی از اولویت‌های باشگاه پرسپولیس است که باشگاه باید در زمان کمی نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

در حال حاضر کارگزار تنها راه درآمدزایی باشگاه پرسپولیس است که تا الان به تعهداتش عمل کرده و پول باشگاه پیش خور شده است و فروردین ماه زمان بعدی پرداخت پول از سوی کارگزار است. البته به خاطر نایب قهرمانی در آسیا، سرخپوشان با پاداش هنگفتی مواجه هستند اما به خاطر مشکل تحریم و مشکل انتقال آن به ایران، فعلا نمی‌توانند روی آن پول حساب چندانی باز کنند.

باشگاه پرسپولیس این روزها بیش از هر زمان دیگر مشکل کمبود بازیکن را حس می‌کند و باید برای نیم فصل بازیکن جذب کند. این تیم در پی جدایی شجاع خلیل زاده در خط دفاع، جدایی بشار رسن در خط هافبک و محرومیت عیسی آل کثیر در خط حمله دچار کمبود بازیکن است و کادر مدیریتی در تلاش است تا با جذب نفرات مد نظر سرمربی، مشکل کمبود بازیکن را حل کند اما ممکن است در صورت پرداخت نشدن مطالبات بودیمیر، باشگاه با جرایمی مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود.

چند روز پیش مهدی رسول پناه و علی رغبتی از هیات مدیره پرسپولیس جدا شدند و جعفر سمیعی و سید مجید صدری به عضویت هیات مدیره باشگاه درآمدند. این در حالی است که با وجود این تغییرات معلوم نیست که در تنها چند روز باشگاه پرسپولیس بتواند بدهی هنگفت بودیمیر را تامین کند یا خیر.

باشگاه پرسپولیس در تلاش بود تا با بودیمیر بر سر پرداخت مطالبات توافق کند اما این بازیکن حاضر به توافق نشد و وکیل او اعلام کرد که طبق رای باشگاه موظف است به مطالباتش عمل کند.

یحیی گل‌محمدی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که  هدف اصلی‌اش قهرمانی پرسپولیس است اما این مشکلات شاید روند پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد.

این مشکلات مالی از طرفی و نتایج نه چندان مطلوب از طرفی دیگر موجب شده تا پرسپولیس روزهای خوبی را سپری نکند اما در نهایت باید دید که باشگاه چه تدابیری را برای حل این مشکل خواهد اندیشید و در این شرایط راهی برای سرخپوشان باز خواهد شد تا این مشکلات حل شود یا خیر.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    آذری جهرمی دوباره با پول بیت امال و با فشار به اپراتورها پول رو خواهد داد فقط حساب و کتاب این پول چجوری هست!!؟؟
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    نگران نباشید پول بیت المال هست راه دور زدن قانون رو هم خوب بلد هستند مشکلی پیش نمیاد دولت پول رو به یه شرکت وابسته به دولت میده اون شرکت هم به عنوان اسپانسر پول بیت المال رو میده به لنگ
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      0 0
      نه بابا اون مشکل مالی شماست که با یه بشکن حل میشه! ببینم بودمیر شما چی شد؟ منتظرم ببینم بعد پنجره ی ما مال شمام بسته میشه؟ معلومه که نه بازیکنان وختی میلیاردین لابد توان پرداختشم هست دیگه!
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    کیسه کشا چرا نظر میدن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس