کد خبر 1172538
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
صحنه جرم نمایه جنایت نمایه تیراندازی نمایه

در یک حادثه تیراندازی مرگبار در شهر «ایندیاناپلیس» ایالت «ایندیانا» آمریکا دست‌کم ۶ نفر از جمله یک زن باردار کشته شدند.

به گزارش مشرق، در یک حادثه تیراندازی مرگبار در شهر «ایندیاناپولیس» ایالت «ایندیانا» آمریکا دست‌کم ۶ نفر از جمله یک زن باردار به همراه کودک متولد نشده وی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا به کجا می رود؟

پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» در این خصوص گزارش کرد، پنج نفر به همراه یک نوزاد متولد نشده اوایل صبح روز گذشته  (یکشنبه) به وقت محلی در یک حادثه تیراندازی که به گفته نیروهای پلیس ایندیاناپلیس «مرگبارترین تیراندازی شهر ایندیاناپلیس در بیش از یک دهه محسوب می‌شده است»، جان خود را از دست دادند.

افسران اداره پلیس کلانشهر ایندیاناپلیس (IMPD) به حادثه تیراندازی فوق که در سمت شمال شرقی پایتخت ایندیانا (ایندیاناپلیس) به وقوع پیوسته است، پاسخ دادند.

طبق این گزارش، افسران پلیس شهر ایندیاناپلیس گزارشی را از فردی که قبل از ۰۴:۰۰ صبح یکشنبه به سمت افرادی تیراندازی کرده بود، دریافت کردند و بنا بر گفته «شین فولی» سخنگوی اداره پلیس کلانشهر ایندیاناپلیس با «یک مرد جوان با زخم‌های گلوله»مواجه شدند.

آنطور که پایگاه هیل گزارش کرده است، افسران پلیس پس از رویارویی با یک جوان زخمی به سمت اقامتگاهی هدایت شدند که در آنجا پنج جسد از جمله یک زن باردار روبرو شدند که بر اثر ضربات گلوله جان خود را از دست داده بودند.

نیروهای پلیس ایندیاناپلیس تاکنون نام هیچ‌ فرد مظنون مرتبط با این حادثه مرگبار را اعلام نکرده‌اند و تنها به این جمله بسنده‌ کرده‌اند که احتمالاً بیش از یک عامل مسلح در این حادثه دخیل بوده‌اند.

به دلیل آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا، روزانه حوادث مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور به وقوع می‌پیوندد و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون حتی کنگره ایالات متحده نیز حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس