کد خبر 1173205
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
شرکت نیشکر هفت تپه نمایه

اسماعیلی گفت: تعدادی از جلسات برگزار شده و در رابطه با میزان پرداختی این فرد دادگاه به ضرورت کارشناسی مجدد تشخیص داده است و دادگاه منتظر نظر کارشناسی است. خبری مبنی بر تغییر نماینده دادستان را نداریم.

به گزارش مشرق، سی و هشتمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا، از دقایقی پیش با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

ابعاد مختلف پرونده موسوم به هفت‌تپه

سخنگوی قوه قضاییه در اسن نشست گفت: جلسه دادگاه مربوط به خریدار هفت تپه صرفا به جهت ارجاع به کارشناسی متوقف شده است. در ارتباط با بدهی‌ها دادگاه ضرورت امر کارشناسی را تشخیص داده و دادگاه منتظر نظر کارشناسی است.

وی با بیان اینکه وقتی جلسه‌ای نداشتیم تغییر نماینده دادستان معنا و مفهومی ندارد ادامه داد: تا الان خبری مبنی بر تغییر نماینده دادستان نداشتیم. ادعای حمایت دادستان کل از مالک هفت تپه صحت ندارد و به این شکل که می‌گویند نیست.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دادستان کل کشور مامور شده است در فرایند همزمان با دادگاه پیگیر وضعیت فعالیت این شرکت و کمک به جریان اشتغال و تولید در این شرکت باشد. اقدامات دادستان کل کشور و مجموعه قوه قضاییه اگر نبود این شرکت از حیث تولید دچار مشکل می‌شد.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس