سرباز راهور

برنامه اصلاح طلبان این است که تا انتخابات ۱۴۰۰، روی هر زخمی که در ساحت مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سر باز میکند، بنشینند و بهره خود را ببرند.

سرویس سیاست مشرق - روز شنبه (۴ دی ماه)، انتشار ویدیویی از یک مامور راهنمایی و رانندگی که مدعی بود بابت انجام وظیفه در جلوگیری از تردد خودروی یک نماینده مجلس از مسیر خط ویژه، از آن نماینده سیلی خورده، به بمب خبری روز تبدیل شد و حواشی و واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت. اقدامی که از سوی نماینده مجلس تکذیب شد اما نیروی انتظامی اعلام کرد طبق مستندات موجود برخورد فیزیکی نماینده با سرباز محرز و سرباز راهور به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

در همان ساعات اول در حالی که هنوز حقیقت ماجرا مورد بررسی کامل قرار نگرفته از مسوولان نیروی محترم انتظامی تا رییس مجلس و مسوولان کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان و بسیاری از چهره‌های سیاسی موضعگیری کرده‌اند و همگی قول داده‌اند که اگر تقصیر نماینده مجلس در این ماجرا روشن شود، در برخورد قانونی با او و دفاع از حقوق مامور وظیفه‌شناس درنگ نخواهد شد.

اما جریان اصلاحات و حامیان دولت که خصومت آن‌ها با مجلس یازدهم به مرحله کینه‌ورزی رسیده، مثل همیشه از فرصت نهایت سوء‌استفاده را کرده‌اند و با کلیدواژه «دولت نظامی» به صید ماهی از آب گل‌آلود مشغول شوند.

در این میان، توئیت «عبدالله رمضان‌زاده»، عضو کلیدی حزب منحله مشارکت، سخنگوی دولت اصلاحات و محکوم فتنه ۸۸،  همه رکوردهای فرصت طلبی را جابجا کرد.

گویی «فرصت‌طلبی» و «مصادره به مطلوب» به سان یک ماده اعتیادآور، ایشان را آلوده کرده و برای برآوردن اهداف سیاسی، به هیچ اصول و مبانی پایبند نیستند.

از این رو، برای افشای ماهیت این جریان ، لازم دیدیم تنها دو پرده از تاریخ نزدیک را مرور کنیم که بدون هیج شرح و تفسیری، ماهیات وجودی و محتویات فکری این جریان را نشان می دهد.

پرده اول: شهادت «مسیح بلوچستان»

در ۲۶ مهرماه سال ۸۸، سردار سرتیپ نورعلی شوشتری، از فرماندهان دلاور و خستگی ناپذیر دفاع مقدس، جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور، به شهادت رسید. شهید شوشتری در حالی که چند ماهی بود اقداماتی بسیار سازنده را برای ایجاد اتحاد میان شیعه و سنی و تبدیل جو امنیتی به فرهنگی صورت داده بود، در آن روز، در جلسه‌ای با برخی از سران عشایر استان سیستان با هدف ایجاد همدلی و اتحاد، شرکت کرده بود که با حمله تروریستی گروه «جند الشیطان»، به همراه چند تن از همکاران و عشایر منطقه، به مقام رفیع شهادت نائل آمد. در این جنایت تروریستی، علاوه بر شهید شوشتری، ۷ تن از فرماندهان استانی و شهرستانی سپاه و در مجموع حدود ۵۰ تن به شهادت رسیدند.

زمان شهادت ایشان، در اوج فتنه‌آفرینی‌های جریان اصلاحات و نفوذ در پوشش «جنبش سبز» در کشور صورت گرفت و بعد از انتشار خبر شهادت این دلاورمرد، حتی یک پیام تسلیت از سوی یک تن از رئوس جریان اصلاحات/فتنه، در محکومیت آن اقدام تروریستی منتشر نشد. بگذریم از این که «علیرضا نوری زاده»، عامل دیرپا و قدیمی آل سعود، که به گفته خود، در دوره اصلاحات از ازادتمندان سیدمحمد خاتمی بود و با محمدعلی ابطحی (دست راست خاتمی) مکاتبات صمیمانه داشت و بعدا رفیق عطاء الله مهاجرانی از کار درآمد، بعد از آن جنایت تروریستی، «عبدالمالک ریگی» جنایتکار را به عنوان رهبر «جنبش مقاومت مردمی ایران»!؟ روی خط برنامه خود در شبکه ماهواره‌ای کانال یک آورد و از او تجلیل کرد.

البته از اتاق فکر «جنبش سبز» در لندن (که به گفته سخنگوی آن، اردشیر امیرارجمند، برخی اعضای آن در داخل کشور بودند) [۱] صدایی در محکومیت این اقدام نوریزاده بیرون نیامد، چرا که نوریزاده در پشت پرده، به همراه محسن سازگارا و محسن مخملباف و چند تن دیگر، طراحان و اصطلاحا نظریه‌پردازان جنبش سبز مقیم لندن بودند.

علیرضا نوری زاده در جریان سفر سید محمد خاتمی به‌ فرانسه در آبان ۷۸، بامحمدعلی ابطحی مسئول دفتر وی دیدار کرد. نامه نوری‌ زاده در این‌ باره چند ماه‌ پس از آن فاش شد و هفته‌ نامه "حریم" در تهران آن‌ را به چاپ‌ رساند. در این‌ نامه، سید علیرضا نوری زاده با تشکرات غلیظ و با اظهار ارادت به "سید نازنین"، مراتب خدمت رسانی را این‌ چنین یادآوری کرده بود:

"حضرت ابطحی عزیز، ‌ باسلام، ‌ دیدار کوتاه ولی پر از ‌لطف حضرت‌ عالی در پاریس هم‌چنان منزل‌ نشین یاد و خاطره من است و گفت ‌و گوی پر از لطف با سید نازنین‌مان [خاتمی] جایی ویژه در دفتر ایام من یافته است… باری ضرورت داشت این چندخط را خدمت شما بفرستم. دکتر احسان نراقی به تهران آمده است. با توجه به نقش بسیار مهم و چشمگیر او در برگزاری جلسۀ یونسکو و آن زحمتها و دویدنها و سینه ‌سپرکردنهایش و پیغامها و توصیه‌ های به‌ جایی که به ‌من می‌داد و من به ‌دوستان منتقل می‌ کردم و در نهایت شما گیرنده‌ اش بوده‌ اید، تصور می ‌کنم تقدیری از پیرمرد و گفت ‌و گویی با او، ‌ تأثیر بسیاری در حال و روحیۀ او خواهد داشت. من تلفنش را در تهران برایتان می ‌نویسم یا خود یا دیگری به استمالت و احوالپرسی و خوشامدی به‌ او مأمور بفرمایید… باز هم از دیدار پاریس که غنیمتی برای دل و روح بود قدردانی می‌ کنم. "

اکبر خوشکوشک، از متهمان «قتل‌های زنجیره‌ای» و از مشاوران اطلاعاتی ستاد موسوی در فتنه ۸۸، مدعی همکاری محفل اطلاعاتی با نوریزاده شد

نوریزاده در ۶ اسفند ۸۸، در صدای آمریکا از قول عبدالمالک ریگی مدعی شد:

"  این اواخر کار به جایی رسیده بود که ریگی به من گفت «جنبش سبز در من چنان تاثیری گذاشته که مایلم در شیوه مبارزه خود تجدید نظر کنم.»"[۲]

پرده دوم: عاشورای ۸۸

از ساعات اولیه روز جمعه ۶ دی ماه ۱۳۸۸ (روز عاشورا) در حالی که اکثر مردم تهران به عزاداری در مساجد و تکایا مشغول بودند، پیاده نظام فتنه متشکل از جمعی اراذل و اوباش ابتدا در خیابان آزادی تجمع کردند و سپس به‌طرف میدان انقلاب، میدان ولی عصر و چهارراه کالج به راه افتادند.

این افراد آشوب طلب و قانون ستیز ضمن سردادن شعارهای بسیار تند از جمله «مرگ بر اصل ولایت فقیه»، که دستور آن را وبسایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی صادر کرده بود؛ به اماکن دولتی، تاسیسات شهری، رهگذران دارای ظاهر شرعی و هر چیزی که بوی دین  می‌داد، حمله می‌کردند.

شب قبل از عاشورای ۸۸، علیرضا نوری زاده  در گفتگو با تلویزیون العربیه گفته بود که روز عاشورا شعارهای بسیار جدیدی خواهیم شنید و این بار ولایت فقیه هدف شعارها خواهد بود. همچنین گروهک منافقین هم در رسانه‌های خود، مردم ایران را به شورش عمومی و سردادن شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه فراخوانده بود.

اما فتنه گران در عاشورای ۸۸ برای حرمت شکنی از هیچ حرکتی چشم پوشی نکردند؛ در خیابان آزادی تعدادی از اراذل و فواحش به خدمت گرفته شده توسط فتنه گران، اتوبوس شرکت واحد حامل یک روحانی را متوقف و مقابل چشمان حیرت زده مردم عزادار، کشف حجاب کرده و اعمال منافی عفت انجام دادند.

فتنه گران در خیابان انقلاب، ماموران پلیس را محاصره و ضمن خلع سلاح، آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند، همچنین تعدادی از آشوب طلبان اجیر شده از سوی فتنه گران در خیابان آزادی یک جوان رهگذر را که ظاهری مذهبی داشت محاصره کردند و پس از ضرب و شتم وی در اقدامی ناجوانمردانه و غیراخلاقی او را برهنه کردند.

صحنه‌های محاصره، خلع سلاح و برهنه‌سازی و ضرب و شتم به قصد کشت ماموران جان برکف نیروی انتظامی، در حوالی پل کالج، که روی دوربین‌های موبایل فتنه‌گران ثبت شد، شاید زشت‌ترین و غمناک‌ترین یادگاری آن روز تلخ بود که عمق وطن‌فروشی طراحان، رهبران و مجریان فتنه را در ایجاد شکاف و وحدت‌شکنی در ملت ایران نشان می داد.

حال، وقتی به نمایش «غیرت‌نمایی» امثال رمضان‌زاده و همپالکی‌های او در ماجرای مامور راهور و نماینده مجلس می نگریم، بوی «نفاق» به شدت مشام را می آزارد.

جا دارد سخنان شهید بصیر انقلاب اسلامی و دادستان انقلاب، اسدالله لاجوردی، را درباره «نفاق جدید» مرور کنیم، همو که در سال ۷۷ مظلومانه ترور شد و روزنامه دولتی ایران (به مدیریت فریدون وردی‌نژاد، مشاور سیاسی کنونی رییس جمهور) از به کار بردن لفظ ترور برای آن جنایت و لفظ شهید برای آن بزرگوار امتناع کرد! شهید لاجوردی در بخشی از وصیت‌نامه روشنگرانه خود نوشت:

" خدایا تو شاهدی چندین بار با عناوین مختلف خطر منافقین انقلاب را (همانها که التقاط به گونه ی منافقین خلق سراسر وجودشان را و همه ذهن و باورشان را گرفته و همانا ریاکارانه برای رسیدن به مقصودشان دستمال ابریشمی بسیار بزرگ به بزرگی مجمع الاضداد به دست گرفته اند، هم رجایی و باهنر را می کشند هم به سوگشان می نشینند، هم با منافقین خلق پیوند تشکیلاتی وسپس...برقرار می کنند، هم آنان را دستگیر می کنند و هم برای آزادیشان و اعطای مقام و مسئولیت بدانان تلاش می کنند و از افشای ماهیت کثیف انان سخت بیمناک می شوند، هم در مبارزه علیه آنان (و در حقیقت برای جلب رضایت مسولین و نجات بنیادی آنان) خود را در صف منافق کشان می زنند و هم در حوزه های علمیه به فقه و فقاهت روی می آورند تا مسیر فقه را عوض کنند.) به مسئولین گوشزد کرده ام. گفته ام که خطر اینان به مراتب زیادتر از خطر منافقین خلق است، چرا که علاوه بر همه شیوه های منافقانه منافقین، سالوسانه در صف حزب اللهیان قرار گرفته، صفوف مقدم را غاصبانه به تصرف خود درآورده اند به گونه ای که عملا عقل و اراده منفصل برخی تصمیم گیرندگان قرار گرفتند. "


[۱] https://ir.voanews.com/persiannewsiran/shora-۲۰۱۲-۱-۳۰-۱۳۸۳۳۹۹۱۹

[۲] https://www.khabaronline.ir/news/۴۵۸۱۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 113
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 69
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    61 24
    تفاله های اصلاح طلب اگه وطن و ناموس حالیشون بود اسم شهدا رو ازکوچه ها برنمی داشتن. بیچاره ها اونقدر گند زدن که دنبال یه اشتباه از دیگران هستن تا اونو به عنوان کارامدی و دستاورد خودشون نشون بدن.
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      3 0
      گور پدر اصلاح طلبان و شما اصولگراها
  • NL ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    47 35
    شما که مردم رو تو 88 میکشتیم حالا میگین اصلاح طلب ها سربازان وطن رو ناکار میکنن شما تو پر رویی و وقاحت تمامی ندارید و مردم شما قدرت طلبان رو کنار میزنن به امید خدا
    • محمد رضا IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      12 12
      خدا شفات بده
    • NL ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      1 0
      دقت کنید حنبش سببز یک جنبش آتئیستی و بشدت ضد دین بود و خیلی زود نقاب از چهره انداخت و بنا بر این نگویید به امید خدا، بگویید به امید کدخدا می خواهید اسلام را در ایران براندازید. صد البته نباید از کشته دادن بترسید. جمهوری اسلامی برای حاکم شدن در ایران صدها هزار شهید تقدیم اسلام کرده است. قطعا شما هم حداقل باید چنان بهایی را برای سکولاریزه کردن مجدد ایران بپردازید.
    • سعید IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 0
      با این همه مدرک و فیلم و تصویر انکار کردن نمی‌دونم چه معنی جز لجاجت و حماقت رو میده
    • پسر ایرانی IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 0
      باریکلا پسر خوب حرفت زدی حالا برو اونور بشین
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      0 0
      خدا در کجای زندگی شماست!!!؟
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    27 2
    تو اول بگو با کیان زیستی من انگه بگویم که تو کیستی .جناب نویسنده
  • مشتری GB ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    23 21
    بالاخره شما بلد هستید اگر نماینده اصولگرا بود چجوری ماست مالی کنید . اگر اصلاح‌طلب بود ، گنده اش کنید
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      23 23
      کجای این مقاله حمایت از اون نماینده بود واقعا برای نادانی امثال شما گویا انتهایی نیست
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    28 17
    نجات ایران در گرو حذف اصلاح طلبان است. آقایون اصلاح طلب هر کار دلتون خواست بکنید ولی به زودی شیفت دیلیت خواهید شد و برای همیشه از شرتون خلاص خواهیم شد. والسلام
    • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      10 4
      درود بر شما
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    25 3
    عکس های دی 96 و ابان 98 رو هم بزارید لطفا با تشکر از سایت خوبتون
  • ایران دوست NL ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    20 8
    این منافقین بدتر از کفار خیلی وقته دستشون رو شده.امثال رمضانزاده فقط یک پیام نشون بدن که نسبت به شهید شدن مرزبانها بدست تجزیه طلبان تسلیت گفته باشند.فقط وقتی تسلیت گفتن و با گروه فشار سلبریتی جماعت هشتگ ایران تسلیت زدند که یک تجزیه طلب و تروریست مسلح به درک رفته.منافقین پست...
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    23 3
    خدا سرلشگر باقری را از شر دشمنانش محفوظ بدارد
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    19 25
    در جریان فتنه سبز اصلاحات بعضی از این افراد از حیوان درنده بدتر سرباز بیچاره را لخت کرده و با شیشه نوشابه شکسته گلویش را زخمی کرده بودند الان دلشون برای سرباز سوخته!!!!
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    20 9
    سال دیگه به فضل خدا منافقان سبز و بنفش تودهنی اساسی خواهند خورد
  • علی محمد IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    22 2
    نماینده دروغگو باید استعفا وتنبیه شود
  • آرش IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    18 10
    انصافا مشرق اینجا حرف دل منو زد من در نقطه صفر مرزی کردستان سرباز نیروی انتظامی بودم بارها با قاچاقچیها و کولبرها درگیری داشتیم یکبارم چند نفری ریختند سرم و دماغم شکست اونوقت چرا اینها ناراحت نشدند؟
    • محمد IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      8 20
      اصلاح طلبان از نجفی قاتل حمایت کردند اما اصول گرایان همه حامی مظلوم . خود حدیث مفصل بخوانو...
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    23 12
    کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارم کار اون نماینده بسیار زشت بوده و قابل دفاع نیست وباید بشدت باهاش برخورد بشه عده ای آشوبگر ریختند چند سرباز رو کتک زدند که دلیل نمیشه یک نمایندهع قانون و قانونگذار بیاد در ملا عام بخاطر اعمال قانون یک سرباز و مجری قانون رو کتک بزنه
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      1 2
      منظور مقاله رو متوجه نشدی. مقاله نگفته چون اون اتفاقات افتاده این اشکال نداره بلکه میگه شخص منتقد چرا اون جاها صداش در نیمد؟ چون به نفع حزبش نبود
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 3
      این آشوبگران از نظر نماینده‌های قانونی و نامزد قانونی مردم خداجو بودند اگر اصلاح‌طلبها اینها را محکوم میکردند حرف شما درست بود اما نه تنها محکوم نکردند، حمایت هم کردند
  • آرش IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    12 1
    اول اینکه سیلی زدن به سریاز حزبی نیست... وقتی سرباز ما به نون شبش محتاج باشه خودش با سیلی صورتش رو سرخ نگه میداره دوم اینکه جریان تکبر و عقده ای بودن و خود بزرگبینی عامل رفتار خشونت آمیز با زیردسته...و این تفکر شیطانه که خودش رو بالاتر از همه میبینه...رفتار های متکبرانه ناشی از تبلیغ و رواج فرهنگ غربی به وسیله ی ماهواره ها و حتی خود رسانه ی ملیه... ما باید به اصول گرایی واقعی یعنی برگشت به مرام اسلامی و انسانی برگردیم ...یعنی مبارزه با زورگویان وطاغوتها ونوکری برای ضعفا
  • علی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    9 9
    ولله این ها به دنبال سرنگونی نظاماَ.... اما به فضل الهی ما این طایفه رزیله رسوا خواهیم کرد
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    7 16
    از دولتهای اصلاح طلب 92 و96 نزدیک انتخابات، اصلاح طلبان اعلام برائت میکنند، که مثل این می مونه که ساعت 12 ظهر بگی الان شبه، حالا ببین این دو دولت چه فاجعه هایی هستن که نزدیک انتخابات کی بود کی بود من نبودم راه انداختم
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    5 13
    هر چند عمل کار نماینده نابشخودنی است اما باید عرض کرد متاسفانه ایشون کلت نداشتند و با خلاقیت مثال زدنی و با استفاده از حداقلی ترین امکانات فقط تونستن سیلی بزنن و رمضان زاده هم از این جهت ناراحت بودن که مثل استاد نجفی ابتکار به خرج نداده و به سیلی بسنده کرده واقعا جای تاسف داره ایشون بیاد توئیت بزنه یکم از دوستان رمضان زاده باید یاد گرفت نحوه برخورد رو
  • ماریه IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    4 14
    اصلاح طلب یعنی منافق
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    4 4
    ببخشیدا ولی خاک تو سرتون اگه به اینها با این عناد و دشمنی مجوز انتخاباتی بدید و اینا رو تایید کنین . می فهمیم کار شما هم فقط بازار گرمیه!
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    16 1
    لطفا مقایسه نکنید این مقایسه یعنی توجیه یا کوچک شمردن کار عنابستانی اونا که معلوم الحالن ازشون انتظاری بیش از این نیست اما کسیکه خودشو خادم انقلاب معرفی میکنه دیگه چرا خلاف قانون رفتار میکنه و به سرباز مملکت سیلی میزنه؟ چرا باید یه همچین حاشیه ای درست کنه مگه دو سالشه اقای عنابستانی؟ ناسلامتی نماینده ی مردمه که همون سرباز هم شاملش میشه نماینده ای که به گوش مردمش سیلی بزنه قابل دفاع نیست.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    6 14
    همین اقای عنابستانی الان جزو اصلاح طلبانی محسوب میشه که میخوان ابروی نظامو ببرن. کاش یکم درس انسانیت رو اقایون به اصطلاح مسئول از حاج قاسم یاد میگرفتن.
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      9 0
      بی سواد، عنابستانی اصلاح طلبه؟
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    16 1
    مشرق. اصلا چک یه اصلاح طلب زده. نماینده انقلابی مجلس نبود .تو ببخش.
  • سعید IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    13 0
    خوب... همچین غلط بزرگی نکنند تا اصلاح طلبان سواستفاده نکنند...
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    2 4
    واقعا عالی بود... تاثر از این همه نفاق و وحشیت و وقاحت کم نظیر
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    7 13
    تف توی روح هر چی اصلاحات چی بی شرفه. مخصوصا رمضان زاده خبیث.
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    4 7
    بیخود نیست ملت به افسادطلبان داعش وطنی می گویند
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    2 13
    کارای این فتنه گرا خیلی شبیه کفتاره/
  • بهشتی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    3 5
    امثال رمضان زاده دردوره خاتمی که چه جنایتایی به کل نظام نکردن بهتر ازاین گفتارهای منافقانه بر نمی آید
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    1 13
    این اصلاح طلب ها با ربط و بی ربط همه چیز را به طرف مقابل ربط می دهند ان سوء استفاده از قتل یک دختر فراری که اصلا ربطی به جناح مخالف نداشت بگیر تا خیلی چیزهای دیگر تازه این ادم هم چند وقت دیگر در می اید که نفوذی اینا بوده مثل خیلی های دیگر فقط جریان اصولگرا باید مواظب این باندهای مافیایی باشد خودشان را داخل اینها جا نزند اینها از این کارها زیاد کردن
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    4 4
    چه زیبا بیان نموده بود این شهید بزرگوار خطر این منافقین جدید (اصلاح طلبان )به مراتب خطر ناکتر از منافقین قدیم طیف رجوی ) هستند
  • محسن IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    3 17
    ننگ فتنه 88 تا ابد از دامن اصلاحات پاک نخواهد شد.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    3 12
    من که شک ندارم طیف به اصطلاح اصلاح طلب اگر ۱۴۰۰ سال پیش و در دوران حضرت علی علیه السلام بودند،در سپاه معاویه جیره خواری میکردند.
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      5 2
      اتفاقا برعکسش صادقه برادر
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    2 0
    اصول گرایان گرامی فقط فرصت را از دست ندهید به سرعت، دقت و قاطعیت با خاطی برخورد قانونی شود به سرعت بیانیه دهید این عمل را محکوم کنید از این واقعه سرسری عبور نکنید مسئله مهم است پای آبرویتان در میان است شاید آبروی انقلاب چون شماها انقلابی هستید نگذارید مسئله مانند مسئله ی پیراهن عثمان شود.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    3 3
    به نظر من خیلی شلوغش کردن واقعا پیازداغش را زیاد کردن چه اخبار چه آن سرباز و مردم آنجا
  • رضا IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    4 1
    سلام مشرق مسئله را سیاسی و جناحی نکنیم اگر نماینده تخلف کرده و با انجام تخلف احراز شده تازه به مامور قانون هم جسارت کرده صرفنظر از اینکه به کدام جناح وابسته است مقصر بوده و مطابق فانون باید با او رفتار کند یادمان باشد که درعملکرد مولای متقیان عدالت حاکم بوده حتی با فرزندان دلبند خودشان لازم نیست قضییه گردنبند عاریه حضرت ام کلثوم و برخورد مولا را یادآوری کنم اگر شیعه مولا هستید جناح بازی را فراموش کنید
  • علی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    3 14
    این حرام زاده های خائن اصلاح طلب از هر کاری که در ان منافعشان تامین شود حمایت می کنند فرقی ندارد یک روز سرباز را می کوبند یک روز از ان دفاع می کنند
  • DE ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 13
    مشرق من ازت حلالیت میطلبم. اجل من نزدیک شده و اگر خوبی بدی چیزی دیدی حلال کن. میدونم که شما مرامش رو دارید. کلیت مطلق راه شما و جهتگیری کلی که میرید درسته ولی در امور فرعی نقاط ضعفی هم فعلا دارید که اگه برای رفعشون تلاش کنید زودتر به موفقیت نهایی میرسید...میدونم که موفق میشید و آخر کار مردم ایران خوب هست ان شاءا...همانطور که رهبری فرمودند... در عرصه مهم «رسانه و خبر»، یک سرباز باشید. کارهای زرد رو کاهش بدید...روی خودتون کار کنید... بدونید که الان یک جنگ بسیار هولناک و شدید ادراکی و شناختی سختی در همه عرصه های رسانه ای در جریان هست و بدونید که باید اراده خودتون رو به میدون بیارید...تلاش علمی بکنید. بدونید که شما اگر بخواهید میتونید.. فقط یک کاری برای وطنتون بکنید.. برای منم دعا کنید و بدونید که دوستتون دارم و ازتون متشکرم.
    • DE ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      2 0
      قربونت همشهری کجا ؟ اجل همه ماها نزدیکه آخه بناست 1400 یا ظریف کاندید بشه یا جهانگیری واسا همه باهم بریم . البته کارگزارانتی ها هم یک نوه دیگه منظور یک نامزد دیگه هم دارن که کلا فرقی با تفاوت نداره.
    • وطن پرست DE ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      1 0
      منم با خودتون ببرید.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    6 11
    اصلاحاتچی ها خوبه تا چند وقت دهنشون رو ببندند با ابن هشت سال گندی که به مملکت زدند
  • عباس IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    2 15
    اصلاح طلبان و غربگرایان بازوی اطلاعاتی و عملیاتی شیطان بزرگ (آمریکا) در ایران هستند. اگر دولت و مجلس را در اختیار داشته باشند به ستیز و مخالفت با اسلام می پردازند و اگر بیرون از این حوزه باشند به ضدیت بانظام اسلامی اقدام می کنند. به مانند منافقین و مارکسیست ها برای وصول به هدف همه وسایل را مجاز می دانند.
  • ابراهیم نوازی IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 16
    سلام.اگه نماینده محترم یاراننده ایشون اهنتی هم کرده باشن سربازحق نداشت جواب پس بده بایدازطریق قانون پیگیربشه.خواهشابه لحن صحبت کردن مامورواسراربه تهیه ی فیلم ورفتارافرادحاظردرمحل توجه داشته باشین.بعدقضاوت کنید.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    11 0
    داداش این حرف تو یعنی تف سر بالا یعنی هیچکدومتون ب فکر سرباز و نظامیها نیستین
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    2 9
    مشرق. چرا اسم اشوبگرا ها را میگذاری اصلاحطلبها. توی هر باغچه ای که بیل میزنی با ز کرمم پیدا میشه.در هر جمعی ممکنه افراد بدی هم باشن.
  • منصور IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    2 1
    ‌ما نفهمیدیم بالاخره دعواهای دو جناح چه ربطی به کتک خوردن دو جناح دارد آیا میخواهید عمل غیر اخلاقی و خلاف نماینده را توجیه کنید هر چند میدانم چاپ نمیکند
  • رضا IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    4 0
    حرف شما درست مشرق جان اما عنابستانی ها رو جز اصولگرا ها ندونید اونها از نوع عجیب و غریبی از افراد هستند اونا احمدی نژادی هستن
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    بقول افلاطون انسانها اگه برای ۱ اشتباه خودشون هزارتا دلیل و توجیه هم بیارن میشه هزار و یک دروغ... هر کار یا هر برخوردی خلاف قانون ، محکومه حالا از هر جناح یا هر گروه یا هر شخصی میخواد باشه
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 11
    تا‌زمانی‌که‌این‌افساد‌طلبان‌دراین‌کشور‌قدرت‌داشته‌باشن‌هیچ‌چیزی‌ درست‌نمیسه‌وهر‌روز‌بدتر‌از‌دیروز‌من‌موندم‌چرا‌اینها‌که‌این‌همه‌ پروندهای‌خیانتشون‌رو‌شده‌رو‌محاکمه‌نمیکنن‌بلاخس‌سران‌فتنه‌۸۸ یکبار‌برای‌همیشه‌شر‌این‌خائنین‌واز‌سر‌این‌کشور‌وملتش بکنین بره تا هر روزی‌شاهد‌یه‌ماجرای‌تازه‌نباشیم‌
    • ناشناس IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      1 0
      ملت اول باید بصیرت داشته باشند توی انتخاب حق وباطل وبتونن ازهم تشخیص بدن بعد از محاکمه حرف بزنند چون محاکمه کنن ولی مردم بی بصیرت باشند یه عده از این جریان هم سو استفاده میکنند وحقیقت مشخص نمیشه
  • سید جلال رضوی GB ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 2
    ماله کشی نکنید
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    موضوع کادر رسمی با سرباز وظیفه خیلی فرق می کنه
  • علی احمدی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 2
    اقاچرا نبش قبرمیکنی نماینده خطا کرده باید محاکمه بشه دفاع بی جهت ممنوع
  • فرهنگی IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    19 2
    مشرق عزیز چرا آب گل آلود میکنی نماینده باید مجازات بشه کاری هم به اصلاح طلب واصول گرا بودنش نیست .
  • یک ایرانی IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 0
    هر دو حزب سر وته یه کرباسید لطفا بساططون جمع کنید، و بجای کوبیدن،همدیگر، فکر، نجات کشور باشید
  • مختار IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    اخه مگر سرباز برای محافظت از جان خودشان استفاده نمیکنند چرا بی شرف بازی در میارن امانت مردم اینجوری استفاده میکنند
  • اکبر IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    چیزی که عوض داره گله ندارد وقتی اون بابا در جبهه رقیب فقط زنش را کشت در مقابل این حرکت کوچک که شاید دستش هم به اون نخورد چه برسد سیلی زده باشه شما اینهمه سروصدا کردید حالا در مقابل این حرکت بزرگ میخواهید سکوت کنند
  • فاطمه ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 2
    اینهمه آسمون ریسمون، چه ربطی به موضوع اصلی داشت؟ لطفا فرافکنی نکنید، بی احترامی به این سرباز، زیر پا گذاشتن همه چیز این سرزمین.
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    چرا اسم نماینده راننوشتی مشرق,حتما نخواستی گناه حرف زدن پشت سریک مومن گریبان گیرتون باشد,?!
  • محمد رضا IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 2
    این نماینده مجلس کار غلطی کرده وباید باهاش برخورد بشه ولی اصلاح طلبان لطفا خفه شن که هر جا سخن از خیانت است نام اصلاح طلبان میدرخشد
  • حسین ازارومیه IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 2
    توف به غیرتتان بی شرفهااصلاح طلبهابایدازایران بروندظلم ازاین بدترنامردها
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    کار غلط دفاع نمی خواهد باید اون فرد را محکوم می‌کردید واقعا مثل اینکه شما ها خودتون را ولی نعمت مردم میدونید
  • سید حسینی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    بسه جناح گرایی، بسه قدرت طلبی ....ا
  • بیتا IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    وااای یک سرباز گشنه وبد بخت تو سرما براچی زدش
  • مهدی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    ربطش چی است مشرق این همه متن نوشتی. بیچاره مردم که گرفتار شما شدند
  • ناشناس IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    عملکرد اصولگرایان رو دیدیم خیلی بدتر از اصلاح‌طلبان هستند تو همه لحاظ پس ادای آدم خوبها رو درنیاورید مردم ایران هر دو را خوب شناختند .اگر اصولگرایان خوب کار میکردن و مردم ازشون راضی بودند یکی مثل روحانی رو انتخاب نمیکردن .مشرق اصولگرا منتشرکن
  • مهدی IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    شنونده باید عاقل باش؛؛تاوقتی تخریب و دروغ هست.عقل حکم فرمانی نمیکندحزب وجناح تو ایران به رسمیت شناخته نشده
  • امیر IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 3
    این اصلاح طلبان که در حال سو استفاده از این مسئله هستند و ما را سرزنش می کنند آقای نجفی که همسر چندم خودش رو کشت رو به یاد بیارند آقای آخوندی که یک خبرنگار را کتک زد را به یاد بیاورند!
  • جاوید IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    سلام خسته‌ نباشید ببینید این نماینده محترم کاری که کرده هیچ توجیهی ندارد خواهشآ توجیه نفرمائید مردم عاقلانه فکر می‌کنند با تشکر
  • DE ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    این موضوعاتی که مطرح کرده اید هیچ ربطی به قانون شکنی ، نماینده مجلس ندارد . شما دنبال جریان سیاسی و فکری خودتان هستید !
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 2
    اصلاح طلب یعنی منافق
  • saeid IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    شرم برشماکه میلیونها ایرانی مسلمان وشیعه علی ابن ابیطالب ومحب اهل بیت وعاشق امام ومملکت ونطام و رهبری راکه صدبرابرشماهادرمیانشان خانواده شهیدورزمنده وجانبازو... وجودداردرا بخاطر۲ روز دنیا وبه چنگ آوردن قدرت به هروسیله ای ولوفعل حرام و منافق خطاب کردن فوج عظیمی عظیمی ازجمعیت کشورراکه هنوز وهنوز وتاآخربه راه اصلاح طلبی که راه امام است اعتقادراسخ داشته ودارد بایست بخداپناه برد وچگونه جواب تک تک ماراخواهیدداد من حزب الهی ام که بدون هیچ چشمداشتی ۴۶ ماه درچبهه های نبردبادشمن ازکودکی تاجوانی جنگیدم وجان ناقابلم رادردست گرفتم ولی بجزمجروحیت تا دم شهادت حاصل نشد والان نیز : چه خوش است گرمحگ تجربه آیدبمیان تاسیه روزشودهرکه دراو غش باشد.
  • امانی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 2
    مجموعه های سه گانه اصلاحات کارگزاران وتدبیر وامید ها اگر نگوییم جیره وریزه خواران غرب بوده وهستند سخنی به گزاف نگفته ایم در مورد این این حادثه واقع اسف بار هم باید گفت طرفهای رذل اصلاحاتیها منتظر گزک گرفتن از خادمان اسلام وانقلاب بوده وهستند وبفرموده رسول گرامی اسلام ص که مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود تقاضای جامعه مسلمان وانقلابی کشور از بر گزیدگانشان در هر رده این هست که هم انقلابی باشند هم بر طبق قانون عمل ورفتار نمایند هم سعه صدر وگذشت داشته باشند وهم در این موارد جزایش را به همان میزان رضایتمندی طرف شاکی متحمل شوند وآتویی دست جماعت مزدور بی ریشه اصلاحاتیها ی 3گانه ندهند انشااله
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 0
    اصلا شما درست می فرمایید هیچ اتفاقی نیفتاده ما هم غیر فیلم پخش شده عندالله چیزی ندیدیم حالا یک سوال آیا نماینده قانون گذار حق داشته از بی آرتی خلاف عبور کنه یا نه
  • یک ایرانی با بصیرت IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 2
    بهتر است اصلاح طلبان بروند از آمریکایی ها حفظ منافع ملی را یاد بگیرند در آمریکا چه حزب جمهوری خواه و چه حزب دموکرات هر دو خط قرمزشان حفظ شدید منافع ملی آمریکاست و با هم در پیشرفت و اقتدار همه جانبه آمریکا به شدت متحدند ولی متاسفانه این اصلاح طلبها منافع ملی کشور عزیز ایران را می‌فروشند و زیر پا می‌گذارند و بجای اتحاد با اصولگرایان جان برکف و خدمت خالصانه و همه جانبه به ایران و ملت شریف ایران فقط آب به آسیاب دشمن می‌ریزند
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    درتمام فتنه هایی که اصلاح طلبان به وجود آوردند به سربازوبسیجیو......رحم نکردند وهمه راکستندحالاشدندمدافع سربازان.
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    اصلاحاتی ها ایرانی که نیستن که به نفع ملت وکشورکارکنند@امریکایی هستندوله فکرمنافع کشورخودشون آمریکا هستند.
  • احمدی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    پوپولیست ترین ها درایران اصلاح طلب ها هستند. شعارمردم گرایی و عدالت و دموکراسی می دهند اما در بهترین مناطق یک و دو سه تهران زندگی اشرافی دارند. اصلاح طلب های مزورو پوپولیست که رای مردم را برای منافع سیاسی بی حدو حصر خود مصادره و خرج می کنند. عامل بدبختی این کشور توسط اصلاح طلب ها آغاز شده و در دولت تدبیر و امید واهی به سرانجام رسیده . اصلاح طلب ها گربه کوری هستند که حیا ندارند. شورای شهری های تهران و ببینید فقط دغدغه نام گذاری خیابانی به نام افراد دارند. شورای شهری های تهران را با تفکرسیاسی نخ نمای شان نابود کردند. کلا اصلاح طلب دشمن ملت کشور در تمام ابعاد هستند. به امید خدا برای تشکیل دولت اسلامی در انتخابات 1400اندیشه های سراسر دورویی و حقه بازی و کلاشی را از نحله اصلاح طلبی دلال پرورو دلال مسلک خواهیم گرفت. قوه قضائیه هم به بریزو پاش های جهانگیری که ارز4200تومانی را به یغما برده رسیدگی و دردادگاه عدل الهی مجازات شود.
  • مهربان IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    لعنت خدا بر منافقین و فرصت طلبان داخلی، این رو بدونید حیله منفورین و مفسدین بی اثر است ،
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    احسنت به شما بخاطر اطلاع رسانی و روشنگری خوبتان
  • ناصر IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    متاسفم برای نماینده مجلسی که جرم مرتکب می شود و برای لاپوشانی دروغ هم می گوید این دروغگو چطور می تواند نماینده مردم باشد
  • هم وطن علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    باید موضوع توسط کارشناسان بصورت دقیق بررسی شود و نباید به شایعات توجه کرد همه سربازان و مدافعان این سرزمین زینت کشور محسوب میشوند و باید خدمات آنها را ارج نهاد ،تحریک احساسات مردم و جو سازی فرصت طلبان همیشه بوده و خواهد بود ، من همه ای فیلم را دیدم چیزی مشخص نبود ، نماینده و سرباز فرزندان این کشور هستن و باید حرمت آنها حفظ شود و اگر خطایی در هر شرایط شغلی از هریک از آنها سر زد توسط مراجع زیربط بدون هرگونه پیش داوری و جو سازی رسیدگی شود.
  • رضا (انقلابی) IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    لعنت بر هرچه فتنه گر و آشوبگر(میرحسین موسوی ،کروبی و خاتمی)جشن بزرگ و عید مردم ایران روزیه که کشور از وجود خائنین و فتنه گران پاک شود.
  • masoud IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    ضرب وششم سربازان بوسیله اطلاحطبان واقعا ناراحت کننده بود
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    در طول این چهل سال ملت ما خبیث تر،بی حیاتر،بی وجدان تر و....از این خاتمی و ابطحی و موسوی و کروبی و... ندیده است.
  • سیاوش IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 1
    خجالت بکشید
  • پفک نمکی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    شما هم هیچ فرقی با برادران اصلاح طلبتان ندارید.. هیچگاه از حق دفاع نمیکنید بلکه از باند و تفکرات پوچ سیاسی خودتان دفاع کرده اید.. سگ زرد برادر شغاله
  • چنگیز IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    گنه کرد دربلخ اهنگری به شوشترزدندگردن مسگری چه ربطی باصلاح طلب داره سربازمجری قانونه
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    خداریشه امثال رمضان زاده واربابانش رابکند
  • ناشناس IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    در دوران شما اصلاح طلبان هرگنده کاری بود کردید واز هیچ کدامتان صدایی درنیامد فقط دونبال نکته ضعف می گرددید ولی انشاءالله دیگر فاتحه تان خوانده شده وسوراخ پیدا کنید وقیم شید بی شرف های وطن فروش
  • پالوس سردار شوشتری IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    برای ملت ایران این سیاست خیلی مبهم است در یک کشور مثل کره وقتی که بالا ترین شخصی مملکت خیانتی مرتکب شده سریع وی را زندانی و عملکرد وخیانتش به مردم میگویند ولی در نظام اسلامی ایران هیچ کاری انجام نمی‌شود این جای تعجب دارد حالا یک یکی مثل نوری زاده. فراری ولی هستند. کسانی در ایران که میگن به ملت ایران خیانت کردند جالبه حقوق ویرانه هم میگیرند پس برای یک بار هم شده روشن گری در حضور قوه قضائیه
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    چرا‌ماست‌مالی‌می‌کنی‌‌‌این‌عمل‌نشان دهند‌ه‌عدم‌‌اعتقاد‌عملی‌به‌خدمت‌به‌مردم‌ومسولیت‌پذیرنبودن‌ فردی‌است‌که‌مثلا‌نماینده‌مردم‌است‌
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    سرباز که ادعا می کنه باید در محضر دادگاه ثابت کنه البته نه با شاهد با دوربین و اتفاق سر صحنه وسلام
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    لعنت بر کسانی که پشت پرده به اسلام و انقلاب ضربه می‌زنند والا با سیلی بمبی منفجر نشده یه کار ساده یه جواب ساده دارد
  • ایرانی IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    خدایا اون روز برسون
  • ایران عزیز IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    اگر آقا اجازه می‌داد یکبار برای همیشه طومار این از خدا بی خبر ها را در هم می پیچید امت حزب الله 5557
  • محمد ابارشی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    خدایا ما را از شر این منافقین رها کنم ومردم ما را نسبت به این منافقین آگاه کن و آنان را به سزای این عمل ننگین شان مجازات ورسوا به گردان ممنون از شما جناب نویسنده خداوند شما را خیر دنیا وآخرت نصیبتان گرداند
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    خدا را شکر که مقام معظم رهبری هستند وگرنه تا الان ایران سوریه شده بود. هیچ کشوری دلش برای ما نسوخته همه فکر منافع خویشند. به امید ظهور حضرت ولی عصر (عج)
  • حمیدی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    خیانت وخباثت، ومکرحیله اصلاحطلبان چنان است، که شیطان هم انگشت به دهان مانده
  • محمد اسماعیلی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    سلام و رحمت الله اگر می خواهیم از فتنه های این دوران مصون بمانیم نهج البلاغه بخوانیم خیلی کارگشاست روش مطالعه ساده بدون نیاز به استاد ارتباط @nahj19 در ایتا
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    از یک نماینده ای که ادعای نماینده ی مجلس انقلابی می کند چه انتظاری دارید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس