کد خبر 1173113
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
انتقاد رضا قوچان نژاد از سرمربی زوله/ به اندازه کافی بازی نمی‌کنم

بازیکن ایرانی تیم فوتبال زوله از تصمیم سرمربی این تیم انتقاد کرد و گفت: فکر می‌کنم مربی به اندازه کافی به من شانس بازی نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی تیم فوتبال پک زوله هلند در آخرین بازی این تیم مقابل ویلم سه گل به ثمر رساند و نقش اصلی را در برد ۳ بر یک تیمش ایفا کرد.

قوچان نژاد در این فصل چندان بازی نکرده و به نظر می‌رسد «جان استگمن» سرمربی زوله اعتقاد چندانی به این مهاجم ایرانی ندارد. این موضوعی است که می‌شود از ادعای کاپیتان تیم زوله هم آن‌را متوجه شد. کاپیتان زوله بعد از بازی با ویلم افشا کرد که برای بیشتر بازی کردن قوچان نژاد، با سرمربی تیم صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید:

تمجید بازیکن سابق هلند از مهاجم ایران

حالا نوبت به خود قوچان نژاد رسیده است که به صورت علنی از کم بازی کردن خود و تصمیم سرمربی زوله انتقاد کند. قوچان نژاد در این خصوص به برنامه «Omrop Fryslan» گفت: فکر می‌کنم مربی به اندازه کافی به من شانس بازی نمی‌دهد.

وی در خصوص اینکه آیا ارتباط خوبی با استگمن سرمربی زوله ندارد؟ تاکید کرد: فکر می‌کنم این یک ادعا باشد. استگمن آدم بد و اشتباهی نیست اما من با بعضی از انتخاب‌ها مخالفم. همیشه هم لازم نیست موافق انتخاب‌ها باشید اما چه بازی کنم و چه بازی نکنم، همیشه تمام تلاشم را به کار می بندم.

قوچان نژاد که سابقه بازی در تیم هیرنفین هلند را هم دارد، درباره احتمال بازگشتش به این تیم گفت: هنوز با بچه‌های هیرنفین مثل هنک ورمن و لوکاس ارتباط دارم. روز جمعه و بعد از بازی هم با مدیر فنی تیم هیرنفین صحبت کردم اما بازگشت من به این تیم واقع بینانه نیست.

این مهاجم ایرانی در پایان گفت: خارج از زمین ارتباط خوبی با هنک داشته‌ام. اتفاقاً من با او روز گذشته درباره هراکلس صحبت کردم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 3
    شما غلط می کنی انتقاد می کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس