حسین

همزمان با شبکه‌های ماهواره‌ای، یک شبکه گسترده تبلیغاتی برای داماک در داخل کشور به راه افتاده و به ادعای جواد هاشمی، بیش از ۱۵۰ سلبریتی را به تبلیغ برای این شرکت اماراتی سرخط می‌کند.

سرویس سیاست مشرق- چند روز پیش، انتشار ویدیویی از «سیدجواد هاشمی» ، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان(که عمدتا نقش‌های ارزشی ایفاء کرده) و به عنوان یک چهره مذهبی و متعهد شناخته می شود، به شدت جنجالی شد. هاشمی در این ویدیو، با ادبیاتی که کاملا در تضاد با چهره مانوس و شناخته‌شده‌ی او برای مخاطبان است، مردم ایران را به خرید ملک در دوبی از شرکت اماراتی «داماک» دعوت می کرد. حجم واکنش‌ها و موضعگیری‌های منفی نسبت به این ویدیوی سیدجواد هاشمی، که در شرایط تنگنای اقتصادی کشور و مشکلات مالی بخش بزرگی از هموطنان، مردم را به خروج ارز از کشور و سرمایه‌گذاری در خاک یکی از دشمنان مرموز و پلید ایران، که اخیرا برادری خود را با رژیم صهیونیستی آشکار کرده، دعوت می کند، آن اندازه زیاد بود که هاشمی بعد از تنها ۴۸ ساعت، در ویدیوی دیگری، با عذرخواهی از ملت ایران با لحنی احساسی، نادم و بغض‌آلود، مدعی شد که گول یک دوست را برای حضور در این تبلیغ خورده است.

اما بخش بسیار مهم‌تر ویدیوی عذرخواهی  سیدجواد هاشمی آن‌جا بود که او خبر داد که علاوه بر او، ۱۵۰ نفر از سلبریتی‌ها و چهره‌های معروف ایرانی هم برای این شرکت ویدیوی تبلیغاتی پر کرده‌اند!

این که چه هزینه‌ی سرسام‌آوری برای پای کار آوردن این تعداد سلبریتی‌ صورت گرفته، و اصولا چه شبکه تبلیغاتی قوی و کاربلدی این لشکر سلبریتی‌ها را برای تبلیغ یک شرکت املاک اماراتی به خط کرده‌ است، مسایل بسیار مهمی است که جا دارد و باید به بررسی ان پرداخت.

اما در وهله نخست، آشنایی با ماهیت شرکت «داماک» و مالک آن بسیار مهم است.

مالک شرکت «داماک»، که بزرگ‌ترین شرکت ساخت و ساز و املاک در حوزه خلیج فارس است،  یک میلیاردر اماراتی به نام «حسین سجوانی» است که شرکت را به صورت خانوادگی اداره می کند. روزنامه «تایمز اسراییل» در گزارشی با موضوع حذف تدریجی قوانین اسلامی در امارات به بهانه احیای رونق اقتصادی این کشور، از حسین سجوانی، مالک بزرگ‌ترین شرکت ساخت و ساز در دبی، نقل قول می کند و شرکت او را، شریک تجاری ترامپ و سازنده «باشگاه و زمین گلف ترامپ» در دوبی معرفی می کند. [۱]

پایگاه خبری «عرب نیوز» در ۸ آوریل ۲۰۱۸ گزارش داد که پسران دونالد ترامپ در جشن عروسی دختر حسین سجوانی، مالک داماک، شرکت کردند.

طبق این گزارش، حسین سجوانی، مالک داماک در توئیتر اعلام کرد که "افتخار داشته که در جشن عروسی دخترش، میزبان اریک ترامپ و دونالد ترامپ جونیور، پسران رییس جمهور آمریکا، بوده است. "[۲]

طبق همین گزارش، در سال ۲۰۱۷، اریک ترامپ و دونالد ترامپ جونیور، به نمایندگی از پدرشان، در افتتاح دومین باشگاه بین‌المللی گلف ترامپ در دبی، که توسط داماک ساخته شد، حضور داشتند.

پسران ترامپ در کنار حسین سجوانی، افتتاح باشگاه گلف ترامپ در دوبی، فوریه ۲۰۱۷

در این گزارش، حسین سجوانی به عنوان میلیاردر اماراتی و شریک مجموعه اقتصادی ترامپ معرفی شده است.

روز ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱، سی ان ان گزارش داد که مالک داماک به دنبال گسترش تجارت و شراکت خود با ترامپ در آمریکاست. گزارشگر سی ان ان به طعنه نوشت که گرچه مدیریت «شرکت آمریکا» به زودی از دست ترامپ خارج می شود، اما دست‌کم یکی از شرکای بین‌المللی او، پای ترامپ ایستاده است: حسین سجوانی[۳]

طبق این گزارش، سجوانی اعلام کرد که علی‌رغم نقش ترامپ در تحریک هوادارنش به خشونت در محاصره ساختمان کنگره، او قصد دارد شراکت خود را با مجموعه اقتصادی خانواده ترامپ توسعه دهد. سجوانی در حال ساختن دومین زمین گلف بزرگ برای ترامپ با عنوان «باشگاه جهانی گلف ترامپ» در دوبی است.

سجوانی در گفتگو با بخش تجارت سی ان ان گفت:

" ما یک رابطه عالی با سازمان ترامپ داریم و مطمئن باشید، قصدی برای فسخ این روابط نداریم. "

گزارشگر سی ان ان در این گزارش با تعجب می نویسد که در حالی که بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ آمریکایی، بعد از رسوایی محاصره کنگره توسط هواداران ترامپ، توقف یا محدود کردن روابط خود را با سازمان اقتصادی ترامپ اعلام کرده‌اند، این نوع اعلام وفاداری میلیاردر اماراتی بسیار جای تامل دارد.

ترامپ و حسین سجوانی

سجوانی با تاکید به سی ان ان می گوید:

" من از گسترش روابط با برند ترامپ استقبال می کنم و به دنبال راه‌های بیشتر برای همکاری با آن‌ها هستم. "

او به خبرنگار رویترز نیز گفت که "بسیار، بسیار خوشحال" است که با سازمان اقتصادی ترامپ شراکت دارد.

البته سجوانی، زمانی که ترامپ در سال ۲۰۱۶ و در بدو ورودش به کاخ سفید اعلام کرد که ورود مسلمانان را به آمریکا ممنوع می کند و سیل انتقادات و واکنش‌ها از سوی مسلمانان علیه او به راه افتاد، به شدت و متعصبانه از ترامپ و تصمیم او دفاع کرده بود و وجود هر گونه تبعیض و نژادپرستی را در سیاست‌های ترامپ رد کرد.

در ژانویه ۲۰۱۸، وقتی قانون مالیاتی ترامپ(که شامل تخفیف کلان یا بخشش کلی مالیات شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌داران کلان می شد) در کنگره به تصویب رسید، سجوانی به عنوان بزرگ‌ترین شریک تجاری ترامپ در منطقه خلیج فارس، اعلام کرد که قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و فعالیت‌های شرکت خود را در آمریکا گسترش دهد. [۴]

حسین السجوانی، دوست صمیمی و شریک اقتصادی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دوبی است. سجوانی از حامیان مالی اصلی بنیاد «طرح‌های جهانی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم» و به طور خاص «طرح امیدسازان عربی» است که توسط این بنیاد راه‌اندازی شده است.

نکته بسیار مهم(به ویژه از منظر امنیتی) این که داماک، همزمان با تبلیغات سرسام‌آور خود در ایران، برای جذب سرمایه‌های ایرانیان و تشویق آنان به خرید ملک در امارات، در حال تبلیغ در سرزمین‌های اشغالی، برای جذب سرمایه‌داران و خریداران ملک رژیم صهیونیستی به سرمایه‌گذاری در امارات هم هست.

فقط این را در نظر بگیرید، که شرکت داماک، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سازنده در امارات، نیمی از یک شهرک مسکونی را به خریداران ایرانی(از اقشار مختلف هنرمند، سیاستمدار، تاجر و... و.) و نیمی دیگر را به خریداران رژیم صهیونیستی اختصاص دهد. جدای از همه ملاحظات امنیتی برای سوار شدن سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی روی ایرانی‌ها، نفس این «آمیختگی»، یک گام نمادین و در عین حال عملی برای «نرمالیزاسیون» روابط بین ایران و رژیم غاصب و جنایتکار و جعلی اسراییل است.

حقیقت آن است که بعد از آن که سرمایه‌گذاری سنگین و چند صد میلیاردی شیخ‌نشین‌های حوزه خلیج فارس روی دونالد ترامپ و هزینه‌های گزاف برای ضربه‌زدن به منافع جمهوری اسلامی و محور مقاومت، به نتیجه مورد انتظار برای حمله نظامی آمریکا و متحدان آن به ایران نرسید و در نهایت برخلاف انتظارها، ترامپ رییس جمهور یک دوره‌ای آمریکا شد، مدتی است که این شیخ‌نشین‌ها، و در راس آنان امارات متحده عربی، توجه و تمرکز خود را روی رژیم صهیونیستی متمرکز کرده‌اند و قصد دارند این رژیم را به عنوان یک متحد استراتژیک نظامی-امنیتی علیه نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی، جایگزین رژیم ایالات متحده کنند. اخبار و گزارش‌های آشکار و پنهان اطلاعاتی حاکی از ان است که ابعاد پیوندهای نظامی و امنیتی چراغ‌خاموش و پشت‌پرده‌ی امارات با رژیم اسراییل، بسیار عمیق‌تر و گسترده‌تر از آن است که در ظاهر به نظر می رسد و امارات عملا خاک خود را در جهت ضربه زدن به منافع ملت ایران، در اختیار صهیونیست‌ها گذاشته‌اند.

در چنین شرایطی، به ناگهان شبکه‌های ماهواره‌ای ظاهرا «سرگرمی» فارسی‌زبان که برای ایران برنامه پخش می کنند و عمدتا مالکیت آن‌ها(مستقیم یا غیرمستقیم) با میلیاردرهای اماراتی یا سعودی است، پر می شود از تبلیغات شرکت «داماک» که هموطنان ما را به خرید ملک در امارات دعوت می کنند و از داشتن سرویس خدمات گسترده به فارسی برای مشتریان ایرانی خبر می دهند. این در حالی است که طبق قانون امارات، اتباع بیگانه به هیچ وجه نمی توانند مالکیت زمین در این کشور بسیار کوچک داشته باشند! چندین سال پیش(حوالی سال ۲۰۰۷)، یک شرکت املاک در دوبی، با استفاده از برخی چهره‌های ورزشی معروف کشور، تبلیغات سنگینی برای خرید ملک در دوبی صورت داد و بسیاری از هموطنان به هوای خانه‌دار شدن توسط این شرکت، پول‌های خود را به آن سپردند و لابد لازم به گفتن نیست که سرمایه‌های کلان ایشان، به واسطه قوانین مالکیت در امارات، به فنا رفت.

جالب این‌جاست که همزمان با شبکه‌های ماهواره‌ای، یک شبکه گسترده تبلیغاتی برای داماک در داخل کشور به راه می افتد و به ادعای سیدجواد هاشمی، بیش از ۱۵۰ سلبریتی را به تبلیغ برای این شرکت اماراتی می کشانند.

چند سالی است که امارات، در همکاری تنگاتنگ و نزدیک با سرویس‌های جاسوسی دشمنان ایران، راه نفوذ، شبکه‌سازی و جاسوسی در ایران را، آن هم در حوزه‌هایی ظاهرا کم‌تر ملتهب و توجه‌برانگیز در پیش گرفته است. در ۱۶ فرودین ۹۷، مشرق در گزارشی تفصیلی، به نفوذ گسترده و عجیب موسسات وابسته به محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و نایب فرمانده کل قوای مسلح امارات متحده عربی، یکی از ضدایرانی‌ترین شیوخ حوزه خلیج فارس در بخش محیط زیست ایران پرداخت. بن زاید، دوست صمیمی و شریک اصلی بن سلمان در طرح‌های ضدایرانی دوران ترامپ، و عضوی از مافیایی که دونالد ترامپ را در آمریکا به قدرت رساندند، بود.

حال که پیوندهای عمیق و قدیمی امارات با رژیم اشغالگر قدس، از پرده بیرون افتاده و رسمیت یافته، قطعا تحرکات و اقدامات ضدایرانی حاکمان اماراتی برای ضربه زدن به منافع ملی ایران، در همراهی و هماهنگی کامل با صهیونیست‌ها، وارد مراحل جدیدی شده است. بدیهی‌ترین منطق عقلانی و یک حساب سرانگشتی دو دوتا، چهارتا، ایجاب می کند که مسوولان کشور نسبت به تحرکاتی که از سوی اماراتی‌ها و عوامل آنان در داخل کشور صورت می گیرد، دقت نظر و هوشیاری کامل داشته باشند، چه برسد به این که این تحرکات از سوی شرکتی صورت می گیرد که بزرگ‌ترین شریک تجاری امپراتوری مالی ترامپ که قطعا با دیگر اعضای مافیای گانگستری «زرسالاران جهان‌وطن» در منطقه غرب آسیا(از جمله بنیامین نتانیاهو) ارتباط تنگاتنگ دارد، مالک آن است.

 

[۱] https://www.timesofisrael.com/dubai-again-loosens-alcohol-rules-seeking-economic-recovery/

[۲] https://www.arabnews.com/node/۱۲۸۰۱۹۶/middle-east

[۳] https://edition.cnn.com/۲۰۲۱/۰۱/۱۳/business/trump-damac-middle-east/index.html

[۴] https://www.arabnews.com/node/۱۲۳۲۷۹۶/business-economy

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 108
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 36
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    یکی از عوامل اصلی وضع ناگوار فعلی حاصل رای به تکرار این سلبریتی های بی وطن و مزدور است عبرت بگیریم
    • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      54 9
      امان ار جهل مرکب این سلبریتی های بی وطن پولپرست. حتما بهشون پیشنهاد خونه مجانی دادن که انقدر دستپاچه ان. ولی کور خوندن با این اقدام مستقیم رفتن ته زباله دان تاریخ ایران.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      30 1
      سیلی بریتی بی سواد آمده برای مردم ما خط مشی تعیین کتد.
    • مبین IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      37 2
      بصیرت بصیرت بصیرت
    • سارا IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      15 0
      عجیبه از چیزهایی که می شنویم شاخ درمیاریم
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      15 0
      به نطرم بهتره که این سرمایه های باد اورده بعضی ها که شب میخابن صبح کمین میکنن که چی بخرند و با چند برابر به ملت بفروشند و کشور نمیتونه استفاده کنه.بره همین کشورهای اطراف.بلای جان ما نباشه
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      13 0
      حامیان تبلیغی داماک، همراه پسران ترامپ قمارباز، شرکای ترور اسطوره میهن اسلامی، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی/بریده باد دستان قاتلان سردار عزیز و دیگر شهداء و آسیب زنندگان به امنیت ملی، از هر کشور و قشری که باشند، منفور در چشم ملت بزرگوار ایران سرافراز
    • SE ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      9 1
      یک رو پهلوی کثیف را به زبالدان ریخیتیم جالا نوبت سلبریتیهای خائن است
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      3 2
      بعیده سید جواد هاشمی اینقدر نادان باشه که ندونه چیکار میکنه خودش هم که گفته پولی نگرفته شاید خدا خیر داده استارتی بوده برای انتشار این مقالات و اشنایی و حساسیت بیشتر ایرانیها با این کافران اماراتی و همپیمانان مستکبرشان و اون 150 سلبریتی دیگه
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      14 2
      برا سلبرید‌یها ؛ بی وطن را خوب اومدی واقع اینا بجز شهرت و پول دیگه به هیچ چیز دل نمی بندند حتی خانواده .
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      6 5
      دشمنان دور تا دور ایران مثل گرگ خوابیدن بعد ما سر داشتن اورانیون 20 درصد چونه میزنیم آخرشم میریم دودستی تقدیمش میکنیم به آمریکا و بعد جالبه میایم سر مولفه های اقتدار زا مون مثل موشک و حضور مستشاری هم بعضیا یقه جر میدن واسه مذاکره؟! اینا روی الاغ هم سفید کردن . اصلا شاید مزدور و جاسوس باشن. جالبه شب تا روز پمپاژ یاس میکنن تو جامعه و جلوی هر کاری هم که به نفع ایرانه با برچسب زنی ها شون میگیرن!
  • CA ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    17 66
    این آقا یه بساز بفروش قدیمی هست تو دوبی ، با ترامپ هم که اونم تو کار ساخت و ساز بوده شریک شده، خیلی وقتم هست تو دوبی دارن میسازن، مثله خیلی سازنده های دیگه تو دوبی، بیخودی هر مساله ای رو سیاسی کردن درست نیست به نظرم
    • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      28 8
      چطوری خاوری؟
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      22 1
      منم موافقم، اینجا هم سه چهارتا دانشجو دارن تو فردو و نطنز و اینا یه چهارتا چیز با هم قاطی میکنن مشغولن نمیدونم این آمریکایی‌ها و اینا چرا اینقدر هر چیزی رو سیاسی میکنن، بزارن بچه های مردم کارشونو بکنن دیگه، اِه... !!!
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      20 1
      ۰۱:۴۰ احمق به دنیا اومدی لااقل همون احمق برو نه احمق تر
  • نیما IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    15 38
    بازم به غیرت سید جواد هاشمی با غیرت وشهامتش وتاسبش نشون داد که ایرانی زات داره و ریشه در اصالت وفرهنگ خودش داره وغیرتش رو به دلار وپول کثیف عربهای پست فطرت که نوکر امریکای جنایتکار هستند نفروخت احسنت به این مردانگی وشهامت واقعا این کلیپ عذر خواهی رو از این مرد باغیرت دیدم اشکم جاری شد زنده باد ایران وایرانی
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      28 3
      ولی هاشمی و بقیه هنرمندان نشان دادند که فقط نقش بازی می کنند
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      19 0
      اتفاقا مشکل اصلی این تغییر 180 درجه ای امثال جواد هاشمی است که صرفا فقط این تبلیغات نبوده ایشان در شبکه خانگی هم اقدامات نامناسبی داره که به لطف دوستان هنوز دیده نشده
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      19 1
      دم معلم فارسی شما هم گرم با این نگارش! تاسب؟ زات؟ آخه؟؟؟؟ اشک ما هم جاری شد بخدا
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      7 0
      تعصب درسته مجید جان.
  • DE ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    29 1
    مبلغی که گرفته اعلام کند و آن را به داماک برگرداند و بخواهد که بخش مربوط به خودش را پخش نکند. اگر داماک قبول نکرد پول را به حساب هلال احمر یا خیریه ای معتبر واریز کند. عذر خواهی فقط برای ممنوع الکار نشدن است. شبهای مافیا ، بفرمائید شام ودها مجری گری از سایر برنامه های جواد خان میباشد. کسی که به خاطر غیبتهای مکرر در آموزش و پرورش اخراج شد ! حقوق مفت میگرفت به جای کلاس درس فیلم بازی میکرد ! دوران رانت خواری به نام و نقاب شهدا گذشته . مردم را بیش از این فریب ندهید.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      4 9
      مردک اگه راستگو بودی که لااقل گوش میدادی سیدجواد گفته من پولی نگرفتم... در وری میبافی...
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      8 0
      واقعا چطور میگه تو هیچ تبلیغی نبوده اینکه برای کلاس کنکور تبلیغ میکرد لابد اون هم محض رضای خدا بوده
    • اریا AT ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      2 0
      اقا فیلم رو دوباره ببین گفت بابت تبلیغات تا امروز پولی دریافت نکردم بعد میگه تا حالا تبلیغ نکردم و بعدش فرمودند که راجب پولی که بابت این تبلیغ گرفته و کجا رفته نمیخوام حرفی بزنم که حاشیه درست نشه، اول پول رو گرفته بعد عذرخواهی میکنه
  • GB ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    26 5
    سلبریتیهای بدبخت، شماها که عرب ها را سوسمارخور می دانستید
    • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      3 8
      مال دارند و اختیار به تو چه ربطی داره
  • م.م IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    10 43
    امیدورام توییت مرا نشر بدهیدکه بعید میدانم.....بیایید ریشه ای به این مسعله مهم توجه کنیم اصلا چرا پولدارهای ایرانی...پولهایشان را در دبی و ترکیه هزینه میکنند...ایا واقعا جواب را نمیدانید یا خودتان را به کوری و کری زده اید؟اکثرپولهای ایرانیان که ازکشورخارج میشود....فقط و فقط بخازر عیاشی و خوشگذرانیست..که اینجا دروطنمان برایشان فراهم نیست...اگرمیخواهید..این پولهای زیاد خارج نشوند...بفکرنشان دادن راه راست و ارشاد به اینها نباشید..به هرحال همه مثل هم نیستند..یکی ازین جزایرایرانی را مثل دبی بسازید..یا قراربدهید..که بجای رفتن به انتالیا و تایلند و دبی...پولهاشون را همینجا هزینه بکنند..باواقعیتهای جامعه هروقت کناراومدیم...هرمشکلی حل خواهد شد
    • نامدار IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      8 4
      واقعا متاسفم
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      7 4
      تو دیگه چه عجوبه ای هستی؟!!! :/
    • میتی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      13 5
      "م.م" جدیدا بعضی مناطق شمال رفتی؟ دیگه کاری نیست که نکنن، آدم شرم میکنه از گفتنش- پس مشکل این نیست.
    • معصومه سادات IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      6 3
      نابغه‌ی بابا الان نبود شرایط ینی نبود شرایط علمی و تحقیقی یا شرایط عیاشی و میگساری و فحشا؟ اگه شرایط مناسب اینه میخوام صدسال سیاه نباشه بعد پروفسور ، مجید جان دلبندم ، اینی که نوشتی کامنته کامنت تکرار کن کامنت توییت مال توییتره تو با این نبوغ درخشانت و با این آگاهی فراوانت دیگه ادعای تحلیل جامعه شناسی نکن هنوز جای مزخرفای زیبا کلام درد میکنه.=/
    • معصومه سادات IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      6 3
      آهان ضمنا مسئله نه مسعله بخازر نه بخاطر بعد میگی مال خوشگذرانی و عیاشی نیس اما باید یکی از جزایر ایرانی مثل تایلند بشه تو یا واقعا کر و کوری یا بقیه رو کر و کور فرض کردی یا کروموزومات ۴۶ تا نیس. رو املا و انشات بیشتر کار کن اصول نگارشی رو هم رعایت کن=)))))))
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      4 2
      جزیره کیش دست کمی از دوبی نداره سرمایه گذاران ایرانی اگر در کیش ملک بخرند خیلی به نفع شون است.
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      7 3
      فاحشه خانه درست کنن میلیونها زندگی و روابط مردم نفله بشه که ۴تا انگل بیسروپای هرزه پولاشونو از کشور نبرن بیرون؟خیلی تهوع آوری حال ادم ازت بهم میخوره
  • مرتضي IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    21 1
    چرا دولت ورسانه ملی اطلاع رسانی نمی کند
    • ناشناس IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      13 4
      الان بعید است هزار 1.000 نفر هم تلویزیون داخلی رو نگاه کنند بعید می دونم . مردم تلویزیون ملی رو نگاه نمی کنند پس هر برنامه ای پخش بشه تاثیرش بسیار ناچیزه
    • ناشناس IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      8 0
      دولت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلاحات؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    19 1
    از جام جهانی 2014 برزیل بود که جواد هاشمی از چشم من افتاد
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      6 0
      بوته ای که ریشه نداره با هر بادی جایجا میشه!!
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    31 1
    کلا انگار هر جا قراره به کشور خیانت بشه، این بازیگران حضور همیشه در صحنه ای دارن.
    • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      2 11
      مال دارند و اختیار به تو چه ربطی داره
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      1 0
      ۱۰:۰۴ نظرشو گفته اختیارشو داذه به تو چه ربطی داره؟
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    4 27
    اقتصاد حد و مرز نمی‌شناسد و این دوستان هستند که دیدشان را به تولید و انداختن پراید به هموطنان داخلی محدود کرده اند.
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      10 3
      شرف و ناموس و وطن هم اگه فروشیه، مشتری زیاد داره برو بفروش!!
  • م ق IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 1
    چگونه به نيروهاي ارزشي خود ارزش دهيم . آيا ارگان ارزشي متولي اين كار داريم ؟
    • ناشناس IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      1 1
      دقیقا
  • مهدی IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    4 1
    سلام ریشه تمام بدبختی های ما دورویی وبه ظاهرمومن بودن بابا بس،کنید این فیلم بازی کردن رو حالم بهم خورد...
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    10 1
    آقای هاشمی پولشو گرفته حالا میگه گول خورده. مگه بچه ای؟
  • امیر IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    15 0
    این به اصطلاح سلبریتی ها که نان کشورهای عربی که طمع به خاک ایران رو دارند . رو میخورند . لطف کنند . بعد از این ادعای وطن پرستی و دفاع از مردم را مداشته باشند.
  • از استرالیا AU ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    12 1
    این 150 خودفروش که از سلبریتی بودنشان سوء استفاده شده و در خدمت غول های سرمایه داری و بساز و بفروش های زمین خوار و آدم خور بر علیه کشور ایران و به نفع غول سرمایه دار و دشمن ایران آشکارا دست به چنین تبلیغاتی زدن مستحق مجازات سنگین هستن: 1- ممنوع الخروج 2- حبس ابد با شرایط سخت 3- مصادره دارایی ها و املاکشان در ایران حتی اگر بنام نزدیکنشان شده باشد. 4- مصادر ه دارایی و املاکشان در خارج ایران حتی اگر بنام نزدکنشان شده باشد در مقابل کاستن از مجازات زندان. 5- صد البته برای همشه،اجازه بازی در سینما و تئاتر و تلوزیون نداشته باشند.
  • مهدی IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    6 0
    من نمی‌دونم کی این مردم می‌خوان یاد بگیرن که سلبریتی جماعت فقط به فکر پول درآوردن هستش هشت سال پیش یادتون رفت سر انتخابات همین سلبریتی ها خودشون جار میزدن بعدش گفتن ما کی تبلیغ کردیم هدف سیاسی نیست هدف رفتن ارز از مملکت هستش اگه همین ارز تو مملکت خودمون سرمایه گذاری بشه یک معلول مثل من شرمنده زن وبچش نمیشه اون وقت یک جایی پیدا میشه من معلول هم بتونم کار کنم نه اینکه با ماهی 332هزار تومان مستمری بهزیستی با زن‌وبچم با فلاکت زندگی کنم همین سلبریتی ها به یکیشون بگید فلان کس محتاج هستش بیا کمک کن بهش از جیب خودت اگه این کار را کرد برید تو پیج شون تو اینیستا در خواست کمک کنید بلافاصله بلاکتت میکنن چرا به حرف این جماعت گوش میکنید این جماعت بخاطر پول وطن خاک شرافت عزت ایرانی هرچی که بگید را می‌فروشند تو را بخدا به این جماعت اعتماد نکنید هر کی میگه من اشتباه میکنم مثل مرد بیاد بهم بگه mehdi207mp@gmail.com قول میدم با ادب و احترام هم جواب بدم قول میدم مستمری 5سال من را گرفتن این تبلیغ را کردن البته حداقل
  • فرا جناحی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    5 1
    هر چند تبلیغ سلبرتی ها که منفعت خودشان ملاک است محکوم است، اما بلایی که بورس و.. بر سر اموال و دارایی های مردم آوردند خود زمینه ساز خروج سرمایه از کشور شده !!!
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    4 0
    هر کس با دشمن همکاری کند، در هر شغل و لباسی باید مجازات شود. به خدا قسم در غرب و شرق کسی کوچکترین خیانتی به وطنش کند از هستی ساقط خواهد شد
    • اکبر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      0 3
      الان دقیقا کجاش خیانت بود متوهم؟
    • هما IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      0 0
      اکبر اقا این قدر عصبانی نشوید. متن گزارش بالا را یکبار بخوان ببین تحلیل چیه. دمنوش گل گاوزبان با نبات واسه اعصاب خوبه
  • ترابیان IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    3 0
    مملکت چوپ همین ‌ها را می خورد چند سال پیش یک متخصص قلب خانم در تهران رفته بود پولهایش را در دبی سرمایه گذاری کرده بود و مالباخته شده بود
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    6 0
    هر جا پای خیانت به وطنم در میان است، نام سلبریتی ها می درخشد...
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    4 0
    البته مسئولان و فرزاندانشان بیشتر تمایل به زندگی در کانادا و امریکا و انگلستان و سوییس دارند اما مردم نوکیسه نهایتا میتونن ترکیه یا امارات خونه بخرن و این تبلیغ بیشتر برای همیناس نه آقاها و آقازاده های بلندپرواز
  • بازنشسته شرکت نفت IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    12 0
    سال 54 برای راه اندازی یه قسمت از پالایشگاه شارجه به امارات رفتم. دبی و ابوظبی اون زمان در برابر خرمشهر و محله های بریم و بوارده آبادان حکم دارقوزآباد را داشت و انگار از قلب بهشت رفته بودیم ته جهنم و فقط خدا خدا میکردیم کارمون تموم بشه و زودتر برگردیم خوزستان
  • FR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    6 1
    جناب آقای هاشمی ما شما رو به عنوان نماد ایرانی حق جو در فیلم‌ها می‌شناختیم بلانسبت،شما که ریحانه پارسا ومزدک میرزایی وشهرهای قمر امثال اینا نیستید که گول بخورید یعنی دشمنی آشکار صددرصد امارات وعربستان رو علیه ملت ماندیدید جسارتا یک اشتباه شمارو چقدر پایین آورد که تا آخر عمرتون بر پیشانی‌تان خواهد ماند آن 150 سلبریتی هم باید به مردم شناسانده شوند وپای میز محاکمه به عنوان خیانت به کشور برای دشمن کشانده شوند چرا اینقد از این به اصطلاح سلبریتی می‌ترسید برخی‌ها شون هرغلطی می‌خواند می‌کنند تابعیت یک کشور پیشرفته رو هم گرفتند میاند اینجا پول مردم ضعیف رو جمع می‌کنند می‌برند برای خرج در کشورهای پیشرفته تکنولوژیکی همان کاری که پزشکان ودیگران انجام ميدند کسی هم نیست جلوی اینارو بگیره دیگه وادادگی تاکی؟
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    4 3
    ما که پول زن و بجه هامونو ریختیم تو بورس .....زنده باد داماک
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    3 0
    عذرخواهی انسان رو پایین نمیاره.کمک میکنه آدم بالا بره. آفرین به سید جواد هاشمی
  • US ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    6 0
    تا وقت هست جلوی سلبریتی های من درآوردی را بگیرید، وگرنه رفته رفته تبدیل به یک معضل اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خواهند شد. برای اینها دوست و دشمن ملت ایران و منافع ملی مهم نیست، فقط دنبال پول و دیده شدن و عقده گشایی هستند.
  • بهپور IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    5 2
    بوی دلار که به مشام برسه ضد عربای ملخ خور میشن غلام حلقه به گوش همین عربا
  • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    5 2
    جالب است که در شرایط تحریم چگونه وطن فروشهای طماع میتونن باخروج مبالغ سنگین از کشوراقدام به خریدملک در خارج کنند!!!
    • ناشناس IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      1 6
      مال دارند و اختیار به تو چه ربطی داره
    • ناشناس IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      1 6
      مال دارند و اختیار به تو چه ربطی داره
    • ناشناس IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      4 8
      مال دارند و اختیار به تو چه ربطی داره
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      3 0
      ۱۰:۰۳ نظر خودشه به تو چه ربطی داره
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    گران بودن ملک نیست به تمام بازارها ریشه اصلی این فرار سرمایه هاست وقتی قیمت یک آپارتمان در بالا شهر با گرانترین خانه های دنیا برابری میکند در حالیکه سرانه درآمدی کشور یک دهم آنها هم نیست این اتفاقات طبیعی است باید کاری کنیم قیمت زمین در کشور بشدت ارزان شود و این فرهنگ که یک زمین بخر بنداز کنار آینده تو تضمین میکنه از بین بره
  • جمشیدی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 3
    وقتی برای تبلیغ هر چیزی پول دریافت میکنندو تبلیغ میکنند..... کجای این کار اشکال دارد. بیننده باید عاقل باشه
  • منصوری IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    واقعا که...
  • ناشناس IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 1
    عجیبه واقعا
  • ناهید IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 2
    ممنون مشرق جالب بود
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 1
    چرا دولت میذاره ارز کشور رو خارج کنند و توی دبی و ترکیه خونه بخرن؟
  • ش. AE ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 1
    با توجه به وضع اسف‌بار در امارات بخاطر کرونا این شرکت یکی از مقروض ترین شرکتها در امارات هست البته شراکتش با این دلقک ترامپ برای کار ساخت و ساز که از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز این آقا بخاطر فروش هر مقدار از پروژه ها درصد خوبی میده که در حال حاضر صهیونیست‌ها هم با این ابله شریک هستن و یکی از شرکت‌هایی هست که پروژه‌هایش همیشه با تاخیر تحویل شده
  • علی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 0
    ممنون مشرق بابت این روشن گری
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    وقتی شما پول فقط برای نورچشمیهاتان میخواهید میشه این
  • هیوا IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 2
    به نظرم یکی از دلایل این می‌تونه باشه که امارات از حمله احتمالی ایران به امارات می‌ترسه، وقتی تعداد ایرانی‌ها در امارات بیشتر بشه ایران برای حمله تعلل بیشتری میکنه
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    وقتی نقابها کنار میره و چهره اصلی ادما معلوم میشه
  • کیان. IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    2 5
    دمت گرم سیدجواد تو همیشه در اوج بودی و هستی.
    • هما IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      2 0
      از طرف خودت صحبت کن در اوج بودن شایسته کسانی است که با ایثار جان و مال در راه خدا و مخلوق خدا هستند در ثانی سیل برینی ها(میدانم چه نوشتم) در انتخابات گند زدند در زیرند
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      0 0
      بصیرت داشته باش
  • حسین IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    4 0
    پول این ملت را میخورن بعدش میان برا کشورای دیگه تبلیغ میکنن ..شرم اوره
  • علی IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    تمام این تبلیغ کردنها برای پول است
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    3 0
    کاش یه نفر دلش به حال طبقه ضعیف جامعه بسوزه و شرایط زندگی اونا رو هم درک کنه.
  • وحید IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    3 0
    چرا بانک مرکزی اجازه خروج ارز از کشور رو میده، یک مقداری مشکوک نیست؟ فقط باید اجازه خروج ارز در قبال ورود کالاهای مورد نیاز داده بشه نه برای خرید ملک و املاک در ترکیه و دبی
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    3 0
    یذره دیگه مونده.وقتی کامل شد ان شاءالله به فضل خدا مثل شهر قارون به زیر آب فرو میره.چون خون شیعه داره سنگینش میکنه.کمی صبر.خدا نزدیک است ومیزانش همیشه به کار.چند پیمانه دیگر خون شیعه سرنگونش میکنه.ان شاءالله
  • هموطن IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    با سلام،پروردگار مهربان آگاهی،فهم،درک،بینش، شعور تک تک هر ایرانی افزون کند با سپاس
  • مهران IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    3 0
    اصلاً مهم نیست که برای کی و چی وچرا تبلیغ میکنی مهمه که بدونید توجه به این به اصطلاح اشتباه خودش بزرگترین تبلیغ برای اون شرکته مردم ساده لوح نپندارید 6867
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    بیچاره هم چوبو خوردی هم پیازو حالم ازین دورویی به هم میخوره خسرالدنیا وبالاخره اونروزم که از گلشیفته حمایت میکردی نمیدونستی برو خودتو رنگ کن
  • جواد IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    3 0
    واقعا متاسفم برای افکار پوسیده غربزده و پول پرست این سلبريتى ها که حتی با ادعای انقلابی بودن در برابر پول حتی به همکاری با دشمنان اسلام و انقلاب همکاری بر علیه اقتصاد کشور خود کار میکنند
  • عبدالرضابیرقداری IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    به امید خدا این مردیه بی دین که خون بی نهایت مسلمان راخورده وشرکتی بزرگ با پولهای کافران به دست اورده باید در اولین فرصت توسط سربازان گمانم امام زمان به درگ با خانواده بی دینش واصل شوند ودورود برجواد هاشمی که از ملت ایران ورهبری معذت خواهی نمود دورود بر شرفش
  • US ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    من واقعا برام سواله چرا به هر به اصطلاح هنرمندی که پاسپورت واقامت یک کشور دیگه رو داره توی ایران اجازه فعالیت میدن و ازش سوپر استار میسازن بندازید دور این تفاله ها رو
  • سعید IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    خاک بر سر هرچی سلبریدی!!!
  • محمدعلی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    خاک بر سر این سلبزیتی های وطن فروش، که هرچه می کشیم از دست این جماعت بی دین وجاهل است.
  • فرزین اله بخشی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    ما تا کی باید چوب این جماعت بیسواد و از خود راضی را بخوریم. این جماعت فقط به فکر خوشگذرانی از پولهای باد آورده ای که از راه فریب مردم به دست میآورند هستند.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    جای تعجب اینه که ۱۵۰ نفر رو جذب کرده و ما هنوز خوابیم
  • ساسان IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    محض رضای خدا این کارا رو میکنن ! یه وقت فکر نکنید برا پول هستاااا !!! بیچاره ها گول خوردن میفهمید گولشون زدن یارو 70 سالشه میگه گولش زدن !!! همچین میگن داماک انگار مفتکیه و کسی بدش مساد پس احتیاج به تبلیغ داره و تبلیغ هم خرج داره اقا جوون شما ملت رو چی فرض کردین باصطلاح خودتون سلبریتیهااا؟؟؟ اگه شما سلبریتی هستی همون بهتر که مایکل جکسون که یه دنیا میشناختش مرد و اینا رو به اسم سلبریتی !!!! ندید
  • حسین رنجبر IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    7 1
    من پول ندارم خونه ندارم حسین آقا سجونی آگه لارجی یه واحد محض رضا خدا به من بده.
  • ساسان IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    محض رضای خدا این کارا رو میکنن ! یه وقت فکر نکنید برا پول هستاااا !!! بیچاره ها گول خوردن میفهمید گولشون زدن یارو 70 سالشه میگه گولش زدن !!! همچین میگن داماک انگار مفتکیه و کسی بدش مساد پس احتیاج به تبلیغ داره و تبلیغ هم خرج داره اقا جوون شما ملت رو چی فرض کردین باصطلاح خودتون سلبریتیهااا؟؟؟ اگه شما سلبریتی هستی همون بهتر که مایکل جکسون که یه دنیا میشناختش مرد و اینا رو به اسم سلبریتی !!!! ندید
  • سعید IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    درد و بلای سلبریتی های غربی بجون این سلبریتی های وطن فروش و بیسواد و خائن که تو کشورشون برا هموطنانشان همه کاری میکنند
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 1
    خدا شر این بازیگرها رو از سرما کم کن
  • جان IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    سید جواد هاشمی مگه نمیدونی ما چقد دوست داریم وروت حساب میکنیم که بهترینی سالمترینی که هستی وباش انشاالله
  • مردم DE ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    یک برج نصفش ایرانی نصفش یهودی ببین یک ادم احمق افکار بیمارش تا کجا پیش میره فقط هواستون باشه که فنداسیونش رو هم داعش نسازه که قوز بالا قوز میشه واقعا معنی مریض ***فکری رو فهمیدیم
  • افی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    عالی
  • گمنامم IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    بابت پولی که گرفتی عذرخواهی کن
  • سعیده ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    من نظر خواهی ندارم من الان دوماه که ولیعهد عربستان و حاکم دبی وقت ملاقات بگیرم ولی هیچ کسی جواب نمیده باید رئس جمهور یک کشور باشیم تا این دو نفر را ببینیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس